- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- MovieMeter in de media
MovieMeter in de media
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Het Laatste Nieuws is zelfs een toonaangevende krant. Als je wil, zal ik je eens Het Laatste Nieuws toezenden...
KillaJah
-
- 356 messages
- 856 votes
Persoonlijk vind ik Het Laatste Nieuws niet echt een kwaliteitskrant. Veel te veel sensatiepers zoals in de tabloids zoals Fisherking aanhaalde. Ik zeg niet dat het een slechte krant is maar De Morgen en De Standaard zijn naar mijn mening veel beter.
bioscoopzaal
-
- 2805 messages
- 4325 votes
Het Laatste Nieuws, Het Nieuwsblad en Het Volk zijn wel degelijk kwaliteitskranten. Niet zo strak als De Morgen of De Standaard. Het Laatste Nieuws is zelfs een toonaangevende krant. Als je wil, zal ik je eens Het Laatste Nieuws toezenden...
Je kan zeggen wat je wil, maar Het Laatste Nieuws is absoluut GEEN kwaliteitskrant. Het is gewoon een grote, populaire krant, met veel korte berichtjes, veel showbizz, veel sensatie, schreeuwerige koppen, enorme foto's, veel sport en weinig politiek of ander 'hard nieuws'. Het is weliswaar geen tabloid zoals ze die in Engeland kennen, maar om HLN een kwaliteitskrant te noemen, zou fout zijn.
bioscoopzaal
-
- 2805 messages
- 4325 votes
Als de telegraaf ongeveer van het zelfde vaatje tapt wel 
sn@ke
-
- 2077 messages
- 888 votes
Het laatste nieuws is gewoonweg een erg slechte sensatiekrant dat spijtig genoeg nog het meest gelezen wordt ook. Moord , verhoudingen en sensatieartikels staan op de voorpagina al zijn ze allerminst belangrijk tov van andere dingen die gebeurd zijn. Het laatste nieuws is gewoonweg "slecht". Het oogt niet zo saai als de morgen en standaard en dat is hun grootse koopkracht natuurlijk , "veel foto's en weinig inhoud".
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ik heb het al gehoord. Hoofdzakelijk jonge mensen die weinig of geen kranten lezen, laat staan kopen...
jassonn
-
- 5303 messages
- 3229 votes
Heb het wel een tijdje gedaan (lid zijn van een krant),maar ik kwam steeds niet aan lezen toe.Daarnaast zijn ze verdomd duur dus heb ik het maar opgezegt.
jassonn
-
- 5303 messages
- 3229 votes
Dan zijn ze in België een stuk goedkoper volgens mij,vooral in vergelijking met de nederlandse regionalen.Voor de Stentor(Zwolse Courant) betaal je op zaterdag maar liefst €1,75 !! Door de weeks ook meer als een euro.
De landelijke zitten dacht ik ook rond de €0,90/1,- .
Anatolia
-
- 2666 messages
- 1511 votes
Prijs van een losse Volkskrant is €1,15. Op zaterdag €2,00.
Studentenabonnement is €11,- per maand (50% korting). Dat vind ik wel te doen...
Waar gaat dit eigenlijk over?
jassonn
-
- 5303 messages
- 3229 votes
Over goede en slechte kranten en hun prijzen 
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Ik heb het al gehoord. Hoofdzakelijk jonge mensen die weinig of geen kranten lezen, laat staan kopen...
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
De Spits en de Metro zijn ook niet zo duur. 
De Spits ken ik niet, maar in België is er een krant genaamd Metro, die iedere dag gratis verdeeld wordt in de stations. Leuk als je de trein neemt.
En bij ons kosten de zaterdagkranten met al hun bijlagen niet meer dan in de week.
En waar het over ging? Gewoon dat MovieMeter vermeld werd als link in de krant Het Laatste Nieuws. Met twee linken dan nog wel...
Zelf recensies schrijven.
Iedereen kan recensies schrijven. Deze website is van filmliefhebbers voor filmliefhebbers. Je kan zelf filmrecensies toevoegen of stemmen. Zeer uitgebreid archief.
Moviemeter.nl
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Tjonge jonge, die Amerikanen lopen weer eens achter de feiten aan. 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Heb je ook al origineel gespammed op de G. Ribisi site ? 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
En in heb vorige week MovieMeter op klik3.be laten bijplaatsen. Vele kleintjes maken één groot. Hier staan trouwens verschillende links naar filmsites... 
Treht
-
- 290 messages
- 343 votes
De Spits ken ik niet, maar in België is er een krant genaamd Metro, die iedere dag gratis verdeeld wordt in de stations. Leuk als je de trein neemt.
Ik zag iemand in athene (op tv) met een metro lopen, krant is internationaal blijkbaar. De spits is een nederlandse variant op de metro.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Nee hoor, in Nederland heb je zowel een Spits (van de telegraaf) als een Nederlandse versie van de (ik geloof Zweedse) Metro.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
als een Nederlandse versie van de (ik geloof Zweedse) Metro.
Van oorsprong Zweeds maar wegens fiscale redenen nu een Luxemburgs bedrijf.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Lijkt me juist leuk om eens reacties te lezen van mensen die MovieMeter NIET leuk genoeg vinden om hier vaste bezoeker te zijn.