• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.621 votes
Profile

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

beavis

• 6627 messages
  • 14782 votes

*Corpus Callosum (2002) - IMDb

lijkt me ook wel een uitdaging!!

zelf gisteren geworsteld met twee Godard toevoegingen waarvan het nog maar afwachtten is of die het gaan halen. En nog de volgende te gaan:

Lotte in Italia (1971) - IMDb

Vladimir et Rosa (1971) - IMDb

als iemand me het makkelijk wil maken door dat van me over te nemen, graag

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

beavis wrote:

als iemand me het makkelijk wil maken door dat van me over te nemen, graag

Heb een Nederlands plot gevonden al, alleen las ik dat deze film eigenlijk geen verhaal heeft.

beavis

• 6627 messages
  • 14782 votes

dat maakt het zo lastig!

maar als je iets hebt gevonden is dat natuurlijk al het halve werk

plaatjes zijn ook lastig, maar dit zijn wel opties:

(afbeelding)

(afbeelding)

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Wie weet of Genius of Britain: The Scientists Who Changed the World op een zichzelf staande mini serie is ?

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Meer een televisie serie als ik Genius of Britain: The Scientists Who Changed the World (TV Series 2010) - IMDb moet geloven. Een aantal presentatoren en dergelijke + het feit dat er geen sprake is van een doorlopend plot lijkt erop dat het gewoon een serie is. Volgens mij mag het er niet op.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Metalfist wrote:

Meer een televisie serie als ik Genius of Britain: The Scientists Who Changed the World (TV Series 2010) - IMDb moet geloven. Een aantal presentatoren en dergelijke + het feit dat er geen sprake is van een doorlopend plot lijkt erop dat het gewoon een serie is. Volgens mij mag het er niet op.

Dankjewel dan is het duidelijk dan stuur ik hem in om verwijderd te worden.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Jongens toch, Beavis wat voor een filmpje heb je nu weer gevonden! Dit is het beste dat ik er van kan maken:

Experimentele film die onderverdeeld is in 5 verhalen. In het eerste verhaal volgen we het wel en wee op een afdeling in een bedrijf. In het tweede verhaal maken we kennis met een familie die wel erg gefascineerd naar hun televisie zitten te kijken. In het derde verhaal is er een camera verborgen in een klaslokaal en kijk je als vlieg op de muur mee naar de leerlingen. In het vierde verhaal worden de consequenties bekeken wanneer er twee mensen tegelijkertijd door een deur willen geraken en in het vijfde verhaal volg je een koppel mee op hun cinemabezoek naar een animatiefilm.

Ik heb Brandon's movie memory » *Corpus Callosum (2002, Michael Snow) - deeperintomovies.net als bron gebruikt dus als je het plot eens kunt bekijken en zeggen of dat allemaal wat klopt, als je de film zelf hebt gezien natuurlijk. Als het in orde is stuur ik hem wel in.

beavis

• 6627 messages
  • 14782 votes

lang geleden gezien op HAFF... moest er recent weer even aan denken en zag dattie hier nog niet aanwezig was, "plot" rinkelt wel wat belletjes, lijkt me goed!

606 had ook een plot gevonden, dus wellicht issie nu al ingestuurd...?

dank aan ieder iig weer voor alle moeite!

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

beavis wrote:

lang geleden gezien op HAFF... moest er recent weer even aan denken en zag dattie hier nog niet aanwezig was, "plot" rinkelt wel wat belletjes, lijkt me goed!

606 had ook een plot gevonden, dus wellicht issie nu al ingestuurd...?

dank aan ieder iig weer voor alle moeite!

Ja ik had een mooi NL plot gevonden, en al vermeld op ingezonden topic dat hij ingestuurd is

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Goh, dat had je misschien hier kunnen doen in plaats van een compleet ander topic?

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Metalfist wrote:

Goh, dat had je misschien hier kunnen doen in plaats van een compleet ander topic?

Wat staat er in dit topic op 11,59 ?? Ik heb een Nederlands plot gevonden getypt door mij.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

En je voegt er nog aan toe: 'alleen geen verhaal' waarop beavis zette 'dat maakt het zo lastig!' Dan lijkt het me dat dat plot niet voldoende is maar je had gewoon kunnen zetten: ik heb hem ingestuurd. Klaar en duidelijk en niet in een ander topic gaan schrijven dat precies maar door 5 mensen wordt gebruikt. Wat überhaupt het nut van dat topic is, is mij een raadsel maar bon.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Resizer.nl is hele dag al slecht te bereiken. Bekend?

