• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.066 actors
  • 9.372.269 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

meter_fan

• 180 messages
  • 84 votes

Beste MM-ers,

On Demand

Als het goed is zijn alle gestructureerde processen weer werkend. Vergeet voor nu die technische term- maar het betekend dat -bijvoorbeeld- alle on demand services en 'nu op TV' weer worden nagelopen. Mochten jullie binnen nu en één dag merken dat bepaalde ondemand services tóch niet goed worden geupdate- dan hoor ik dat graag.

Zoekmachine resultaten

Ook zou het probleem met de zoekmachine hiermee verholpen moeten zijn, maar dat proces gebeurd eens in de zoveel dagen. Na schatting zijn alle nieuwe resultaten vindbaar in de zoekbalk vanaf aanstaande vrijdag. Tot die tijd kunnen recent toegevoegde films nog ontbreken. Mochten er tóch nog onverhoopt problemen over optreden- laat het dan graag weten.

Reageren

Het plaatsen van een reactie inmiddels een stuk vlotter moeten gaan, zover ik heb begrepen van de meeste users. Mocht dit niet het geval zijn, dan hoor ik dat graag zodat ik de serverbeheerders op de vingers kan tikken.

Gasten online

Het aantal gasten online zou weer moeten werken. Net als inzage in IP nummers voor de moderators om zodoende spamaccounts tegen te gaan.

Afbeeldingen

Er zijn op sommige metersites nog wat problemen met de covers en/of profielfoto's. Het gaat om afbeeldingen toegevoegd binnen nu en +/- twee weken geleden. Een systeem van ons probeert zoveel mogelijk na te lopen, maar mocht je zelf ergens tegenaan lopen, wees dan zo vrij om hem alsnog zelf aan te passen. Alles wat nu gebeurt gaat in ieder geval niet meer mis, die garantie heb je van mij.

Verder hoorde ik dat het toevoegen van titels bij sommigen nog mis gaat. Mocht je hier tegenover lopen mag je me wel een privé bericht sturen. Dit krijgt vanzelfsprekend voorrang. Ook tijdens de kerstdagen.

Voor nu wens ik jullie allemaal hele fijne dagen, en vanzelfsprekend onze excuses voor het overlast van afgelopen dagen. Dat hadden we zelf ongetwijfeld ook anders gezien.

Zie je toch nog wat? Delen!

feenah

• 352 messages
  • 1448 votes

Bedankt voor de info en de inspanningen.

Prettige feesten gewenst!

Amuseer!

scorsese

• 13165 messages
  • 11076 votes

bedankt zover meter_fan. Volgens mijn log heb ik in oktober geen films gezien (van alle jaren).

mjk87 (moderator films)

• 14515 messages
  • 4513 votes

Hier hetzelfde issue, geen films in oktober volgens mijn log.

Theunissen

• 12268 messages
  • 5513 votes

Dat geldt ook nog steeds voor de maanden maart en mei en de Toplijsten staan ook nog steeds stil.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

mjk87 wrote:

Hier hetzelfde issue, geen films in oktober volgens mijn log.

idem.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

meter_fan

Het plaatsen van een bericht duurt bij mij nog steeds zo 30 seconden...

IH88

• 9727 messages
  • 3182 votes

Het zal waarschijnlijk al zijn gemeld, maar je kan je profielfoto niet meer veranderen. Voor de rest heb ik dezelfde problemen als hierboven wordt aangekaart. Vooral wat Ajax&Litmanen1 aankaart is bloedirritant.

Shinobi

• 4305 messages
  • 2550 votes

Theunissen wrote:

Dat geldt ook nog steeds voor de maanden maart en mei en de Toplijsten staan ook nog steeds stil.

Same here.

Het plaatsen van een bericht gaat ook tergend langzaam, alsof jullie naar een budget server zijn overgestapt...

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

De getallen op profielen en toplijsten en zo komen weer met elkaar overeen, maar de logs van (o.a.) oktober, mei en maart zijn nog steeds leeg. Zowel bij de stemmen als bij het bios-overzicht.

edit: en het plaatsen van dit bericht duurde toch al weer ergens tussen 30 en 40 seconden.

Mac Hammer Fan

• 6026 messages
  • 7446 votes

De log van oktober, maart en mei 2019 zijn bij mij ook leeg, maar gelukkig zijn de stemmen van die maand niet verdwenen

IH88

• 9727 messages
  • 3182 votes

Mac Hammer Fan wrote:

De log van oktober, maart en mei 2019 zijn bij mij ook leeg, maar gelukkig zijn de stemmen van die maand niet verdwenen

Dat was erger geweest inderdaad. De stemmen en meningen staan er gelukkig nog.

