• 177.998 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 647.001 actors
  • 9.371.167 votes
Profile

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

Decec

• 6741 messages
  • 8582 votes

@matthijs_013:

Double Exposure (1993)

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

matthijs_013 wrote:

Wil iemand Walking the Halls (2012) en Double Exposure (1944) toevoegen? Allebei gezien, kan niet stemmen..

Ik heb Double Exposure 1944 voor mijn rekening genomen en ingestuurd. De rest van de films laat ik aan jullie over, want ik heb er zelf nog een 25-tal (waarvan 10 in de wacht) in voorraad, en die voorraad zie ik toch liefst eerst afbouwen.

Vanaf volgende maand zal ik nog slechts films toevoegen tot mijn wachtrij vol is. Op die manier zullen de hardwerkende crewleden door mij wat minder opgejaagd worden want als ik zie hoeveel films ze in een week in totaal moeten verwerken, dat is toch een hele karwei.

beavis

• 6627 messages
  • 14782 votes

beavis wrote:

heb het nog eens in de zoekmachine gegooid:

Er zijn 223 films gevonden die aan je zoekopdracht voldoen

Heb overigens ook nog een lijstje met een stuk of 20 a 30 titels ergens van films waarvan het me niet gelukt is om deze aan MM toe te voegen, dus het totaal is... iig veel

Inmiddels staat de teller op 249 titels

onder meer door, en dus met grote dank aan, het toevoegen van veel obscure titels uit mijn pre-MM verleden door Verhoeven!!! zeer knap hoe hij dit met sommige van die titels klaar weet te spelen... tot nu toe bleek alleen "Ameriga" echt onmogelijk door het totaal ontbreken aan enige info over die film... wellicht dat we nog Russich sprekende leden hebben die op Russische Internet pagina's wellicht nog iets weten te vinden over die film (voor mij is het te lang geleden en is de film te experimenteel om me een plot te kunnen herinneren... heb alleen een (zeer slechte) score genoteerd destijds )

Decec

• 6741 messages
  • 8582 votes

er komt binnenkort:

Paranormal Activity 4

Paranormal Activity 4 (2012) - IMDb

Wie houdt van horror, graag deze film toevoegen?

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Staat in de rejectionslijst zag ik. Is nog weinig over een plot bekend, en dus voorlopig nog niet toevoegbaar Decec.

EW101

• 1256 messages
  • 2284 votes

The Ghosts of Yotsuya (1956 versie) Ik heb 'm ook nog op dvd.

http://www.moviemeter.nl/fi...

jacobine_rodijk

• 2806 messages
  • 9511 votes

Kon 'm niet vinden op de site dus als iemand wilt;

30 Beats (2012) - IMDb

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

jacobine_rodijk wrote:

Kon 'm niet vinden op de site dus als iemand wilt;

30 Beats (2012) - IMDb

Ter info: staat in de rejections.

http://www.moviemeter.nl/rejection/99914

narva77 (crew films)

• 12724 messages
  • 6540 votes

jarno1975 wrote:

(quote)

Ter info: staat in de rejections.

http://www.moviemeter.nl/rejection/99914

Heb hem terug ingestuurd. Ik dacht dat ik te laat was vannacht, maar hij stond dus in de Rejections.

narva77 (crew films)

• 12724 messages
  • 6540 votes

beavis

• 6627 messages
  • 14782 votes

erg cool! dank

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Iemand die dit zou kunnen oppoetsen? Het is een poster voor The Lovable Cheat. De film staat hier op MovieMeter onder Loveable Cheat maar met een still. Mijn dank is zoals altijd weer eeuwig groot.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Metalfist wrote:

Iemand die dit zou kunnen oppoetsen? Het is een poster voor The Lovable Cheat. De film staat hier op MovieMeter onder Loveable Cheat maar met een still. Mijn dank is zoals altijd weer eeuwig groot.

Wacht al op approval: http://i46.tinypic.com/5lvu6e.jpg

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Die Dogie is toch een held se Heb je de titel ook aangepast? Want die op MovieMeter staat is verkeerd, het is Lovable en niet Loveable

mrmojorisin123

• 1869 messages
  • 1808 votes

Zowel poster als titel aangepast. Bedankt!

John Milton

• 24220 messages
  • 13385 votes

Kan iemand mij vertellen of je ergens kunt zien welke films je hebt toegevoegd? anders heb ik straks drie onbekende docu's toegevoegd en vergeet ik er nog mijn mening bij te zetten ook. Twee van de drie weet ik nog wel maar welke de derde ook alweer was is wat mistig 400 films becijferen verder.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Als je toevoegingen geaccepteerd zijn (wat nu nog niet het geval is) kun je op je profiel via het tabblad 'Toevoegingen' je eigen toevoegingen zien. Het tabblad staat dan tussen stemmen en meningen.

