• 178.008 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.001 actors
  • 9.371.231 votes
Profile

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

narva77 (crew films)

• 12724 messages
  • 6540 votes

Decec wrote:

??

Wat is er mis? Begrijp je iets niet?

Decec

• 6741 messages
  • 8582 votes

narva77 wrote:

(quote)
Wat is er mis? Begrijp je iets niet?

beavis schreef:

Dalla nube alla resistenza, aka: From the Cloud to the Resistance (1979)

Slyozy kapali AKA Tears Were Falling (1982)

beavis schreef:

mandala (1981)

badfans69 schreef:

Benvenuti al Nord

jarno1975 schreef:

Ce que le jour doit à la nuit (2012) - IMDb

Decec schreef:

Nocturnos (2011) - IMDb

Allemaal ingestuurd!

snap jij dit? Nocturnos heb ik niet ingestuurd.

narva77 (crew films)

• 12724 messages
  • 6540 votes

Nee, IK heb ze allemaal ingestuurd.

Decec

• 6741 messages
  • 8582 votes

oke ik snap het

Decec

• 6741 messages
  • 8582 votes

Wie kan me even helpen? Wie kan goed Frans vertalen? Net afgekeurd en plots waren te kort:

Un beau matin, Noureddine, qui a toujours cru être un petit garçon, découvre que Fatima, sa maman, lui a menti pendant onze ans. En fait, il est une petite fille. Mais onze ans de jeux de balles, de blagues avec les copains, d'encouragements à se montrer fort, ça ne s'oublie pas comme ça. Et d'ailleurs, c'est quoi être une fille ? Noureddine va le découvrir avec étonnement.

Mijn plots:

Op een mooie ochtend ontdekt Noureddine, die altijd dacht dat hij een jongetje was, dat zijn moeder elf jaar lang heeft gelogen en dat hij eigenlijk een meisje is...

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

Decec wrote:

Wie kan me even helpen? Wie kan goed Frans vertalen? Net afgekeurd en plots waren te kort:

Un beau matin, Noureddine, qui a toujours cru être un petit garçon, découvre que Fatima, sa maman, lui a menti pendant onze ans. En fait, il est une petite fille. Mais onze ans de jeux de balles, de blagues avec les copains, d'encouragements à se montrer fort, ça ne s'oublie pas comme ça. Et d'ailleurs, c'est quoi être une fille ? Noureddine va le découvrir avec étonnement.

Mijn plots:

Op een mooie ochtend ontdekt Noureddine, die altijd dacht dat hij een jongetje was, dat zijn moeder elf jaar lang heeft gelogen en dat hij eigenlijk een meisje is...

Maar elf jaar van balspelen, grappen maken met vrienden, aanmoediging om sterk te zijn, dat is iets dat je niet zomaar vergeet. En trouwens, wat doet een meisje? Noureddine zal het ontdekken met verbazing.

Misschien lukt het met dit?

Via google translate

Decec

• 6741 messages
  • 8582 votes

@Mac Hammer Fan, bedankt, zal proberen.

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

Decec wrote:

@Mac Hammer Fan, bedankt, zal proberen.

Graag gedaan.

Decec

• 6741 messages
  • 8582 votes

Decec wrote:

(quote)

ook eerder 2007 begonnen, dus volgens mij is niet toevoegbaar

meer dan 7 delen voor dective reeks

Detective Inspector Irene Huss: The Torso (2007) - Trivia - IMDb

is dit nog steeds toevoegbaar???

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Decec wrote:

(quote)

is dit nog steeds toevoegbaar???

Baggerman geeft daar al aan dat het om meer dan 7 delen gaat.

Decec

• 6741 messages
  • 8582 votes

Decec wrote:

een vraagje?

waarom is deze film wel toevoegbaar?

Irene Huss: Tatuerad Torso (2007)

waarom andere niet?

Dan moet die maar deze film verwijderen

@kappeuter

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Die film (of dit deel) is als bioscoopfilm verschenen.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Decec wrote:

Dan moet die maar deze film verwijderen

@kappeuter

Je hebt gelijk. Omdat dat een soortgelijk geval betreft, hebben we die alsnog naar het forum verplaatst.

Decec

• 6741 messages
  • 8582 votes

oke

brabusRUS

• 1628 messages
  • 2808 votes

El sexo de los ángeles (2012) - IMDb

El Sexo de los angeles (2012)

narva77 (crew films)

• 12724 messages
  • 6540 votes

En wat is daar mee?

Decec

• 6741 messages
  • 8582 votes

volgens mij moet je zelf film toevoegen?

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

De film X Gêmu (2010) staat 2 keer op de site:

X Gêmu (2010)

X Gêmu (2010)

Decec

• 6741 messages
  • 8582 votes

jarno1975 wrote:

De film X Gêmu (2010) staat 2 keer op de site:

X Gêmu (2010)

X Gêmu (2010)

meneer Bungel wint, dominion eruit

brabusRUS

• 1628 messages
  • 2808 votes

narva77 wrote:

(quote)

En wat is daar mee?

Of iemand 'm kan toevoegen.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

@ brabusRUS: die stond al in de wachtrij en is inmiddels goedgekeurd: El Sexo de Los Angeles (2012)

@ Jarno1975: bedankt, ik heb kappeuter een pm gestuurd. Wordt vervolgd.

