- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Het duurt inderdaad erg lang voordat het bericht door komt.
Rickyman
-
- 1282 messages
- 2721 votes
Vandaar dat ik 33 films tekort kom in de meningenlijst Gebruikers met de meeste meningen - MovieMeter.nl 
Bij mijn profiel heb ik ze wel nog allemaal ...
Wordt hopelijk nog hersteld!
Ik wist helemaal niet van het bestaan van zo'n lijst af. Kom er ook een aantal te kort zie ik 
Heb ook niet zoveel meningen, hou het wel gewoon bij de feiten..

joachimt (crew films)
-
- 3796 messages
- 9726 votes
Zijn alle links van filmpagina's naar Disney+ en Amazon Prime verdwenen?
Oblivion (2013) - MovieMeter.nl bijvoorbeeld staat momenteel op Prime, maar er is geen link.
The Incredibles (2004) - MovieMeter.nl bijvoorbeeld staat op Disney+, maar er is geen link.
Ik heb een paar films gecheckt van die twee VOD-diensten en kwam nergens een link tegen. Geen andere VOD's gecheckt.
Beide bovenstaande voorbeelden staan overigens wel gewoon in het overzicht.
Mac Hammer Fan
-
- 6026 messages
- 7446 votes
Als ik berichten wil lezen komen die heel traag te voorschijn. Ook sommige andere links laten op zich wachten. We duimen dat meter_fan een oplossing vindt.
joachimt (crew films)
-
- 3796 messages
- 9726 votes
Ook Videoland, NPO, Ziggo en Mubi hebben het probleem dat ik hierboven beschreef. Netflix en Pathé lijken het wel goed te doen. Rest niet gecontroleerd.
horizons
-
- 5688 messages
- 2406 votes
De vertraging op de site is inderdaad merkbaar geworden. Kunnen we nog terug naar de vorige servers? 
joachimt (crew films)
-
- 3796 messages
- 9726 votes
En deze is al drie dagen niet meer geupdate:
Mac Hammer Fan
-
- 6026 messages
- 7446 votes
De zoekfunctie vindt de film Santa’s Secret niet. Die staat nochtans op de site.
Christmas at Cartwright's (2014)
Alternatieve titels: Santa’s Secret | Holiday Help Christmas at Cartwright's (2014) - MovieMeter.nl
Ik hoop ook dat het probleem bij de toevoegingen van de posters nu vlug opgelost wordt. 
meter_fan
-
- 180 messages
- 84 votes
Hier heb ik ook last van! In mijn filmgeschiedenis missen de maanden maart 2018, mei 2018 en oktober 2019
Is dit sinds de serverwijzigingen, of waren deze gaten in de filmlogs er al langere tijd?
meter_fan
-
- 180 messages
- 84 votes
Ook Videoland, NPO, Ziggo en Mubi hebben het probleem dat ik hierboven beschreef. Netflix en Pathé lijken het wel goed te doen. Rest niet gecontroleerd.
Ziggo zou nu opgelost moeten zijn. Andere demand services worden momenteel onder de loep genomen.
Fisico
-
- 10039 messages
- 5398 votes
Is dit sinds de serverwijzigingen, of waren deze gaten in de filmlogs er al langere tijd?
Idem hier dus, eveneens leeg voor maart / mei 2018 en oktober 2019.
Maar in de tellingen mis ik wellicht maar 1 maand (iets meer dan 30 stuks in plaats van +/- 100).
Ik vermoed dat het het probleem ontstaan is sinds de serverwijzigingen.
Bedankt om dit uit te pluizen! Keep up the good work!
Gretz
-
- 95 messages
- 308 votes
meter_fan: kun je ook even kijken naar alle bugs die nu geconstateerd worden op MuMe?
