• 178.038 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.645 votes
Profile

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Top! Ga ik me binnenkort weer eens zondigen aan deze oude hobby.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Welke gebruiker zou zo vriendelijk willen zijn om deze poster dat gaatje weg te poetsen.

onder de tekst

"This picture tells it like it is"

(afbeelding)

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

(afbeelding)

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

jarno1975 wrote:

afbeelding

Hartelijk bedankt

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

Ik vermoed dat de maximale verhouding van een poster ook 33/20 blijft?

Dus een veelvoud van 330x200 pixels nemen?

BTW, ik heb nog een 12-tal toevoegingen klaar staan met plaatjes op 200 pixels. Mag ik die nog nemen voor het toevoegen?

Dan is er nog een andere vraag. Het ene programma gebruiken om te "resizen" is het andere niet. In het begin gebruikte ik Graphic Converter, nu gebruik ik al jaren Photoshop. En de kwaliteit is beduidend beter (het programma was natuurlijk ook veel duurder in aankoop). Als dat door de website zelf gedaan wordt, zal de kwaliteit dan even goed zijn als bij Photoshop? Zo had ik een aantal plaatjes die er groot niet zo best uitzagen, maar geresized en met contrast- en scherpte verbeterd er wél goed uitzagen. Zal dat nu automatisch ook zo zijn als de website het plaatje genereert?

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

beavis wrote:

weer een paar mooie nog ontbrekende titels waar ik voorlopig niet zelf aan toe ga komen:

Jaguar (1967) - IMDb

Met een klein beetje vertraging alsnog ingestuurd.

Barfly

• 1873 messages
  • 1749 votes

@ Mac Hammer Fan:

- De verhoudingen van plaatjes blijft hetzelfde als voorheen.

- Je stuurt het originele plaatje, precies zoals weergegeven op de bron waar je het plaatje vandaan hebt. Er verandert dus niets aan de manier van plaatjes toevoegen, je hoeft het alleen niet meer te verkleinen naar 200 pixels breedte. Dat gebeurt nu automatisch.

Alleen bijvoorbeeld bij VHS-hoezen zal dat een probleem opleveren. Maar ook dat was al zo vanwege de te grote lengte van die posters.

Stills moeten soms ook bijgeknipt worden omdat ze wel moeten passen in de gelimiteerde breedte/lengte verhouding. Dus een vierkant uitgeknipte still moet altijd goed zijn.

De voorraad van je twaalf films die je op 200 pixels hebt staan, kun je gewoon zo toevoegen. Je meldt er tenslotte een bron bij, dus dat kunnen we gewoon nakijken.

Je laatste vraag: Dat zal moeten blijken.

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

Dank u, Barfly.

beavis

• 6627 messages
  • 14782 votes

dank narva77

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Het gebeuren rond het toevoegen van grote afbeeldingen is nog iets gewijzigd. Het gevaar bestond dat er (heel) erg grote afbeeldingen zouden worden opgestuurd, wat veel ruimte op de server in beslag zou nemen. Om dit te voorkomen wordt er naast de "normale" versie die je op de datailpagina ziet, ook een versie opgeslagen die maximaal 800 pixels breed is.

Later zal iets ingebouwd worden dat je als gebruiker de grote versie van de afbeelding ook echt kunt zien op de site. Voor nu blijft de enige zichtbare wijziging dat je bij toevoegen en corrigeren niet zelf meer de afbeelding hoeft te verkleinen, maar dat je wordt aangemoedigd om een grote afbeelding op te sturen mocht je die kunnen vinden.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Mac Hammer Fan wrote:

Zal dat nu automatisch ook zo zijn als de website het plaatje genereert?

De site verkleint in zo goed mogelijke kwaliteit. Er worden echter geen filters of andere verbeteringen doorgevoerd, er wordt puur verkleind. Als je van mening bent dat jouw afbeelding bewerking nodig heeft, of bv. een of andere kleurcorrectie, zul je dit nog steeds zelf moeten doen.

