- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
meter_fan
-
- 180 messages
- 84 votes
Probleem met de 'verdwenen' reacties zou moeten zijn opgelost inmiddels. Mochten er toch nog problemen zijn, trek dan aan de bel.
Bedankt voor 't melden.
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Yep ik krijg de berichten weer binnen zoals normaal
.
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8280 votes
Ik kan sommige van mijn lijsten niet zien. Ik kan er wel films in plaatsen, maar bij 'filmlijsten' staan ze niet?
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Ik kan sommige van mijn lijsten niet zien. Ik kan er wel films in plaatsen, maar bij 'filmlijsten' staan ze niet?
Zijn ze openbaar?
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8280 votes
Maakt dat wat uit? Ze zouden sowieso toch voor mijzelf te bekijken moeten zijn?
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8280 votes
Kondoro0614, waar zit ´mijn films´ dan?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
(laatste menukeuze in hoofdmenu)
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Is er eigenlijk een reden dat je in het Nieuw op Netflix - MovieMeter.nl wel kunt zoeken in de films op de specifieke on demand site (Netflix in dit geval) maar dat je dat bij andere on demand diensten - YouTube - MovieMeter.nl bijvoorbeeld - niet kunt?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Nee volgens mij niet. Zou wel leuke aanvulling zijn inderdaad.
Vooralsnog zijn nog niet zo heel veel films gekoppeld en kan je alle films nog op een overzichtspagina doorlopen.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ja, dat had ik ook gemerkt maar ik wou eventjes checken of er films op Youtube staan die korter dan een uur zijn en dan is het wel lastig dat je elke filmpagina apart moet opendoen om de speelduur te zien.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Via mouse-over was het net te doen:
The Adventures of Lieutenant Petrosino (1912)
Beau Hunks (1931) (Stan Laurel en Oliver Hardy)
The Champion (1915) (Charles Chaplin)
The Delicious Little Devil (1919)
Italianamerican (1974) (Martin Scorsese)
The Navigator (1924) (Buster Keaton)
The Passion of Martin (1991) (Alexander Payne)
Poor Us: An Animated History of Poverty (2012)
Sherlock Jr. (1924) (Buster Keaton)
The Story of Queen: Mercury Rising (2011)
El ralpho
-
- 1481 messages
- 1092 votes
Hebben meer mensen hier het probleem dat stemmen en berichten compleet uit hun logboek verdwenen zijn? Ik wilde mijn hoogst beoordeelde films voor de jaar top 10 gaan verzamelen door per maand mijn logboek na te lopen maar krijg bij meerdere maanden de melding dat er "in deze periode geen stemmen of berichten gevonden" zijn. Dit terwijl ik iedere maand nieuwe recensies schrijf.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Hebben meer mensen hier het probleem dat stemmen en berichten compleet uit hun logboek verdwenen zijn? Ik wilde mijn hoogst beoordeelde films voor de jaar top 10 gaan verzamelen door per maand mijn logboek na te lopen maar krijg bij meerdere maanden de melding dat er "in deze periode geen stemmen of berichten gevonden" zijn. Dit terwijl ik iedere maand nieuwe recensies schrijf.
Is een bug, is meter_fan mee bezig, Jammer genoeg hebben alle Meter-sites dat euvel nog steeds, zou vandaag verholpen zijn geloof ik.
Mag ik je helpen? Klik op je profiel, ga naar je stemmen en typ in de URL dan /2019 erachter. Krijg je gewoon al je stemmen voor films met oorsprongsjaar 2019.
El ralpho
-
- 1481 messages
- 1092 votes
Gelukkig Ajax&Litmanen1 ik begon me even zorgen te maken dat een aantal recensies verloren waren gegaan
En mag je zeker, je tip is heel nuttig en ik kan nu een top 10 samen gaan stellen
Thanks!
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Deze twee moeten worden samengevoegd (is één en dezelfde):
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Diverse Metersites zijn weer heel erg traag. Althans, bij mij. Weet niet hoe anderen dit ervaren.
Norma
-
- 3463 messages
- 5088 votes
Diverse Metersites zijn weer heel erg traag. Althans, bij mij. Weet niet hoe anderen dit ervaren.
Bij mij ook, "nog even snel iets opzoeken" is er niet bij momenteel, alles gaat opvallend traag.
*edit* en tijdens het plaatsen van dit bericht kon ik de vaatwasser inruimen...
Gretz
-
- 95 messages
- 308 votes
Hier ook. Zowel het opzoeken van albums/topics als het posten van berichten gaat enorm traag.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Momenteel kost het me een kijkbeurt van The Irishman voordat ik een pagina heb kunnen openen.
Bijzonder frustrerend de laatste tijd. Ben benieuwd waarom dit probleem al een week of 2 aanwezig is.
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Pffffff.... Wat is de site traaaaaaaaaaaaaag.
horizons
-
- 5688 messages
- 2406 votes
Snelheid is wisselvallig. Geld ook voor de andere meters.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Ik censureer mezelf even. **berichtje over weggehaalde mening**
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Don't Laugh. 
Dat is een misverstand hoor. Je had per abuis een willekeurige reactie die jij had geplaatst in de filmthread aangemerkt als je recensie, en dat was dus niet dit bericht dat je nu linkt, maar een bericht dat deeluitmaakte van een discussie met een andere gebruiker.
Ik weet dat want ik had na het zien van de film het meningenfilter nog eens gelezen en de alert ingediend.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Mijn leven is toch weer goed. Ik raakte helemaal in shock van deze ongein. Ik pas alles nog wel even aan. Misschien een tip om dan niet een standaard template te gebruiken, want ik wist bij god niet wat ik fout had gedaan met mijn mening.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Het template is aan te passen door de crew. Dat wordt vaak ook wel gedaan dacht ik.
Templates zijn wel handig voor de crew anders moeten ze honderden keren per jaar zelf een bericht formuleren bij elke actie die ze doorvoeren.
Meestal wordt er wel kort iets bij getypt denk ik. Jouw opmerking herinnert ze hier nog even aan.
Ste*
-
- 2070 messages
- 1386 votes
Een aantal maanden in mijn filmlog heeft geen films meer. En dat is een beetje jammer nu ik mijn eindejaars-balans aan het opmaken ben...
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8280 votes
Thanks Kondoro0614 en kappeuter!
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Een aantal maanden in mijn filmlog heeft geen films meer. En dat is een beetje jammer nu ik mijn eindejaars-balans aan het opmaken ben...
Is al benoemd, speelt ook al langer dan week helaas.
Ste*
-
- 2070 messages
- 1386 votes
Ja sorry had wat verder terug moeten lezen. Maar heeft iedereen dus.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.