Het grote feedback / opmerkingen topic #2 - MusicMeter.nl
Meerdere lijsten zijn sinds de serververhuizing niet meer geüpdatet. Daarnaast is iedereen z'n ingevoerde Top 10 van 2019 kwijt en zijn alle wijzigingen die afgelopen week aan de Wiki zijn gedaan verdwenen
Wordt deze data nog teruggeplaatst?
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Hier heb ik ook last van! In mijn filmgeschiedenis missen de maanden maart 2019, mei 2019 en oktober 2019!
Ook het bioscoop overzicht in precies die maanden is leeg, bijvoorbeeld maart 2019: Bioscoopoverzicht - MovieMeter.nl
Dus er is écht iets fout gegaan in de registratie / back up van die maanden voor de toplijsten en logs.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Iets meer communicatie zoals Jordy dit altijd deed zou wel worden gewaardeerd ja.
Overigens duurt een bericht posten tegenwoordig ook zo 20 seconden. De site is vrij traag geworden. En ik kom nog steeds geregeld gigantische reclamebanners tegen of dat je wordt doorgelinkt naar dubieuze commerciële sites als je bv op de knop updates en dan films klikt.
Kan er iets aan die enorm trage plaatsingstijd gedaan worden?
ZZ TOP
-
- 507 messages
- 2187 votes
Even een ideetje voor tussendoor.
Ik ben de laatste tijd een beetje de films/series aan doorspitten die ik in de toekomst graag nog eens zou willen zien. Via 'Mijn Films/Series' heb ik dan ook een aantal lijstjes gemaakt, bijv. een 'nog zien' lijst. Deze raakt al behoorlijk vol en daardoor is het overzicht ook een beetje zoek geraakt. Eigenlijk mis ik de opties om deze series te kunnen sorteren op bijv. jaartal, beoordeling, genre, aantal stemmen etc.
Om zo toch de "betere" films/series voorrang te kunnen geven.
Heb dit idee ook al gedropt op TvMeter. Maar ben ook benieuwd wat jullie hiervan vinden. Dus laat maar horen. 
Shadowed
-
- 11364 messages
- 6689 votes
Even een ideetje voor tussendoor.
Ik ben de laatste tijd een beetje de films/series aan doorspitten die ik in de toekomst graag nog eens zou willen zien. Via 'Mijn Films/Series' heb ik dan ook een aantal lijstjes gemaakt, bijv. een 'nog zien' lijst. Deze raakt al behoorlijk vol en daardoor is het overzicht ook een beetje zoek geraakt. Eigenlijk mis ik de opties om deze series te kunnen sorteren op bijv. jaartal, beoordeling, genre, aantal stemmen etc.
Om zo toch de "betere" films/series voorrang te kunnen geven.
Heb dit idee ook al gedropt op TvMeter. Maar ben ook benieuwd wat jullie hiervan vinden. Dus laat maar horen.
Eens. Ik maak nu vooral steeds aparte lijstjes. Zou inderdaad fijn zijn om een lijstje te kunnen sorteren.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Zie 'mijn films verbeteren'.
- drag en drop van een film naar een map
- zoeken binnen een map
- meer sorteeropties (bv. een optie voor een "tabelweergave" met losse sorteerbare kolommen)
- publieke lijsten verbeteren, meer laten lijken op de beheerpagina. Dus in/uitklappen, mogelijkheid grafische weergave
Gretz
-
- 95 messages
- 308 votes
Ik ga er vanuit dat de storing van net ongepland was, en er daarom niet vooraf over gecommuniceerd kon worden door meter_fan.
De site is nog altijd wel even langzaam als afgelopen dagen. Hopelijk wordt dit snel gefixt!
meter_fan is het een idee om z.s.m. de facebook- en twitterpagina's in beheer te nemen? Dan kunnen jullie daar updates posten als er iets met de metersites aan de hand is.
(Dit bericht ook op MuMe geplaatst. We zouden graag daar ook van updates worden voorzien over de recente problemen.)
meter_fan
-
- 180 messages
- 84 votes
Even - door alle drukte heen van afgelopen drie dagen - een kleine terugkoppeling. We denken voor vrijwel alle klachten -eindelijk- de boosdoener gevonden te hebben. Hopelijk hebben jullie morgen positief nieuws en is alles weer als vanouds.