DVD-T

• 15565 messages
  • 3123 votes

Wil iemand mij helpen om deze deze still op een mooi formaat te krijgen?

(afbeelding)

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

(afbeelding)

Kan je nu gewoon gebruiken, de site verkleint de afbeelding automatisch.

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

Jordy wrote:

(quote)

De site verkleint in zo goed mogelijke kwaliteit. Er worden echter geen filters of andere verbeteringen doorgevoerd, er wordt puur verkleind. Als je van mening bent dat jouw afbeelding bewerking nodig heeft, of bv. een of andere kleurcorrectie, zul je dit nog steeds zelf moeten doen.

Dank U voor deze info Jordy.

DVD-T

• 15565 messages
  • 3123 votes

Jawaddedadde wrote:

Kan je nu gewoon gebruiken, de site verkleint de afbeelding automatisch.

Super! Dankjewel.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Deze: Tokuzo Tanaka

en deze: Tokuzô Tanaka

zijn één en dezelfde

Barfly

• 1873 messages
  • 1749 votes

Hersteld:

Tokuzô Tanaka

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

In augustus 2012 las ik al wat verbaasde berichtjes, maar volgens mij is er nooit antwoord gekomen (of ik moet het mis hebben)...

Waarom kan men niet titels uit de rejections lijst indienen als je al 10 titels hebt toegevoegd? Dat was vroegâh niet.

Zal ongetwijfeld te maken hebben met een handjevol gebruikers die dit misbruikten. Is het dan niet mogelijk iets in te bouwen dat toevoegingen die ingediend worden via de rejections lijst, en die wederom fout zijn tot irritant bloedens toe, direct weer in de rejections lijst te plaatsen ipv de 48 uur regeling?

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

Beste Mug, lees eens de argumenten van de crew i.v.m. deze beslissing. Ze staan op de pagina's 374 en 375 uit deze rubriek. Je zult er wel begrip voor hebben.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Aha, daar was mijn zoekopdracht niet op gestuit.

Net wat ik dacht dus, helaas...

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Deze staat er nog niet op:

After the Factory (2012) - IMDb

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

44 minuten = computer says no.

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Oké, had nog even gezocht op de Wiki maar kon het zo gauw niet vinden. Dacht al dat het aan de speelduur zou liggen.

Decec

• 6741 messages
  • 8583 votes

Wie heeft even zin voor mij helpen voor NL plots vertalen?

Sawney, a religious psychopathic killer drives a devilish Black Cab, stalking the towns and cities, abducting unholy souls for his communion of sacrifices. His insane family of inbred killers Judd and Jake, use their agility to wreak slaughter and havoc among their victims, who are then dragged to Sawney's lair in the hills, where they are raped, tortured and cannibalised.

mag ook prive bericht sturen?

dank!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Doe ik wel even A&L.

Edit: Ingestuurd.

Decec

• 6741 messages
  • 8583 votes

Decec wrote:

Wie heeft even zin voor mij helpen voor NL plots vertalen?

Sawney, a religious psychopathic killer drives a devilish Black Cab, stalking the towns and cities, abducting unholy souls for his communion of sacrifices. His insane family of inbred killers Judd and Jake, use their agility to wreak slaughter and havoc among their victims, who are then dragged to Sawney's lair in the hills, where they are raped, tortured and cannibalised.

mag ook prive bericht sturen?

dank!

Hoeft niet meer vertalen..

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Wie zin heeft:

Blood Brother (2013) - IMDb (met synopsis en release info) + poster.

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

Meneer Bungel wrote:

Wie zin heeft:

Blood Brother (2013) - IMDb (met synopsis en release info) + poster.

Wil ik wel toevoegen, bedankt voor de link en de info, Meneer Bungel.

Ik maak hem uploadklaar. Het eerstvolgende plaatsje dat vrijkomt voeg ik hem toe.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.