John Milton

• 24220 messages
  • 13385 votes

Metalfist wrote:

Als je toevoegingen geaccepteerd zijn (wat nu nog niet het geval is) kun je op je profiel via het tabblad 'Toevoegingen' je eigen toevoegingen zien. Het tabblad staat dan tussen stemmen en meningen.

Bedankt voor het snelle antwoord! Ik had al een donkerbruin vermoeden dat dat wel eens het geval zou kunnen zijn, maar ik wist het liever zeker.

beavis

• 6627 messages
  • 14782 votes

weer een paar leuke uitdagingen voor de toevoeg-experts (films die me interesseren, maar waar ik voorlopig zelf waarschijnlijk niet aan toe kom om te kijken):

Ivan Kavaleridze - Prometej AKA Prometheus (1935)

Prometej (1935) - IMDb

(afbeelding)

Jorge Sanjinés - Yawar mallku AKA Blood Of The Condor (1969)

Yawar mallku (1969) - IMDb

(afbeelding)

André Luiz Oliveira - Meteorango Kid, Héroi Intergaláctico (1969)

Meteorango Kid, Héroi Intergaláctico (1969) - IMDb

(afbeelding)

Mikhail Kalatozov - Lursmani cheqmashi aka Nail In The Boot (1931)

Lursmani cheqmashi (1931) - IMDb

(afbeelding)

allmodcons

• 382 messages
  • 9388 votes

Wie wil (indien mogelijk) deze muziek-documentaire toevoegen:

Paul Weller: Into Tomorrow (2006) - IMDb

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

allmodcons wrote:

Wie wil (indien mogelijk) deze muziek-documentaire toevoegen:

Paul Weller: Into Tomorrow (2006) - IMDb

Ik zal er morgen eens naar kijken.

John Milton

• 24220 messages
  • 13385 votes

ik zit nog een beetje te emmeren met die criteria. zou ik dit mogen indienen voor toevoeging?

The War

hij is 7 delen (dat is de max toch), tv documentaire maar ik weet niet of hij in nl op de publieke omroep is uitgezonden, in Amerika wel, PBS is publiek Het is erg goed als historische achtergrond voor 'The Pacific' (niet om MM te vinden).

Ik kan hem zelf wel toevoegen, maar ik weet niet of hij voldoet.

stinissen (crew films & series)

• 23437 messages
  • 76922 votes

Max is geloof ik maximaal 6

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Neen hoor, maximaal 7

Criteria voor toevoegbaarheid - MovieMeterWiki - wiki.moviemeter.nl

Ik weet alleen niet of dat PBS geldt als publieke omroep, volgens mij moet dat Belgisch of Nederlands zijn maar daar moet iemand anders maar uitsluitsel over geven.

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Uit de wiki:

Uitgezonderd documentaires die een serieuze bioscooprelease (BE + NL) hebben gehad en/of op een publieke omroep vertoond zijn.

Er staat niet bij dat het een NL of BE publieke omroep moet zijn. Maar denk dat een crewlid hier beter antwoord op kan geven.

Zinema (crew films)

• 10270 messages
  • 7275 votes

Klopt, BBC of PBS kan dus ook.

John Milton

• 24220 messages
  • 13385 votes

Zinema wrote:

Klopt, BBC of PBS kan dus ook.

met andere woorden, ik mag hem indienen?

Zinema (crew films)

• 10270 messages
  • 7275 votes

Je mag hem indienen, wel voorzien van de juiste links (bronnen) en dergelijke. Lees i.v.m. het feit dat je nog niet eerder een film hebt toegevoegd vooral even de wiki door MovieMeterWiki - wiki.moviemeter.nl (Toevoegen).

John Milton

• 24220 messages
  • 13385 votes

Zinema wrote:

Je mag hem indienen, wel voorzien van de juiste links (bronnen) en dergelijke. Lees i.v.m. het feit dat je nog niet eerder een film hebt toegevoegd vooral even de wiki door MovieMeterWiki - wiki.moviemeter.nl (Toevoegen).

oh ik heb wel al een film toegevoegd hoor, stuk of 5, de eerste is net gisteren goedgekeurd. Heb de wiki aandachtig gelezen maar sommige dingen staan nog een beetje open voor interpretatie. Ach wat, ik dien hem in, als het afgekeurd word ben ik een paar minuutjes van mijn leven kwijt. Ik heb er een rosétje bij en de Apollo 13 soundtrack, het is geen straf al doe ik voor niets..

Edit: And it is done

Zinema (crew films)

• 10270 messages
  • 7275 votes

Prima. Proost.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.