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Het is resizer, maar dat terzijde

Hier werkt die ook niet meer. De vorige keer dat zich dat voordeed heb ik die kerel een mailtje gestuurd en toen heeft hij het direct opgelost en zelfs nog wat verbetert. Ik weet alleen niet meer hoe ik toen aan zijn mailadres ben gekomen...

Decec

• 6741 messages
  • 8583 votes

Wie kan goed Franse plots vertalen? (ivm afgekeurd)

Un homme et une femme qui jadis se sont aimés, se retrouvent pour évoquer ensemble le passé. Sous le flot incessant des questions qu'il lui pose va-t-elle résister à ses approches, va-t-elle trahir ses sentiments? Les souvenirs vacilleront-ils?

Alvast bedankt.

Decec

• 6741 messages
  • 8583 votes

Decec wrote:

Wie kan goed Franse plots vertalen? (ivm afgekeurd)

Un homme et une femme qui jadis se sont aimés, se retrouvent pour évoquer ensemble le passé. Sous le flot incessant des questions qu'il lui pose va-t-elle résister à ses approches, va-t-elle trahir ses sentiments? Les souvenirs vacilleront-ils?

Alvast bedankt.

wie wil graag zelf vertalen:

http://www.moviemeter.nl/re...

mrmojorisin123

• 1869 messages
  • 1808 votes

Ik heb momenteel examens, dus heb niet zoveel tijd.

1) Bij Cyclone Bliss (1921) zoek ik nog een plaatje.

Speelduur : 56 minuten

Plot : Kohler is de moordenaar van Jacks vader en vermoordt daarna ook de vader van Helen. Vervolgens wil hij van de eerlijke Jack Bliss en zijn geliefde Helen Turner af maar bijt zijn tanden stuk op Jack, die haar in bescherming neemt.

2) Bij Thorns and Orange Blossoms zoek ik nog een plaatje

Speelduur : 75 minuten

Plot : Een Amerikaans zakenman raakt in Spanje verliefd op een operazangeres maar keert terug naar de Verenigde Staten om er met een ander te trouwen. De Spaanse schone reist hem echter achterna.

3) Bij His Own Law (1920) zoek ik nog een plaatje.

Speelduur : 80 minuten

Plot : Een Amerikaanse man huwt het zwangere lief van een goeie Franse vriend, van wie gedacht wordt dat hij gesneuveld is in de Eerste Wereldoorlog. Maar hij was alleen maar krijgsgevangene en keert dan plots terug naar de Verenigde Staten...

4) Bij The Warped Forest (2011) mis ik nog het plot.

Op iMDB staat een plot maar ik vind er kop noch staart aan.

McSavah

• 9960 messages
  • 5268 votes

mrmojorisin123 wrote:

4) Bij The Warped Forest (2011) mis ik nog het plot.

Op iMDB staat een plot maar ik vind er kop noch staart aan.

Net als in de film zelf gok ik

Decec

• 6741 messages
  • 8583 votes

examens op zondag?

plaatje is gevouwd en andere plaatje kon ik niet te vinden...

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Hij heeft natuurlijk een periode van examens en moet op zondag leren.

brabusRUS

• 1628 messages
  • 2808 votes

Zou iemand deze Russische komedie kunnen toevoegen?

Shirli-Myrli / Ширли-мырли

IMDb: Shirli-Myrli (1995) - IMDb (656 stemmen)

Kinopoisk: ?????-???? - kinopoisk.ru (8160 stemmen)

Duur: 143 minuten

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

beavis wrote:

Mooi dat die er is opgeraakt, weliswaar met mijn plot en dus niet het plot van 606 maar bon.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Metalfist wrote:

(quote)

Mooi dat die er is opgeraakt, weliswaar met mijn plot en dus niet het plot van 606 maar bon.

Jou plot heb ik als nog gebruikt, dus thx

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Wel lekker gemakkelijk voor jou natuurlijk, met de moeite die ik er in heb gestoken had ik hem graag op mijn naam gehad maar het is nu eenmaal zo.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Metalfist wrote:

Wel lekker gemakkelijk voor jou natuurlijk, met de moeite die ik er in heb gestoken had ik hem graag op mijn naam gehad maar het is nu eenmaal zo.