Fisico

• 10039 messages
  • 5398 votes

Super! Zie het ook net dat het in de algemene toplijst terug OK staat. Mooi!

Fisico

• 10039 messages
  • 5398 votes

Gelukkig kan je je meningen voor die maanden wel nog individueel raadplegen zodat al dat typwerk niet voor niets was

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

Test comment 123

test comment 456

De andere 333 zijn niet doorgekomen jammer genoeg.

Ebenezer Scrooge

• 2150 messages
  • 3092 votes

testing 1,2

meter_fan

• 180 messages
  • 84 votes

Wederom bedankt voor jullie geduld allen: De lange laadtijd met het plaatsen van een reacties is weer verholpen. We hebben onze serverproviders geattendeerd op de problemen met het uploaden van een cover en de profielfoto's. Ook dat is nu verholpen. Merk je toch nog problemen, melden!

Bovenstaande geldt overigens voor alle metersites. Dan rest nog even de logs van (o.a.) oktober, mei en maart. Gaan we induiken, maar we sturen onze techneuten nu eerst even naar het kerstdiner.

Goede dagen!

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Fijne kerstdagen meter_fan en crew, bedankt voor het oplossen zover .

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Heb net een bericht geplaatst in een topic, maar als ik naar forum lijst ga, staat gele vinkje er niet, lijkt dus als of er niks nieuws is. Wel bij dit forum maar niet bij de andere.

Gretz

• 95 messages
  • 308 votes

Het gaat weer mis meter_fan, mijn net geplaatste berichten zijn niet zichtbaar in het topic... (terwijl ze wel in de persoonlijke updates vermeld worden)

Rudi S

• 4 messages
  • 39 votes

Gretz wrote:

Het gaat weer mis meter_fan, mijn net geplaatste berichten zijn niet zichtbaar in het topic... (terwijl ze wel in de persoonlijke updates vermeld worden)

Idem ik neem aan op MuMe, in de forums zijn berichten niet lees/zichtbaar.

Justus18

• 691 messages
  • 79 votes

Gretz wrote:

Ik zie ze wel (op MuMe).

Justus18

• 691 messages
  • 79 votes

Rudi S wrote:

Idem ik neem aan op MuMe, in de forums zijn berichten niet lees/zichtbaar.

Ik kan op MuMe nog altijd schrijven en lezen. Is er hier geen probleem meter_fan?

herman78

• 3176 messages
  • 1281 votes

Ik zie mijn berichten ook niet meer op MuMe, staat in de updates wel dat ik als laatste heb gepost in het feedbacktopic aldaar, maar in het topic zelf is niets te zien.

Verder lukt het me ook niet mijn stem aan te passen bij dit album:

Nick Drake - Five Leaves Left (1969) - MusicMeter.nl

Gretz

• 95 messages
  • 308 votes

Justus18 wrote:

(quote)

Ik zie ze wel (op MuMe).

Echt raar dat ik dus via de updates en notificaties wel zie dat je er op gereageerd hebt, maar dat de berichten met geen mogelijkheid zichtbaar worden. Het helpt ook niet als ik uitlog...

herman78

• 3176 messages
  • 1281 votes

Voor de MuMe-gebruikers die hierheen uitwijken, omdat ze daar geen nieuwe berichten meer kunnen zien:

Het helpt blijkbaar om in je instellingen 'nieuwste bericht eerst' aan te vinken. Nu zie ik ineens weer vanalles. Maar ja, de mensen die met dit probleem kampen kunnen dit bericht natuurlijk niet lezen...

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

herman78 wrote:

Het helpt blijkbaar om in je instellingen 'nieuwste bericht eerst' aan te vinken. Nu zie ik ineens weer vanalles. Maar ja, de mensen die met dit probleem kampen kunnen dit bericht natuurlijk niet lezen...

Staat bij mij altijd aangevinkt, maar helpt niets. Probleem heb ik hier zover ik weet.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

606 wrote:

(quote)
Staat bij mij altijd aangevinkt, maar helpt niets. Probleem heb ik hier zover ik weet.

Ik kan ondertussen wel mijn laatste bericht dat ik in de sectie filmgames had geplaatst lezen door die instelling nieuwste bericht eerst aan te vinken. Misschien moet jij dan net het omgekeerde gaan doen?

Is natuurlijk heel vervelend dat het net gebeurt in een periode dat veel mensen familiale verplichtingen hebben.

Arrie

• 15 messages
  • 12 votes

Het gaat er gewoon om dat je de volgorde verandert volgens mij. Je kan hem dan ook weer terugveranderen, het veranderen triggert iets dat het probleem oplost.

Edit: nvm, toch niet, na terugveranderen naar oudste eerst keerde het probleem ook terug.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.