- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Kan iemand deze Dragon Ball Z special toevoegen (alle andere staan al op de site);
Dragon Ball Z x One Piece x Toriko Anime Special | Saiyan Island - saiyanisland.com
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Mag deze erop?
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Docu's met Video- of kortweg V-aanduiding op imdb mogen er niet op.
Pacino1987
-
- 97 messages
- 3323 votes
Wil iemand 'Spies Who Fooled the World' toevoegen?
BBC docu die ook bij DWDD is besproken.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Docu's met Video- of kortweg V-aanduiding op imdb mogen er niet op.
@ narva77en de Spies-docu: dat dunkt mij ook.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
In De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic #2:
Gisteren avond keurde Zinema een film af, maar de film is niet in mijn rejectionlijst terecht gekomen ? is er een storing gaande of ligt het ergens anders aan.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Wat was de reden van afkeur? Als het bijvoorbeeld een korte film blijkt te zijn (om maar wat te noemen) heeft het geen zin om deze in de rejections te plaatsen omdat die er toch nooit op zal komen. Misschien dat tie daarom verwijderd is.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Wat was de reden van afkeur? Als het bijvoorbeeld een korte film blijkt te zijn (om maar wat te noemen) heeft het geen zin om deze in de rejections te plaatsen omdat die er toch nooit op zal komen. Misschien dat tie daarom verwijderd is.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Wat is de titel van de film, 606?
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Die is kennelijk gisteren aan de site toegevoegd:
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Dat weet ik niet, ik heb de film niet goedgekeurd. We zoeken het even uit, goed?
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
En iemand anders is er met de eer vandoor gegaan 
toegevoegd: gisteren 23:04 uur
toegevoegd door: Scarafax
Rejections blijven toch eerst zoveel uur(48?) privé voor de toevoeger zelf en daarna pas openbaar zodat anderen ermee aan de slag kunnen?
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Rejections blijven toch eerst zoveel uur(48?) privé voor de toevoeger zelf en daarna pas openbaar zodat anderen ermee aan de slag kunnen?
Dat weet ik niet, ik heb de film niet goedgekeurd. We zoeken het even uit, goed?
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
NIet als de ander wel een correctie inzending heeft gedaan.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Kan me niet voorstellen dat iemand anders ook "toevallig" (en tegelijk) die Poolse film uit 2006 heeft ingezonden. Zoals ik al zei, hij was nog privé voor 606, blijkbaar is ie per ongeluk openbaar gekomen en is iemand anders er mee aan de haal gegaan.
stinissen (crew films & series)
-
- 23437 messages
- 76922 votes
Dat denk ik ook.
Zinema (crew films)
-
- 10270 messages
- 7275 votes
Jongens, jongens...
606 zendt film foutief in. Afgekeurd dus.
Enkele momenten later kom ik de film opnieuw tegen (vrijwel gelijk ingezonden dus) en die toevoeging klopte wel. Goedgekeurd dus.
Vervolgens 606 zijn afgekeurde versie uit de rejections verwijderd zodat hij hem niet per ongeluk opnieuw zou inzenden.
Zoiets kan natuurlijk eens gebeuren.
Alles kan dus.
De user die de film opnieuw toevoegde (wiens eerste toevoeging was afgekeurd en door 606 was 'verbeterd') begreep al niet waar zijn rejection was gebleven. Ironie, aangezien 606 hier hetzelfde meldt.
stinissen (crew films & series)
-
- 23437 messages
- 76922 votes
Dat is duidelijke info 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Aha, vandaar. 606 probeerde met de eer te strijken
Hij was dus al openbaar geworden, waardoor 606 ermee aan het werk kon.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Aha, vandaar. 606 probeerde met de eer te strijken
Hij was dus al openbaar geworden, waardoor 606 ermee aan het werk kon.
kinjutsu
-
- 1549 messages
- 2582 votes
Hmm sinds wanneer mag je niet meer naar de rejections als je 10
toevoegingen in je wachtlijst hebt?
Dat kan nog wel eens voor problemen gaan zorgen.
Zinema (crew films)
-
- 10270 messages
- 7275 votes
Hoezo? Kan al maanden niet meer (is al van voor de kerst). Werd nogal wat misbruik van gemaakt en is volstrekt onnodig om rejections verbeteren anders te zien dan een 'gewone' toevoeging.
kinjutsu
-
- 1549 messages
- 2582 votes
Hoezo?
Nou ja bijvoorbeeld als je 10 films in de wachtrij hebt, maar er eigenlijk nog meer wil toevoegen. Je krijgt er 1 terug die bijvoorbeeld niet goed is gekeurd, je verbetert hem. Heb je dan nog steeds 10 in de wachtrij of mag je dan al wel 1 van je nieuwe toevoegen?
narva77 (crew films)
-
- 12724 messages
- 6540 votes
Nee, dan blijft het dus 10.
Dit is gedaan om misbruik tegen te gaan, toevoegingen "opzij zetten" of opeisen, en om de crew wat meer rust te gunnen.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Iemand zin en tijd om The Tournament aan de database toe te voegen? Uit 1974, van regisseur Feng Huang. Met Angela Mao en Carter Wong.
Yuen Biao staat op imdb bovenaan de castlijst maar heeft enkel een bitpart. Hier nog wat info over de film.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
In De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic #2:
Ik heb een vraag over de manier waarop Gangs of Wasseypur op de site staat (ik neem aan dat die vraag hier thuishoort). Deze film wordt vaak als twee films aangegeven op verschillende sites en ik ga ze ook als zodanig zien op Imagine. MovieMeter heeft alleen Part 1 op de site staan (hier), wat zou betekenen dat Part 2 nog toegevoegd moet worden. Echter IMDb is er kennelijk alleen in om Gangs of Wasseypur als één film te zien (zie hier). Ik neem aan dat we hier ook gewoon IMDb aan moeten houden en Gangs of Wasseypur als één film op de site moeten hebben (dus minus dat "- Part 1" dat er nu bij staat), of niet?
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Lijkt me wel. Ook de lengte aanpassen tot 320 minuten en (2 delen) toevoegen lijkt me.
(ik neem aan dat die vraag hier thuishoort).
Kan denk ik ook in het centraal toevoegingentopic.
De Site >> Algemeen >> Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
't Wordt in elk geval ergens gelezen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.