• 178.221 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.385 actors
  • 9.375.149 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Staat op de lijst 'misschien ooit'.

- mogelijkheid om herziening zonder stemwijziging te kunnen toevoegen

De Site >> Algemeen >> voor je iets meldt: bekende bugs + ideeënlijst

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik wilde het nog eens onder de aandacht brengen Heb geen idee hoe lastig dit is om te realiseren, maar het zou wel erg meewerken aan de gebruikersvriendelijkheid van het stemmen

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Lijkt me ook wel handig A&L. De stem verwijderen en opnieuw plaatsen doe ik nooit, plaats alleen een nieuwe reactie/mening in zo'n geval en de oplossing die jij noemt lijkt me een goede.

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Misschien meer een persoonlijke voorkeur dan echt een serieuze suggestie/opmerking, maar mij lijkt het erg handig als je bij het televisie-overzicht kunt selecteren om alleen de documentaires te laten zien. Of alleen de films, net wat je wilt.

In De Site > Algemeen > Idee: Favoriete films in signature.:

Hallo beste film liefhebbers

Zojuist heb ik mezelf aangemeld op deze site die ik vaak graag gebruik om even te kijken wat eventueel goeie films zijn op dit moment.

Maar nou is de vraag natuurlijk, wat is de mening waard van iemand die een film bijvoorbeeld een 3.5 geeft?

Hierop bedacht ik dat het misschien een goede toevoeging zou zijn als iedere gebruiker bijvoorbeeld 5 favoriete films op geeft die onder iedere opmerking verschijnt die hij of zij plaatst, net als een signature die je vaak op forums tegen komt.

Dit geeft meteen een beeld van waar iemands smaak en gevoel voor film en kwaliteit ligt.

Het is wel zo dat je als je op iemands naam klikt de top 10 van die persoon kunt zien, mijn inziens werkt het alleen prettiger en sneller als je het direct kunt zien onder de geplaatste opmerkingen.

Wie lijkt dit nog meer een goede toevoeging, of te wel; wie stemt er voor?

Of wie stemt tegen en waarom?

Groetjes,

Sebastiaan

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

The Oceanic Six wrote:

Ik heb lang terug wel eens gevraagd of het mogelijk is dat je een stem 2x hetzelfde aantal sterren kan geven, bijvoorbeeld na een herziening. Als ik een film nu op 4* heb staan en na herziening vind ik dat ook nog, dan kan ik hem niet in mijn lijstje met recent bekeken films krijgen omdat het geen stemverlaging of stemverhoging is. Dan moet ik de stem verwijderen en hem opnieuw 4* geven. Kan dit aan worden gepast? Lijkt me een handige verbetering. Ik hecht altijd wel waarde aan mijn lijst met recent bekeken films, omdat ik wel eens na een recensie dan terug wil kijken of iemand er op heeft gereageerd.

Het is wel een beetje een omweg maar als je een recensie typt zonder de score te veranderen dan komt die bovenaan in het filmlog te staan alsof je wel een nieuwe score hebt gegeven. Het is weliswaar niet te zien in het lijstje met de recentste stemmen maar via filmlog kun je dus wel een lijst met recent bekeken films zien.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Dat is niet zo toch? Als ik bij een film waar ik, bijvoorbeeld, vorig jaar een cijfer heb geplaatst, nu alsnog mijn bericht aanvink als mening, komt deze niet ineens in mijn filmlog..

Correct me if I'm wrong

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Dat is, volgens mij, wel zo als je een nieuwe bericht plaatst. En een herziening is natuurlijk een mooi moment om nog een recensie te schrijven.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ik bedoel inderdaad wanneer je een nieuw bericht schrijft, niet een oud bericht aanduiden

Fikret8

• 6170 messages
  • 4234 votes

Is het niet mogelijk om een eigen mening die bij een filmis geplaatst, via een link te delen op bijvoorbeeld facebook?

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Is al een jaartje of anderhalf mogelijk..

Mijn instellingen - MovieMeter.nl

Onderaan..

