- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Ik heb ontzettend slecht geslapen door het hele gedoe van gisteren avond (fijn als je ADHD en autisme hebt ) dan ga je malen en malen in je hoofd. Een ding wil ik nog wel zeggen, ik heb het nooit maar ook nooit bewust voor gekozen het expres te doen wat ik deed, ik deed het omdat ik echt dacht dat het kon ! Dus bij deze mijn excuus aan Metalfist. ik ben hier al meer als 7 jaar en zou nooit iets van iemand afpakken. Dus bij deze wil ik de film overdragen aan Metalfist.
Dat was gisteren al gebeurt

Nee sorry, de bedenktijd is helaas verstreken.
Geintje!
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Dat was gisteren al gebeurt

Nee sorry, de bedenktijd is helaas verstreken.
Geintje!
Nee hoor de film staat nog steeds op mijn naam, alleen maar goed. dan kan het nu officieel over gedragen worden.
En mooi bedankt Jarno
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Wat vreemd, gisteren stond de film inderdaad al op Metalfist zijn naam, zoals Jarno1975 al zei.
John Milton
-
- 24221 messages
- 13386 votes
Zou dit toegevoegd mogen worden?
Mel Blanc: The Man of a Tho...
Docu over Mel Blanc (voice artist Looney Tunes etc). Hij staat op IMDb en staat op de Looney Tunes dvd set, echter vermeldt IMDb geen regisseur en ik kan hem zelf niet echt vinden
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Wat vreemd, gisteren stond de film inderdaad al op Metalfist zijn naam, zoals Jarno1975 al zei.
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Zou dit toegevoegd mogen worden?
Mel Blanc: The Man of a Tho...
Docu over Mel Blanc (voice artist Looney Tunes etc). Hij staat op IMDb en staat op de Looney Tunes dvd set, echter vermeldt IMDb geen regisseur en ik kan hem zelf niet echt vinden
Voor docu's zijn er een aantal aparte regels:
De docu moet op minimaal 2 (bekende) festivals gedraaid hebben in verschillende landen, of op een Nederlandse en/of Belgische publieke omroep vertoont zijn.
STV (Straight to Video) docu's zijn niet toevoegbaar.
Daarnaast is een regisseur altijd verplicht.
John Milton
-
- 24221 messages
- 13386 votes
STV (Straight to Video) docu's zijn niet toevoegbaar.
Daarnaast is een regisseur altijd verplicht.
bedankt voor snelle reactie, dan gaat deze hem niet worden vrees ik 
-
- 10970 messages
- 2790 votes
bedankt voor snelle reactie, dan gaat deze hem niet worden vrees ik
Regisseur inmiddels gevonden: Mel Blanc: The Man of a Thousand Voices (2008) - FilmAffinity
Maar ik denk niet dat deze aan een van de andere eisen voldoet...
John Milton
-
- 24221 messages
- 13386 votes
Maar ik denk niet dat deze aan een van de andere eisen voldoet...
Nice, maar ik denk het ook niet. ik zie hem niet op tv geweest zijn iig, filmfestivals lijkt me ook niet. Jammer want het is een bijzonder leuke docu.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Toevoegverzoek: The Newest Pledge (2012) - IMDb
-
- 10970 messages
- 2790 votes
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Mag deze documentaire toegevoegd worden?
The Untold History of the United States (TV Series 2012) - IMDb (geen idee waarom die hier nog als in development staat)
Deze docu bestaat uit 10 delen zie:
The 50th New York Film Festival | Film Society of Lincoln Center - filmlinc.com
en dus niet toevoegbaar, maar....op NYFF is de premiere en die duurt 180 minuten:
The 50th New York Film Festival | Film Society of Lincoln Center - filmlinc.com
Kan een crewlid hier misschien uitsluitsel over geven?
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Allebei ingestuurd.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Komen verbeteringen uit de rejections lijst ook op jouw naam te staan als je ze voor verbetering hebt ingestuurd?
Ik had 10 films toegevoegd, en daarna dan een aantal uit de rejections lijst verbeterd omdat ik even niets kon toevoegen. Nu zijn 2 van die toevoegingen behandeld, maar ik kan nog geen nieuwe films toevoegen.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Als je te laat bent met het insturen uit de rej.list en een ander heeft die al ingestuurd (en alles is in orde deze keer), dan krijgt diegene de credits.
Wat betreft het toevoegen: voor zover ik weet moet je wachten tot er van de max. 10 toevoegingen (niet afkomstig uit de rej.list) behandeld zijn.
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Ben je zeker dat de twee behandelde toevoegingen geen verbeteringen waren? Want volgens mij staan ze los van elkaar. Als je dus tien films hebt toegevoegd en één van die tien is goedgekeurd kan je terug 1 film toevoegen, ongeacht het aantal verbeteringen uit de rejectionlijst je hebt ingestuurd.
Correct me if I'm wrong crew 
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Ja, de behandelde toevoegingen waren van mezelf. Maar het toevoegen gaat nog niet.
