• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.003 actors
  • 9.371.495 votes
Profile

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

Legan

• 18121 messages
  • 4947 votes

Waku wrote:

NL Plot????

Sorry ik ben ouwe lul op computer gebied.

Die snap ik niet. Wat is dat?

Maar NL Plot zou ook reden zijn dat het mij niet lukte.

Ik werd steeds afgetikt.

Maar bedankt voor de moeite.

Geen probleem. Zonet ingestuurd.

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

@Waku: NL plot wil zeggen Nederlandse synopsis

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Lekker duidelijk en wat is dat??? Korte beschrijving van de film??. Ik heb maar twee jaar lagere school, helaas.

Waku

• 5456 messages
  • 6491 votes

Legan wrote:

(quote)
Geen probleem. Zonet ingestuurd.

OOhh toppie.........neem ik aan dat het niet meer lang duurt voor hij er opstaat.

Joppie de Toppie..bedankt

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Mag de miniserie North and South (1985) niet worden toegevoegd? Er is wel een topic over, maar volgens mij valt het binnen de regels om als "film" toegevoegd te kunnen worden.

Overigen >> Televisie >> North and South (1985)

North and South (TV mini-series 1985? ) - IMDb

kinjutsu

• 1549 messages
  • 2582 votes

Hey mensen, worden er nog een beetje toevoegingen geaccepteerd? Rats er even een paar doorheen, iedereen blij

Barfly

• 1873 messages
  • 1749 votes

De criteria voor miniseries zijn:

Een miniserie oogt als een lange speelfilm die in delen is opgeknipt.

afgesloten verhaal (al dan niet met open einde)

niet uitgespreid over meerdere seizoenen

maximaal 7 delen

Miniseries met een vervolg mogen toegevoegd worden, mits er drie jaar tussen de afzonderlijke series zit.

Miniseries die het vervolg zijn op een tv-serie mogen niet worden toegevoegd.

Daarmee valt North and South buiten de eisen die aan een miniserie gesteld worden.

Ik geloof dat er drie seizoenen van waren.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Ik er zat net al naar te kijken: er zijn meerdere seizoenen die "boeken" worden genoemd. Ik dacht dat de drie boeken in 1 miniserie verfilmd waren, maar dat is inderdaad niet zo.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Mag deze juweel op MM: The Hood Has Eyez (Video 2007) - IMDb ?

En is voor A Summer in the Cage (2007) - IMDb deze release-'lijst' voldoende: A Summer in the Cage - cagethemovie.com ?

Barfly

• 1873 messages
  • 1749 votes

Wat betreft A Summer in the Cage: Dat zou ik toch beschouwen als onvoldoende. Er zitten nogal wat Sundance Channel Encore-uitzendingen tussen. Wat dan overblijft is te mager.

Wat betreft The Hood.... wat is je vraag precies? Gaat het over release-eisen, of het cult genoeg is, of anders?

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Ik wilde even checken of deze horrorfilm (The Hood Has Eyez) door jullie misschien als erotiek bestempeld zou worden, en ik in dat geval zou moeten aantonen dat het cult genoeg is (=aanwezig zijn op The Deuce - ik blijf dat een karige cultvoorwaarde vinden, maar ik hou er meteen weer over op)? Aan de reviews (imdb) e.d. te lezen is dit 'gewoon' een horror (rape & revenge flick), maar ik wilde hem toch eerst even voorleggen.

Wat betreft ASitC; heeft strikt genomen wel op filmfestivals in meerdere landen gedraaid (Amerika en Canada - Vancouver Frames of Mind Mental Health FILM Festival), dat is op zich een harde eis op MM.

Barfly

• 1873 messages
  • 1749 votes

Wat betreft ASitC: Ik had de festivals gemist: dus is dan toevoegbaar.

The Hood is niet alleen horror, voor zover ik nu heb gelezen. Daar zit weer een boel exploitation-erotiek in verwerkt.

Enkele quotes: "If you enjoy watching rape and revenge films, lots of nudity, extreme violent torture, well then this film is what you want to get right now."

"genital mutilation-filled sleaze fest"

Aan de genre-toevoeging 'erotiek' lijkt mij niet te ontkomen.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Mja, ik vind het toch een gemis als dit soort titels er niet meer op kunnen (en met de release-eisen die ook The Deuce kennelijk toepast, zal het nooit als cult beschouwd worden - wat het toch echt wel is volgens mij - cult hangt juist vaak in zekere mate af van haar obscuriteit), maar het zij zo.