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Dat je in de posts steeds die rode streepjes krijgt onder Engelse woorden, afkortingen, of spelfouten enz, begint ook bloed en bloed irritant te worden

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Je kunt dat wel bloed en bloedirritant vinden, maar dat heeft niks met moviemeter te maken maar met de taalinstellingen in je browser.

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Dat ligt inderdaad aan je browser, sinterklaas.

Simon Smith (crew films)

• 1374 messages
  • 4512 votes

Ik kan de film V/H/S niet vinden door die 3 letters en slashes in te tikken in het zoekveld rechtsbovenaan de site. Blijkbaar wordt het zoeken verstoord door de slashes.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Zonder de slashes lukt 't wel, gewoon vhs intikken dus.

Simon Smith (crew films)

• 1374 messages
  • 4512 votes

Ja, dat merkte ik ook, maar daar gaat het niet om, wat mij betreft. Dat moet je dan maar net weten en anders kun je de film niet vinden.

jarno1975 (moderator series)

• 10972 messages
  • 2791 votes

Als je deze zoekfunctie gebruikt wordt de film wel gevonden.

MovieMeter.nl

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

gaat op de lijst, bedankt

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Ik heb bij "Stand van de Sterren" mijn bericht als mening aangevinkt, maar hij staat niet bij het tabblad mijn meningen. Zo mis ik nog een aantal films waar ik het bericht wel heb aangevinkt, maar niet in het meningenoverzicht staat.

Stand van de Sterren (2010)

Hannibal - MovieMeter.nl

Film Pegasus (moderator films)

• 31149 messages
  • 5449 votes

Hannibal, je film staat wel mee in de lijst. Even kijken op de 2e pagina...

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Oh wat stom... Thanks

• 10972 messages
  • 2791 votes

In de zoekfunctie kunnen je op jaartal zoeken, maar die loopt tot 2013 terwijl er al films op staan van 2014. Misschien dat dat aangepast kan worden.

madmax1

• 2216 messages
  • 711 votes

@jarno1975

Kan je de western Yellow- Rock toevoegen op MM ik ben er niet bedreven in, bedankt

• 10972 messages
  • 2791 votes

madmax1 wrote:

@jarno1975

Kan je de western Yellow- Rock toevoegen op MM ik ben er niet bedreven in, bedankt

Ok

606

• 23876 messages
  • 12265 votes

Gister is een poster toegevoegd aan de film Ice 2011

als ik die film wil opzoeken zie ik dit, geen poster bij de film.

De poster is wel te zien als ik op de film klik.

(afbeelding)

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Het oude plaatje zit nog in je browsercache.

Als je die leegt of onderstaand plaatje even opnieuw inlaadt (refresh) wordt wel het juiste plaatje getoond:

http://www.moviemeter.nl/images/covers/thumbs/64000/64992.jpg

606

• 23876 messages
  • 12265 votes

kappeuter wrote:

Het oude plaatje zit nog in je browsercache.

Als je die leegt of onderstaand plaatje even opnieuw inlaadt (refresh) wordt wel het juiste plaatje getoond:

http://www.moviemeter.nl/images/covers/thumbs/64000/64992.jpg

Het plaatje opnieuw geladen en nu is het perfect.

zxstyle

• 274 messages
  • 499 votes

Misschien een ideetje om bij alle films bijvoorbeeld onder de filmposter een knop toe te voegen die inhoud: toevoegen aan mijn nog te kijken lijstje.

Zoals nu moet je die apart handmatig invoeren ergens bij mijn profiel. Dat vind ik te omslachtig en nu gebruik ik de notities van windows 7 om wat titels te noteren.

• 10972 messages
  • 2791 votes

zxstyle wrote:

Misschien een ideetje om bij alle films bijvoorbeeld onder de filmposter een knop toe te voegen die inhoud: toevoegen aan mijn nog te kijken lijstje.

Zoals nu moet je die apart handmatig invoeren ergens bij mijn profiel. Dat vind ik te omslachtig en nu gebruik ik de notities van windows 7 om wat titels te noteren.

Klik eens op 'toevoegen aan mijn films'

Je kan dan bijvoorbeeld onder 'Mijn films' een mapje aanmaken met ' nog zien' o.i.d.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.