- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
606
-
- 23876 messages
- 12265 votes
Ik heb eigenlijk ook een idee, denk er al langer over na eigenlijk.
Deze lijst Pagina niet gevonden - MovieMeter.nl maar dan met een zoek functie.
Want nu moet je heeeel de lijst nalopen om specifiek 1 film te zoeken.
Of zeg maar als je de 1ste letter weet dat je dan al die films krijgt met die letter.
Snap ie !!!!!
606
-
- 23876 messages
- 12265 votes
Of je doet gewoon ctrl + f?
Oh
weer wat geleerd
nooit geweten.
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
De pagina layout is bij mij ineens flink uit gezoomd, hoe krijg ik hem wat beeld vullender?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5982 votes
Ctrl +
Ctrl 0 -> standaardinstellingen
606
-
- 23876 messages
- 12265 votes
De pagina layout is bij mij ineens flink uit gezoomd, hoe krijg ik hem wat beeld vullender?
Bij chrome is het rechtsboven in de hoek gereedschap naast ster, dan zie je zoom
Bij Firefox moet je drukken op linksboven in de hoek op Firefox in oranje vakje dan opties menubalk zodat je bestand, bewerken ect krijgt en dan, beeld drukken en zie je in en uit zoomen.
606
-
- 23876 messages
- 12265 votes
Dank 606!
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2536 votes
Waarschijnlijk al eerder gevraagd, maar waarom zijn er geen optie's om woorden te kunnen onderstrepen of vetdrukken? Om bij bijvoorbeeld een recensie onderwerpen aan te geven.
Het kan ook met schuingedrukte woorden, maar als je die al hebt gebruikt om andere onderwerpen e.d. aan te geven zou het toch beter zijn om nog andere optie's te hebben?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5982 votes
Dat kon voorheen wel (vette letters), maar daar werd veelvuldig misbruik van gemaakt.
Daarom is die functionaliteit op een gegeven moment geschrapt.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Het is niet echt een storende issue maar is het misschien geen beter idee dat wanneer je de url van een gebruiker (http://www.moviemeter.nl/user/36063 is die van mij) plakt in een bericht, dat deze automatisch wordt weergegeven als de naam van de gebruiker (in mijn geval dus Metalfist). Dit is met links naar films ook zo dus dan is het wat consequenter
Zou het misschien mogelijk kunnen zijn om een bericht na te laten wanneer een topic naar een filmpagina wordt verschoven? Voorbeeld is het topic van The Expendables 2. Dat stond in het nieuws gedeelte van het forum en stond in mijn updates. Ik vond het interessant om zo op de hoogte gehouden te worden maar nu blijkt dat heel het topic is overgeplaatst naar de film zelf. Topic is uit mijn updates verdwenen zonder enige aanduiding waarom en dat de film ondertussen is toegevoegd had ik niet gezien en zit dus niet in mijn updates.
Het lijkt me beter om een slot te zetten op het topic met als laatste bericht dat alle berichten zijn verschoven naar de filmpagina zelf. Na een week (of een ander x aantal tijd) kan dan het topic verwijderd worden maar dan heeft tenminste iedereen weet waar hij moet gaan zoeken.
Kan hier nog iets mee gedaan worden? Ik kom er nu pas weer achter dat The Dark Knight Returns op de site staat..
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Over je tweede punt: Als een mod bijvoorbeeld een K.O. sluit (of een andere game) omdat het topic vol is zet hij ook een linkje in de laatste post naar het nieuwe topic #2. Lijkt me kleine moeite voor de crew om dit in die gevallen ook te doen?
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Inderdaad, bij een topic over een nieuwe film worden de berichten toch overgezet naar de filmpagina zelf dus dit lijkt me de beste oplossing.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Daarom. En de al geplaatste posts in het topic kopieeren ze altijd toch al mee. Nu nog even dat berichtje achterlaten 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
dat eerste vind ik een leuk idee, momenteel helaas geen tijd om aan de site te werken
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5982 votes
De toevoeging Monty Python's Flying Circus: Live at Aspen is alsnog naar het forum verplaatst.
Het documentaire gehalte blijkt nihil, dan is het gewoon een theaterregistratie.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10972 messages
- 2791 votes
Ik heb al een aantal dagen het probleem dat de back button van de browser (in mijn geval Chrome) niet/slecht werkt op MM. Op andere sites geen probleem hiermee. Ik heb mijn cookies al een keer leeggegooid maar dat biedt geen soelaas.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik heb dat probleem ook op Chrome, in andere browsers nog geen problemen mee gehad.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Deze regisseur: Nobuhiko Ohbayashi en deze: Nobuhiko Ôbayashi zijn dezelfde. Ik vrees dat imdb alles recent heeft omgezet van Ô naar Oh, dat wordt nogal wat werk bij een heleboel Japanse regisseurs hier op de site - en al helemaal als dat ook voor alle (Japanse) titels geldt...
edit: kleine check op titels leert dat het daar (nog) niet is.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5982 votes
Dank!
Ik heb het aangepast en IMDb spelling aangehouden.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5982 votes
Wegens tijdelijke afwezigheid van 1 moderator en beperkte beschikbaarheid van nog een andere moderator gedurerende de komende maanden, zijn we op zoek gegaan naar versterking van de crew.
We hebben Spetie aangenomen als nieuwe moderator.
Gefeliciteerd Gert en veel succes!
jarno1975 (moderator series)
-
- 10972 messages
- 2791 votes
Gefeliciteerd Spetie 
En wie zijn de tijdelijke afwezigen dan?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5982 votes
En wie zijn de tijdelijke afwezigen dan?
Chainsaw zit twee maanden voor een schoolproject in het buitenland.
Madecineman is druk bezig met klussen en is daardoor minder aanwezig op MM.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Leuk, Spetie ook in de crew!
Veel plezier!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.