ASitC zal ik dan insturen, bedankt.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Der Fischer und Seine Frau (2005

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Metalfist wrote:

Niet specifiek op jouw bedoelt hoor, het was een tendens die me de laatste tijd was opgevallen

Ligt ook een beetje aan de topictitel...

narva77 (crew films)

• 12724 messages
  • 6540 votes

Wie heeft er tijd/zin om even de volgende docu's toe te voegen?

Zijn beiden op NED2 uitgezonden vandeweek.

- Het Steentje van Gisèle (Cees van Ede)

- Mijn Geniale Broer Harry (Roy Dames)

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

narva77 wrote:

Wie heeft er tijd/zin om even de volgende docu's toe te voegen?

Zijn beiden op NED2 uitgezonden vandeweek.

- Het Steentje van Gisèle (Cees van Ede)

- Mijn Geniale Broer Harry (Roy Dames)

Wil ik voor mijn rekening nemen. Ik maak ze uploadklaar en van zodra een plaatsje vrijkomt voeg ik ze toe.

narva77 (crew films)

• 12724 messages
  • 6540 votes

Tof, bedankt alvast!!

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Die docu van Roy Dames heb ik een aantal dagen geleden ingediend, dus bespaar je de moeite.

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

Jammer dat ik dit nu pas verneem. Dan was het werk voor niets vanmorgen.

Het vervelende is dat het bij het toevoegen niet werd aangegeven dat hij al in de wacht stond.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Omdat die niet op imdb staat, en dus geen code heeft...? Kan gebeuren.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Een aantal films van het Rode Tulp Film Festival staan nog niet op MM:

Rode Tulp Film Festival - rtff.nl

Synopsissen staan erbij.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ik heb gisteren Fist of Legend 2: Iron Bodyguards (1996) gezien en het viel me (en mede andere MMers als je de berichten leest bij de film) op dat dit eigenlijk een samenraapsel is van een oude film, namelijk Chi dan hao han (1974) - imdb.com en een aantal nieuw geschoten scènes. De oude film staat echter nog niet op MovieMeter en ik was aan het zien om hem toe te voegen maar er is bij mijn weten geen poster/still van te vinden.

Mag ik dan een screenshot nemen van een stuk uit Fist of Legends 2? Het verschil tussen de oude film uit 1974 en de nieuw geschoten scènes zijn erg duidelijk dus je ziet perfect welke scènes bij welke film horen. Plot heb ik al trouwens:

Chi dan hao han - Movie Resource - movieresource.com

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

kappeuter wrote:

Een aantal films van het Rode Tulp Film Festival staan nog niet op MM:

Rode Tulp Film Festival - rtff.nl

Synopsissen staan erbij.

Wil ik gerust voor mijn rekening nemen.

Alleen, mijn wachtlijst is momenteel vol. Van zodra er een plaatsje vrijkomt begin ik eraan.

Decec

• 6741 messages
  • 8583 votes

Goeie tip..

Decec

• 6741 messages
  • 8583 votes

Mac Hammer Fan wrote:

(quote)

Wil ik gerust voor mijn rekening nemen.

Alleen, mijn wachtlijst is momenteel vol. Van zodra er een plaatsje vrijkomt begin ik eraan.

Het duurt wel even, want crew werken niet elke dag

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Hé, die wil ik wel zien. En als ik tijd/zin heb zal ik ze proberen toe te voegen!

Edit: Poto and Cabengo staat in de wachtrij.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Ramon K wrote:

Iemand zin en tijd om The Tournament aan de database toe te voegen? Uit 1974, van regisseur Feng Huang. Met Angela Mao en Carter Wong.

Yuen Biao staat op imdb bovenaan de castlijst maar heeft enkel een bitpart. Hier nog wat info over de film.

Iemand nog tijd?

En kan iemand mij duidelijkheid verschaffen tav de docu The Typewriter, The Rifle &...? Mag die toegevoegd worden? En heeft iemand daar zin in?

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Metalfist wrote:

Ik heb gisteren Fist of Legend 2: Iron Bodyguards (1996) gezien en het viel me (en mede andere MMers als je de berichten leest bij de film) op dat dit eigenlijk een samenraapsel is van een oude film, namelijk Chi dan hao han (1974) - imdb.com en een aantal nieuw geschoten scènes. De oude film staat echter nog niet op MovieMeter en ik was aan het zien om hem toe te voegen maar er is bij mijn weten geen poster/still van te vinden.

Mag ik dan een screenshot nemen van een stuk uit Fist of Legends 2? Het verschil tussen de oude film uit 1974 en de nieuw geschoten scènes zijn erg duidelijk dus je ziet perfect welke scènes bij welke film horen. Plot heb ik al trouwens:

Chi dan hao han - Movie Resource - movieresource.com

Iemand?

@Ramon: ik zal hem voor mijn rekening nemen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.