• 178.087 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.459 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Bedankt voor het melden. De problemen zijn bekend.

De beheerders zijn er nu druk mee bezig.

meter_fan

• 180 messages
  • 84 votes

Bedankt voor jullie feedback! Noodgedwongen hebben we voor de kerstdagen nog even wat onderhoud moeten doen in verband met wat serververhuizingen. Tijd voor een aankondiging was er dus niet.

Ik heb doelbewust even een nachtje doorgetrokken, om jullie zodoende min mogelijk van last te zijn.

De huidige problemen zijn ons bekend (zoekmachine en cover- en profielfoto wijzigingen van de laatste weken worden nog teruggezet), zijn we druk mee bezig. Maar we zijn er weer!

Ebenezer Scrooge

• 2150 messages
  • 3092 votes

Haha, ik heb plotseling mijn vorige avatar weer terug...

Baggerman

• 10839 messages
  • 8280 votes

Klopt het dat de zoekfunctie (tijdelijk) niet werkt? Of is dit alleen bij mij het geval?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Check even het bericht een paar berichten hiervoor...

Gretz

• 95 messages
  • 308 votes

meter_fan wrote:

Bedankt voor jullie feedback! Noodgedwongen hebben we voor de kerstdagen nog even wat onderhoud moeten doen in verband met wat serververhuizingen. Tijd voor een aankondiging was er dus niet.

Ik heb doelbewust even een nachtje doorgetrokken, om jullie zodoende min mogelijk van last te zijn.

De huidige problemen zijn ons bekend (zoekmachine en cover- en profielfoto wijzigingen van de laatste weken worden nog teruggezet), zijn we druk mee bezig. Maar we zijn er weer!

Kun je dit bericht ook nog even kopiëren naar de feedbacktopics op MusicMeter, BoekMeter, GamesMeter en TVMeter? Dan weten de gebruikers daar ook wat er aan de hand is.

jordidj1

• 156 messages
  • 540 votes

Gretz wrote:

(quote)

Kun je dit bericht ook nog even kopiëren naar de feedbacktopics op MusicMeter, BoekMeter, GamesMeter en TVMeter? Dan weten de gebruikers daar ook wat er aan de hand is.

Anders doe je het zelf even

Justus18

• 691 messages
  • 79 votes

De zoekmachine doet het volgens mij weer. Is alles nu hersteld meter_fan?

Panta Rei

• 507 messages
  • 7 votes

Sinds de nieuwe eigenaar van Moviemeter hier is begonnen (welkom overigens en veel succes ), moet ik herhaaldelijk op de F5 knop tikken om een trailer bij een film te kunnen zien.

Hebben meer leden dit probleem ook of ligt het aan mijn pc?

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

jordidj1 wrote:

Anders doe je het zelf even

Het zou niet meer als normaal zijn mocht het standaard gebeuren lijkt me. Dat is de taak van een eigenaar

gauke

• 9852 messages
  • 13069 votes

Mijn totaal aantal stemmen is plotsklaps 33 hoger. Dat kan niet goed zijn....... Ik zie veel films maar 33......

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Mijn forum updates is ook gereset volgens mij.

centurion81

• 2066 messages
  • 1988 votes

meter_fan wrote:

Avatar hier klopt weer, op de andere metersites is het nog niet zover, ontbreken ook covers van recentelijk toegevoegde titels . Is dat ook op jullie radar?

John Milton

• 24221 messages
  • 13386 votes

Server liep volgens mij weer een beetje te bokken zojuist. Eerst een half geladen pagina met alleen de tekst van de voorpagina (maar zonder vormgeving) en daarna de cloudflare pagina met een rood kruis bij Moviemeter.nl

Paar keer refreshen en ik kon dit weer typen, maar het loopt dus nog niet helemaal als een zonnetje zo te zien.

clubsport

• 3817 messages
  • 6943 votes

de stemmenteller doet ook raar 23 stemmen eraf en gisteren 2 films gestemd en die zie ik er niet bij opgeteld .

badfans69

• 3963 messages
  • 6126 votes

John Milton wrote:

Server liep volgens mij weer een beetje te bokken zojuist. Eerst een half geladen pagina met alleen de tekst van de voorpagina (maar zonder vormgeving) en daarna de cloudflare pagina met een rood kruis bij Moviemeter.nl

Server verbinding is traag

feenah

• 352 messages
  • 1448 votes

Justus18 wrote:

De zoekmachine doet het volgens mij weer. Is alles nu hersteld meter_fan?

In sommige gevallen werkt het en bij andere zoekfuncties weer niet (het valt op dat zeer recente titeks niet te vinden zijn).

meter_fan

• 180 messages
  • 84 votes

Nieuwe server, nieuwe uitdagingen. Het is een aantal dagen aan de knoppen draaien om het allemaal weer vlekkeloos te krijgen. Uiteindelijk gaat de website sneller en stabieler draaien dan dat het deed voorheen.

