- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
voomzap
-
- 815 messages
- 1271 votes
Zoekfunctie in je eigen mappen zou mooi zijn. Ik heb per genre-map 'nog zien' lijsten. Als je daarin kan zoeken op bijvoorbeeld plotomschrijving of stemgemiddelde zou geweldig zijn!
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Dat snelzoek scherm rechtsboven blijft toch merkwaardig.
Ik probeer Davide Manuli te vinden. Als ik `Manuli´ intyp dan geeft hij alleen Guido Manuli als suggestie, als ik ´Davide M´ intyp krijg ik Davide Marengo als suggestie.
En 'Davide Manuli' en dan
Enige manier is te zoeken via een filmtitel (bijv. Beket) en dan op Manuli doorklikken. Hoe komt het toch dat sommige namen niet te vinden zijn en andere dan weer wel ??
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik heb de zoekindex voor regisseurs opnieuw door laten berekenen, volgens mij moeten alle regisseurs nu weer gevonden kunnen worden.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Werkt weer
Zou ermee te maken kunnen hebben dat de drie films van Manuli pas een maand op de site staan en het dus een 'nieuwe' regisseur betreft. Blijkbaar moet er dan iets 'gereset'.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
De site is weer bij momenten enorm traag, is er iets achter de schermen aan het draaien? Het heeft echt een volle minuut geduurd eer mijn pagina van forumtopics in mijn updates was geladen..
edit: ik had het sneller moeten zeggen want nu vliegt het weer zoals gewoonlijk. Heeft toch zo'n 10 minuten geduurd
606
-
- 23876 messages
- 12265 votes
De site is weer bij momenten enorm traag, is er iets achter de schermen aan het draaien? Het heeft echt een volle minuut geduurd eer mijn pagina van forumtopics in mijn updates was geladen..
edit: ik had het sneller moeten zeggen want nu vliegt het weer zoals gewoonlijk. Heeft toch zo'n 10 minuten geduurd
brabusRUS
-
- 1628 messages
- 2810 votes
Het valt mij op dat de site soms 's nachts moeilijk bereikbaar is. Heeft iemand ook dit probleem?
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31149 messages
- 5449 votes
Het valt mij op dat de site soms 's nachts moeilijk bereikbaar is. Heeft iemand ook dit probleem?
Hangt er van af wat ik gedronken heb... 
maxroelofs
-
- 2838 messages
- 1659 votes
Heeft te maken met het verversen (?) van de site. Top 250 lijst opnieuw samenstellen, stemtabellen aanpassen etc.
brabusRUS
-
- 1628 messages
- 2810 votes
Is het niet interessant als je bij elke film naast het gemiddelde van de film, ook het gemiddelde van de meningen ziet staan?
zxstyle
-
- 274 messages
- 499 votes
Klik eens op 'toevoegen aan mijn films' 
Je kan dan bijvoorbeeld onder 'Mijn films' een mapje aanmaken met ' nog zien' o.i.d.
ja i know, maar tegen de tijd dat ik daar zit ben ik de titel al weer vergeten:P
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5982 votes
Is het niet interessant als je bij elke film naast het gemiddelde van de film, ook het gemiddelde van de meningen ziet staan?
Ik weet niet zeker, maar ik meen dat het al eerder geopperd is en dat Jordy het toen niet interessant genoeg vond.
brabusRUS
-
- 1628 messages
- 2810 votes
Dit idee werkt wel als een soort filter tegen de mensen die zomaar 0.5 of 5.0 sterren geven in de hoop het gemiddelde te wijzigen of mensen die zonder de film te hebben gezien een cijfer geven.
Het gemiddelde hoeft niet perse op de frontpage van de desbetreffende film komen te staan, maar kan worden vermeld onder 'Statistieken'.
Vinokourov
-
- 3143 messages
- 2909 votes
Wel interessant is het om met bepaalde Wordle-achtige software alle recensies van een film te analyseren en daaruit de steekwoorden te halen. Een voorbeeldje is hier te vinden: http://i40.tinypic.com/2dbpi0p.png. Je mag zelf raden over welke film dit gaat
. Met het wegfilteren van nietszeggende woorden zoals 'wel', 'weer' en andere voorzetsels, voegwoorden kun je een soort consensus d'r uit halen, de gemiddelde mening (in woorden) van de Moviemeter-gebruiker zeg maar.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10972 messages
- 2791 votes
In de zoekfunctie kunnen je op jaartal zoeken, maar die loopt tot 2013 terwijl er al films op staan van 2014. Misschien dat dat aangepast kan worden.
Ik had hier nog geen reactie op gehad.
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
Hallo, ik vroeg me af of het eigenlijk mogelijk is om al je recensies te exporteren naar Excel of Word of zoiets? Als een soort back-up.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Wil niemand je antwoord geven? Ach ach 
Volgens mij kan je alleen stemmen exporteren in Excel.
Je meningen (en andere berichten) kan je in een blok zetten en kopiëren in bijvoorbeeld Word.
Zelf doe ik alles in een .txt bestand.
goongumpa
-
- 3057 messages
- 4083 votes
In de Belgische tv-gids staat een foutje:
Suske en Wiske: De Duistere Diamant (2004) (wordt niet uitgezonden volgens andere tv-gidsen).
vandaag 15:31 uur, Nederland 3
Suske en Wiske & De Texas Rakkers (2009)
vandaag 15:32 uur, Nederland 3
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5982 votes
Dat is de Nederlandse gids. 
Die staat inderdaad ook bij de Belgische vermeld.
Maar dit komt doordat het vooraf niet duidelijk is welke film wordt uitgezonden:
Z@PPbios gids - Z@PP - zapp.nl
De film met de meeste stemmen wordt uitgezonden. Bizar dat zelfs op de dag van uitzending er nog niet staat welke het is geworden.
Beetje onhandig dus...
Als iemand even wil doorgeven welke wordt uitgezonden, dan halen we de andere titel weg.
ThaMovieVoter
-
- 3637 messages
- 2242 votes
De zoekfunctie werkt niet goed; als je een bestaande film intikt en dan op het zoek icoontje klikt dan wordt er niks gevonden. Echter, wanneer je alleen op enter drukt dan werkt de zoekfunctie ineens wel.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Kan je voorbeelden noemen, want anders is het lastig eventuele problemen op te lossen?
ThaMovieVoter
-
- 3637 messages
- 2242 votes
Volgens mij is het al gefixt ofniet?
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
De regisseur Charles Miller van de docu Mark Zuckerberg: Inside Facebook is niet dezelfde als de gelijknamige regisseur van Princess of the Dark (1917), die is nl. al lang overleden!
De Britse Charles Miller van de docu over Facebook is volgens mij deze op IMDb.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5982 votes
Dankjewel!
Ik heb even onderscheid aangebracht.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Het is niet echt een storende issue maar is het misschien geen beter idee dat wanneer je de url van een gebruiker (http://www.moviemeter.nl/user/36063 is die van mij) plakt in een bericht, dat deze automatisch wordt weergegeven als de naam van de gebruiker (in mijn geval dus Metalfist). Dit is met links naar films ook zo dus dan is het wat consequenter
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.