Dan blijft het laatste puntje over, en dat is dat het plaatsen van een reactie wat langer duurt dan normaal. Maar daar gaan we voor kerst uitkomen.
Blijf vooral nieuwe fouten melden. Dan nog even over de gebrekkige communicatie: reageren op alle berichten van afgelopen twee dagen was voor ons technische team wat onoverzichtelijk en niet te doen. Maar ze lezen alles . Ik zal jullie, ook met kerst, op de hoogte houden. Maar wederom, nogmaals, jullie begrip en geduld.
We hebben een aantal reacties moeten opschonen om het on topic te houden.
Roy
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
We hebben een aantal reacties moeten opschonen om het on topic te houden.
Ik krijg hier wel een zuur gevoel van censuur bij. De enige berichten die verdwenen zijn, zijn berichten van users die zich afvragen of de andere Meter-sites voor jullie ook nog bestaan. Waarom zou je zulke berichten verwijderen? Het is niet alsof het 50 berichten vol klachten waren.
Buiten dat wel fijn dat er iets gedaan is met de technische problemen gisteravond. Dat wordt wel degelijk gewaardeerd.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Lol gewoon weg halen mijn reactie, het is puur mijn gevoel wat ik heb over de situatie. En het is mijn recht die te uiten als gebruiker.
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13470 messages
- 1305 votes
Opmerking/feedback topic.
Verschil van mening. Berichten waren on topic. Opmerkingen en feedback, het zat er allemaal in.
Toch even een voorbeeld. Het verwijderde bericht 'gaat ie lekker meter_fan?' was toch echt een opmerking.
Goed nieuws dat de problemen bijna verholpen zijn. Nice!
ZZ TOP
-
- 507 messages
- 2187 votes
Beetje raar om mijn reactie en die van andere die gewoon on topic waren te verwijderen.
Ik heb gewoon aangegeven wat ik er van vond. En wil dat ook graag blijven doen zonder dat dit gecensureerd wordt.
Mac Hammer Fan
-
- 6026 messages
- 7446 votes
meter_fan, het doet mij een groot plezier dat de site nu veel vlotter werkt. Ik hoop dat je het probleem van de afbeeldingen bij het toevoegen nog kan oplossen.
Pecore
-
- 923 messages
- 1691 votes
Nu het on topic houden zo hoog in het vaandel staat, doe dan ook meteen de verschillende filmpagina's even aan, waar een klein groepje volwassen (?) mannen elkaar de hele godganse dag vliegen zit af te vangen. Of introduceer de functie om gebruikers te blokkeren.
Arrie
-
- 15 messages
- 12 votes
Nog steeds geen bericht op Boek-, Games- en TVmeter. Fijn dat MuMe er toch nog een beetje bij hoort, maar meter_fan, je hebt vijf sites overgenomen. Dit was je eigen keuze. Dat die andere meters commercieel niet interessant zijn is je eigen probleem maar je hebt alsnog de verantwoordelijkheid om ze op de hoogte te houden.
meter_fan
-
- 180 messages
- 84 votes
Arrie, ik kreeg de indruk uit de threads vanacht dat ze momenteel ook daar op de hoogte zijn - door mede gebruikers - van de berichten hier op MM. De focus ligt voor nu even op het oplossen van de problemen zo voor de kerstdagen, voor alle sites. Heeft absoluut niets met het achterstellen van bepaalde sites te maken.
Uiteraard gaat iedere metersite, zodra de problemen zijn opgelost, voorzien worden van een uitgebreide reactie.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
De zoekfunctie werkt nog niet helemaal. Ik probeerde "Scare Campaign" op te zoeken (omdat ik de film zopas heb gekeken), maar dan kreeg ik geen resultaten.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.