- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ik moet Metalfist hierin wel gelijk geven hoor 606. ALs je hem nu ingestuurd had met jezelf gevonden plot.... Maar Metalfist vraagt hier aan Beavis om het plot te controleren en dat pluk je dat hier snel vanaf en stuur je met Metalfist zijn vertaling de film in!
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik heb binnen 3 minuten gereageerd op de vraag van Beavis of iemand het over wilde nemen ? dus ja. en mijn vraag over dat het plot was dat er werd gezegd over de film dat de film geen verhaal had niet dat het geen verhaal is. En de still had ik ook zelf gevonden en later zag ik beavis met dezelfde still aankomen en zag ik jou plot pas. dus na de 2de poging heb ik jou plot gebruikt. Dus heb alles zelf gedaan de 1ste keer.
Je hebt binnen 3 minuten gereageerd maar je komt af met een plot dat geen plot is => je stuurt toch de film in maar die wordt afgekeurd dus gebruik je voor de 2e keer maar mijn plot. Dus jarno heeft wel gelijk en bedoelt exact hetzelfde als ik.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Je hebt binnen 3 minuten gereageerd maar je komt af met een plot dat geen plot is => je stuurt toch de film in maar die wordt afgekeurd dus gebruik je voor de 2e keer maar mijn plot. Dus jarno heeft wel gelijk en bedoelt exact hetzelfde als ik.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
En het is AFGEKEURD dus was het niet voldoende voor de crew. Het kan me echt verdommen hoe jou plot eruit zag, het gaat mij erom dat je MIJN plot hebt gebruikt om rap de toevoeging op jou naam te zetten.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
En het is AFGEKEURD dus was het niet voldoende voor de crew. Het kan me echt verdommen hoe jou plot eruit zag, het gaat mij erom dat je MIJN plot hebt gebruikt om rap de toevoeging op jou naam te zetten.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
En in hetzelfde bericht zet hij: Als het in orde is stuur ik hem wel in.
Edit: Hij is in dit geval Metalfist
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Natuurlijk maakte ik het voor mezelf, ik ging de film zelf toevoegen als beavis het plot had goedgekeurd! Hoe je er in godsnaam zelfs in slaagt om die conclusie dat het algemeen was (wat bedoel je daar zelfs mee?) zet uit mijn zin te halen is mij een compleet raadsel.
Nogmaals: het gaat mij erom dat je mijn eigen vertaalde plot voor jouw foute plot hebt ingeruild om zo de toevoeging op je eigen naam te krijgen en met de eer te gaan lopen. Wanneer je dat duidelijk is dan is het pas einde discussie.
En hoe moet ik het weten dat jij ermee bezig bent? Ik heb geen camera in je huis hangen waarmee ik kan zien wat jij allemaal doet. Of denk jij dat ik dat plot op 2 minuten gevonden en vertaald heb waardoor ik continu dit forum check of er iemand anders al mee bezig is? Het gaat me dus puur om de 2e alinea van dit bericht.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Ik moet ook Metalfist gelijk geven, ik vind het niet netjes want hij heeft dat plot gevonden en vertaald met de bedoeling om de film zelf toe te voegen. Je zou haast bang worden om hier om uitleg te vragen want dan heb je het risico dat een ander met jouw toevoeging gaat lopen.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
En hoe moet ik het weten dat jij ermee bezig bent? Ik heb geen camera in je huis hangen waarmee ik kan zien wat jij allemaal doet. Of denk jij dat ik dat plot op 2 minuten gevonden en vertaald heb waardoor ik continu dit forum check of er iemand anders al mee bezig is? Het gaat me dus puur om de 2e alinea van dit bericht.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Edit: Hij is in dit geval Metalfist
mrmojorisin123
-
- 1869 messages
- 1808 votes
Zo denk ik er ook over na wat leeswerk.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
]Dit heb ik niet meegekregen (ik heb de toevoeging namelijk behandeld), en is niet fair tov Metalfist; hij geeft hiermee duidelijk aan de film zelf te willen insturen - en 606 pikt dit plot in. Zo zit het toch?
Nee ik was eerder kijk dan zelf eens goed het topic na.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Wil je eigenlijk eens gaan ophouden met mij allerlei namen te gaan noemen? Voor de zoveelste keer: het kan mij niet schelen dat je mij voor was:
Dat je de film eerder hebt ingestuurd dat kan gebeuren, no harm no foul
Het gaat mij erom dat je mijn plot hebt gebruikt om de toevoeging op jouw naam te zetten. Jezus, ik ben precies tegen een muur bezig.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Zo is het toch?
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Je was eerder, dat klopt, maar je maakte dus wel gebruik van het plot dat Metalfist niet bedoeld had om weg te geven...
maar ik ga wel een ander plot zoeken, wat kan mij het schelen. als hem dat gerust stelt.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Dan had hij dat erbij moeten zetten.
Als het in orde is stuur ik hem wel in.
-
- 10970 messages
- 2790 votes
606, wees een beetje sportief en laat de toevoeging op naam zetten van Metalfist.
Ter compensatie vertaal ik wel 2 plots voor je. Deal?
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
maar ik ga wel een ander plot zoeken, wat kan mij het schelen. als hem dat gerust stelt.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
606, wees een beetje sportief en laat de toevoeging op naam zetten van Metalfist.
Ter compensatie vertaal ik wel 2 plots voor je. Deal?
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Is deze poster goed genoeg? Of moet ik een still gebruiken?

Of is deze poster beter?

Decec
-
- 6743 messages
- 8585 votes
wie wil even helpen nl plots vertalen?
Ada was settled in her life, she was pleased with it, or thought she was. She was one half of a couple who seemed happy, she’d had a child, was even due to get married, and wham… she met Paul… And this Paul was writer to boot, who lived alone with his grown daughter, had an exceedingly intrusive mother, and had the unfortunate idea of losing his father when this story had hardly got off the ground… Life started to gather speed. It was about time.
heb mooi poster gevonden.
korenbloem02
-
- 708 messages
- 1781 votes
wie wil deze film toevoegen:
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Mag deze documentaire toegevoegd worden?
The Untold History of the United States (TV Series 2012) - IMDb (geen idee waarom die hier nog als in development staat)
Deze docu bestaat uit 10 delen zie:
The 50th New York Film Festival | Film Society of Lincoln Center - filmlinc.com
en dus niet toevoegbaar, maar....op NYFF is de premiere en die duurt 180 minuten:
The 50th New York Film Festival | Film Society of Lincoln Center - filmlinc.com
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
wie wil deze film toevoegen:
Dat doe ik wel even.
Edit: ingestuurd.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ik heb ontzettend slecht geslapen door het hele gedoe van gisteren avond (fijn als je ADHD en autisme hebt ) dan ga je malen en malen in je hoofd. Een ding wil ik nog wel zeggen, ik heb het nooit maar ook nooit bewust voor gekozen het expres te doen wat ik deed, ik deed het omdat ik echt dacht dat het kon ! Dus bij deze mijn excuus aan Metalfist. ik ben hier al meer als 7 jaar en zou nooit iets van iemand afpakken. Dus bij deze wil ik de film overdragen aan Metalfist.
@Jarno1975, Staat je aanbod nog ?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.