Eigen toevoegingen hangen dus blijkbaar toch samen met verbeteringen uit de rejections lijst.
Geen probleem als het zo is hoor, dan wacht ik wel.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Eigen toevoegingen hangen dus blijkbaar toch samen met verbeteringen uit de rejections lijst.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Ja, dat zal bij mij nu ook zo zijn. 10 eigen toevoegingen (nu nog 8 ) + nog een aantal verbeteringen uit de rejections lijst. Maar ik dacht dat je terug kon toevoegen als er een paar van de eigen toevoegingen zijn behandeld. Maar dit is blijkbaar niet zo.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Maar ik dacht dat je terug kon toevoegen als er een paar van de eigen toevoegingen zijn behandeld. Maar dit is blijkbaar niet zo.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Als je met die 'eigen toevoegingen' degene bedoeld die je níet vanuit de rej.list hebt toegevoegd, dan zou je idd weer nieuw moeten kunnen toevoegen...
Er bevinden zich op dit moment nog 8 films in de wachtrij die ik zelf heb ingestuurd en die dus niet uit de rejections lijst komen.
Als ik op toevoegen klik verschijnt dit bericht:
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Vreemd, ik heb het aan de rest vd crew gemeld, wordt vervolgd.
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Volgens mij is dat niet zo hoor. Je kan pas weer een film toevoegen als het totaal aantal onder de 10 is (ongeacht of het zelf toegevoegde films zijn of uit de rejections)
Dus stel dat je 10 films uit de rejections instuurt dan kan je niet nog een film zelf toevoegen.
Naar mijn weten werkt het zo.
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Als je dus tien films hebt toegevoegd en één van die tien is goedgekeurd kan je terug 1 film toevoegen, ongeacht het aantal verbeteringen uit de rejectionlijst je hebt ingestuurd.
Correct me if I'm wrong crew
Nee, dat klopt volgens mij niet. Je kan eerst 10 nieuwe films toevoegen, en daarna inderdaad nog films terug insturen uit de Rejections-lijst. Als er dan 2 van die 10 nieuwe toevoegingen zijn behandeld, en je hebt er 2 ingestuurd vanuit de Rejections, sta je alsnog op 10, en zit je dus alsnog aan je maximum. Maar dan zou je alsnog wel films moeten kunnen insturen vanuit de Rejections...
Barfly
-
- 1873 messages
- 1749 votes
Bovenstaande antwoorden van jarno en narva zijn correct,
Jesper187
-
- 6434 messages
- 2462 votes
Als iemand zin heeft... Ik zag dat deze film nog niet op MM stond:
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Als iemand zin heeft... Ik zag dat deze film nog niet op MM stond:
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Even iets aanhalen, en zeker niet uit disrespect tegenover het behandelende crewlid, want hij verricht ook alleen maar goed werk.
Ik gooi het gewoon ook even hier neer omdat ik de logica echt niet zie om deze documentaire te halsstarrig te blijven weigeren.
- Montclair State University (New Jersey)
- Bridge View Center (Ottumwa)
- Pax East (Boston)
- CEO 2011 (Orlando)
- EVO 2011 (Las Vegas)
- PAX Penny Arcade Expo (Seattle)
- Hells Kitchen NY Film Festival (New York)
- Twin Galaxies Video Game Film Festival (Ottumwa)
- Magfest 2012 (Maryland)
- Chicago Comic & Entertainment Expo (Chicago)
- Gedurende één week dagelijks in een bioscoop te zien (New York)
- DVD-release, verkrijgbaar op Amazon.com
- Award gewonnen op Twin Galaxies Film Festival (Ottumwa)
Maar dit is blijkbaar nog steeds te karig?
Ik vraag me werkelijk af wat er nog moet gebeuren om dit toch op de site te krijgen.
Het is toch ongelooflijk krom dat eender welke documentaire die ooit eens 1 keer op een Belgische of Nederlandse zender is geweest en daarna in de vergeetput terechtkomt wel op de site mag en deze niet.
De meeste van die documentaires hebben niet eens een poster en zijn na 1 vertoning op tv nooit meer te zien.
Ik zie de logica dus echt niet. Ik vraag niet om elke documentaire die er ooit gemaakt is toe te voegen, maar er zijn toch uitzonderingen zoals deze die zoveel vertoningen heeft gehad, ook al beperken die vertoningen zich tot 1 groot land als de VS.
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Kan het wel een beetje begrijpen maar snap ook wel dat de crew de regels streng naleeft. Als je uitzonderingen gaat maken, kom er morgen iemand met een andere docu die ipv op 11 festivals op 10 Amerikaanse festivals heeft gedraaid, en volgende week eentje die op 8 festivals heeft gedraaid, en voor je het weet is het einde zoek. Daarnaast krijg je dan ook weer discussies: "Waarom is die docu van Nomak wel goedgekeurd en die van mij niet?"
Maar begrijp je frustratie 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.