Blijf vooral de problemen melden. De covers en profielfoto's voor de andere metersites worden teruggezet.

Rickyman

• 1282 messages
  • 2721 votes

Dan heb ik nog een puntje, want merk dat er films uit mijn filmgeschiedenis verdwenen zijn.

Bijvoorbeeld in mijn filmlog bij Oktober 2019 staat helemaal leeg, dus niets gezien of gestemd.. Heb bijv de film Ratllesnake (2019) gezien, maar die staat wel bij de stemmen op de pagina van die film (2,5*) zelf, maar dus niet in mijn filmlog..

Bij verder terug bladeren mis ik nog meer maanden, of misschien nog weken en dagen...

Beetje jammer, kan zo niet meer zien wat ik zoal eerder heb gezien..

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Dit zelfde probleem heb ik ook bij de maanden maart, mei en oktober.

Theunissen

• 12268 messages
  • 5513 votes

Kondoro wrote:

Dit zelfde probleem heb ik ook bij de maanden maart, mei en oktober.

Dat geldt ook voor mij en waarschijnlijk voor iedereen.

Theunissen

• 12268 messages
  • 5513 votes

Verder lopen de "Toplijsten" niet meer gelijk met het "Profiel" info.

Shadowed

• 11364 messages
  • 6689 votes

Tenet (2020) verschijnt niet in de zoekresultaten bij mij.

Geen drama, gewoon even een opmerking.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Zo deed de nieuwe release van 'A Quiet Place 2' dat ook bij mij, die kon ik ook niet vinden in de zoekfunctie.

joolstein

• 10829 messages
  • 8915 votes

Dan heb ik nog een puntje, want merk dat er films uit mijn filmgeschiedenis verdwenen zijn.Bijvoorbeeld in mijn filmlog bij Oktober 2019 staat helemaal leeg

Hier heb ik ook last van! In mijn filmgeschiedenis missen de maanden maart 2018, mei 2018 en oktober 2019

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13470 messages
  • 1305 votes

Melding op TvM die ook hier van toepassing is.

Volgens mij loopt er ook iets mis met het tonen van de aanwezigen op de site. Er staat overal dat er maar 1 gast is. Lijkt me sterk

Er zijn momenteel 15 geregistreerde gebruikers, en één gast aanwezig.

Niet dat dit erg is hoor, ik dacht ik meld het even, kwestie om later de statistieken niet te veel in de war te sturen.

Dan zijn jullie van MM ook op de hoogte
En één gast aanwezig.
Badr Hari vanaf de eerste hulp in Arnhem?

Fisico

• 10039 messages
  • 5398 votes

Rickyman wrote:

Dan heb ik nog een puntje, want merk dat er films uit mijn filmgeschiedenis verdwenen zijn.

Bijvoorbeeld in mijn filmlog bij Oktober 2019 staat helemaal leeg, dus niets gezien of gestemd.. Heb bijv de film Ratllesnake (2019) gezien, maar die staat wel bij de stemmen op de pagina van die film (2,5*) zelf, maar dus niet in mijn filmlog..

Bij verder terug bladeren mis ik nog meer maanden, of misschien nog weken en dagen...

Beetje jammer, kan zo niet meer zien wat ik zoal eerder heb gezien..

Vandaar dat ik 33 films tekort kom in de meningenlijst Gebruikers met de meeste meningen - MovieMeter.nl

Bij mijn profiel heb ik ze wel nog allemaal ...

Wordt hopelijk nog hersteld!

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Ik loop zeven films meningen achter in die lijst.

herman78

• 3176 messages
  • 1281 votes

meter_fan wrote:

Nieuwe server, nieuwe uitdagingen. Het is een aantal dagen aan de knoppen draaien om het allemaal weer vlekkeloos te krijgen. Uiteindelijk gaat de website sneller en stabieler draaien dan dat het deed voorheen.

Blijf vooral de problemen melden. De covers en profielfoto's voor de andere metersites worden teruggezet.

Op MusicMeter worden ook diverse problemen genoemd, o.a. met toevoegingen, de rotatielijst en de wiki waarvan veel recente wijzigingen zijn verdwenen. Wordt dat wel gelezen?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Iets meer communicatie zoals Jordy dit altijd deed zou wel worden gewaardeerd ja.

Overigens duurt een bericht posten tegenwoordig ook zo 20 seconden. De site is vrij traag geworden. En ik kom nog steeds geregeld gigantische reclamebanners tegen of dat je wordt doorgelinkt naar dubieuze commerciële sites als je bv op de knop updates en dan films klikt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.