Decec

• 6741 messages
  • 8582 votes

wie kan me even helpen? Net afgekeurd, plots waren 1e en 2e zinnen lopen niet lekker.

mijn plots:

Valeria Bonelli (Anaa Bonaiuto) wordt als verdedigster aangezocht in het verkrachtingsproces van rockzanger Tommy (Daniel Ezralow). Die ervan beschuldigd wordt na een concert een zekere Claudia (Claudia Pandolfi) meegelokt te hebben naar zijn hotelkamer en haar halfdood achtergelaten te hebben in de lift.

wie kan goed Duits vertalen?:

Rocksänger Tommy füllt nicht nur Konzertsäle mit weiblichen Fans, sondern auch seine Hotelbetten mit Groupies. Bei Claudia ist er jedoch an die Falsche geraten: Sie behauptet, der Star habe sie vergewaltigt. Anwältin Valeria (Anna Bonaiuto) glaubt nicht an die Mär des Mädchens, kann aber Tommys Verurteilung nicht verhindern. Sie recherchiert weiter und kommt einer raffinierten Intrige auf die Spur…

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

Decec wrote:

wie kan me even helpen? Net afgekeurd, plots waren 1e en 2e zinnen lopen niet lekker.

mijn plots:

Valeria Bonelli (Anaa Bonaiuto) wordt als verdedigster aangezocht in het verkrachtingsproces van rockzanger Tommy (Daniel Ezralow). Die ervan beschuldigd wordt na een concert een zekere Claudia (Claudia Pandolfi) meegelokt te hebben naar zijn hotelkamer en haar halfdood achtergelaten te hebben in de lift.

wie kan goed Duits vertalen?:

Rocksänger Tommy füllt nicht nur Konzertsäle mit weiblichen Fans, sondern auch seine Hotelbetten mit Groupies. Bei Claudia ist er jedoch an die Falsche geraten: Sie behauptet, der Star habe sie vergewaltigt. Anwältin Valeria (Anna Bonaiuto) glaubt nicht an die Mär des Mädchens, kann aber Tommys Verurteilung nicht verhindern. Sie recherchiert weiter und kommt einer raffinierten Intrige auf die Spur…

Probeer even dit:

Valeria Bonelli (Anaa Bonaiuto) wordt als verdedigster aangeworven voor het proces van een verkrachting die rockzanger Tommy (Daniel Ezralow) zou gepleegd hebben. Deze laatste wordt ervan beschuldigd na een concert een zekere Claudia (Claudia Pandolfi) meegelokt te hebben naar zijn hotelkamer en haar halfdood achtergelaten te hebben in de lift. is de beschuldiging terecht of werd de rockzanger erin geluisd?

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Wie wil deze vertalen ?

Van de film Return of Josey Wales (1986)

n this Western drama, some friends of gunfighter Josey Wales (Michael Parks, who also directed) are killed South of the border, so he heads to Mexico to confront a crooked local chief of police and get a good buddy out of jail. After Josey arrives, he manages to free an Apache woman and two inmates, as well as his friend Ten Spot. But soon the going gets rougher for everyone concerned. This sequel to Clint Eastwood's classic The Outlaw Josey Wales is a rendering of good guys versus bad, with an emphasis on gunfights

Decec

• 6741 messages
  • 8582 votes

@dank je wel Mac Hammer Fan

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

606 wrote:

Wie wil deze vertalen ?

Van de film Return of Josey Wales (1986)

n this Western drama, some friends of gunfighter Josey Wales (Michael Parks, who also directed) are killed South of the border, so he heads to Mexico to confront a crooked local chief of police and get a good buddy out of jail. After Josey arrives, he manages to free an Apache woman and two inmates, as well as his friend Ten Spot. But soon the going gets rougher for everyone concerned. This sequel to Clint Eastwood's classic The Outlaw Josey Wales is a rendering of good guys versus bad, with an emphasis on gunfights

Ik ben helemaal geen talenknobbel.

Ik gebruik google translate en probeer een logisch plot op te bouwen.

Meestal lukt dat via

http://translate.google.nl/

Hier is het wat moeilijker.

Ik gok op:

Een paar vrienden van revolverheld Josey Wales (Michael Parks) worden ten zuiden van de grens gedood. Josey trekt naar Mexico om een corrupte lokale commissaris aan te pakken en een goede vriend uit de gevangenis te bevrijden. Wanneer hij op de plaats van bestemming arriveert slaagt hij erin een vrouw en twee gevangenen te bevrijden, en ook zijn vriend Ten Spot. Maar de zaken lopen uit de hand en erger voor hen dan gevreesd.

Succes.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Mac Hammer Fan wrote:

Ik ben helemaal geen talenknobbel.

Ik gebruik google translate en probeer een logisch plot op te bouwen.

Meestal lukt dat via

http://translate.google.nl/

Hier is het wat moeilijker.

Ik gok op:

Een paar vrienden van revolverheld Josey Wales (Michael Parks) worden ten zuiden van de grens gedood. Josey trekt naar Mexico om een corrupte lokale commissaris aan te pakken en een goede vriend uit de gevangenis te bevrijden. Wanneer hij op de plaats van bestemming arriveert slaagt hij erin een vrouw en twee gevangenen te bevrijden, en ook zijn vriend Ten Spot. Maar de zaken lopen uit de hand en erger voor hen dan gevreesd.

Succes.

Dankjewel, ik mag zelf niet vertalen ivm mijn ADHD en autisme.

Daar door is er geen touw aan vast te knopen, vandaar mijn hulp vraag

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5739 votes

Wil iemand Walking the Halls (2012) en Double Exposure (1944) toevoegen? Allebei gezien, kan niet stemmen..

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.