Wat is jou probleem jegens mij ? ik merk op de een of andere manier dat jij mij niet mag ? Je hebt zelf mij geholpen met het plot openbaar hier neer te zetten. en nu is het goed gekeurd en gaat meneer lopen zeuren.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ja 606, uit een database van 136.742 gebruikers heb ik speciaal jou gekozen om mijn oncontroleerbare haat tegens mensen op het internet op uit te oefenen... Mijn punt gaat over het volgende:

Ik heb Brandon's movie memory » *Corpus Callosum (2002, Michael Snow) - deeperintomovies.net als bron gebruikt dus als je het plot eens kunt bekijken en zeggen of dat allemaal wat klopt, als je de film zelf hebt gezien natuurlijk. Als het in orde is stuur ik hem wel in.
Dat je de film eerder hebt ingestuurd dat kan gebeuren, no harm no foul, maar dat je dan het plot gebruikt waarin ik moeite in heb gestoken (en let vooral op de laatste zin in bovenstaande quote waaruit blijkt dat ik hem zelf wou insturen) gebruikt om de toevoeging op je eigen naam te zetten vind ik er wat over eerlijk gezegd.

edit: en trouwens als ik degene was die iets tegen jou heb, dan mag je mij die pm van een tijd geleden eens uitleggen waarin je mijn kunnen als crewlid bekritiseert.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Metalfist wrote:

J. Mijn punt gaat over het volgende:

(quote)
Dat je de film eerder hebt ingestuurd dat kan gebeuren, no harm no foul, maar dat je dan het plot gebruikt waarin ik moeite in heb gestoken (en let vooral op de laatste zin in bovenstaande quote waaruit blijkt dat ik hem zelf wou insturen) gebruikt om de toevoeging op je eigen naam te zetten vind ik er wat over eerlijk gezegd.

Je hebt het eerder over opgeraakt ? Heb je de film dan al zelf eens eerder ingestuurd gehad ? want ik heb de film helemaal zelf opnieuw ingestuurd, niet vanuit Rejection lijst.

Want nergens staat dat jij het al gedaan hebt. En wat het plot betreft was een hulp vraag en jij hebt geholpen dus laten we daar nou niet moeilijk over gaan doen. Ik vraag bewust hulp en de reden is allang bekend hier.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Opgeraakt? Over wat heb je het in godsnaam? En helemaal zelf ingestuurd.. Proficiat, je hebt mijn plot gebruikt, een still van beavis en de rest copy paste van Imdb.

Volgens mij begrijp je niet wat ik eigenlijk bedoel. Ik heb het plot helemaal niet vertaald voor jou maar voor mezelf. Ik had het hier gepost zodat beavis kon zien in hoeverre het klopte maar blijkbaar is het voor jou belangrijker om de toevoeging op je eigen naam te hebben in plaats van degene die er moeite voor heeft gedaan de eer te geven.

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Ik moet Metalfist hierin wel gelijk geven hoor 606. ALs je hem nu ingestuurd had met jezelf gevonden plot.... Maar Metalfist vraagt hier aan Beavis om het plot te controleren en dat pluk je dat hier snel vanaf en stuur je met Metalfist zijn vertaling de film in!

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Metalfist wrote:

Opgeraakt? Over wat heb je het in godsnaam? En helemaal zelf ingestuurd.. Proficiat, je hebt mijn plot gebruikt, een still van beavis en de rest copy paste van Imdb.

Volgens mij begrijp je niet wat ik eigenlijk bedoel. Ik heb het plot helemaal niet vertaald voor jou maar voor mezelf. Ik had het hier gepost zodat beavis kon zien in hoeverre het klopte maar blijkbaar is het voor jou belangrijker om de toevoeging op je eigen naam te hebben in plaats van degene die er moeite voor heeft gedaan de eer te geven.

Ik heb binnen 3 minuten gereageerd op de vraag van Beavis of iemand het over wilde nemen ? dus ja. en mijn vraag over dat het plot was dat er werd gezegd over de film dat de film geen verhaal had niet dat het geen verhaal is. En de still had ik ook zelf gevonden en later zag ik beavis met dezelfde still aankomen en zag ik jou plot pas. dus na de 2de poging heb ik jou plot gebruikt. Dus heb alles zelf gedaan de 1ste keer.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.