• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.347 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

John Milton

• 24221 messages
  • 13386 votes

http://i63.tinypic.com/24mt16v.jpg

Zowel in Firefox, als Edge als IE wordt momenteel niet in titels gezocht via de zoekfunctie, alleen forum en gebruikers, zo te zien.

Ik dacht eerst dat het aan Le Semeur lag, maar wanneer Die Hard niet gevonden wordt, weet je dat er iets duisters aan de hand is

UmbraVitae

• 4319 messages
  • 4025 votes

John Milton wrote:

(afbeelding)

Zowel in Firefox, als Edge als IE wordt momenteel niet in titels gezocht via de zoekfunctie, alleen forum en gebruikers, zo te zien.

Ik dacht eerst dat het aan Le Semeur lag, maar wanneer Die Hard niet gevonden wordt, weet je dat er iets duisters aan de hand is

Hier van tzelfde, in chrome ook, dus algemeen probleem.

Alexander1900

• 1708 messages
  • 563 votes

Dit is bekend en gebeurt regelmatig 's nachts en is normaal gesproken in de ochtend weer goed. Er is dus niks aan het handje.

Zie ook:

Jordy wrote:

's nachts wordt er soms wat bijgewerkt hier en daar, waardoor het kan gebeuren dat sommige dingen even niet werken

de volgende keer gewoon op tijd naar bed

John Milton

• 24221 messages
  • 13386 votes

Was inderdaad het sein om dan maar naar bed te gaan

remorz

• 2497 messages
  • 2739 votes

Shit. Wie dit leest moet naar bed.

Darbie

• 1519 messages
  • 6022 votes

Kan iemand 40 films per dag kijken ?

John Milton

• 24221 messages
  • 13386 votes

Darbie wrote:

Kan iemand 40 films per dag kijken ?

registreren mischien.

Kijken niet, tenzij het shorts zijn. Ik heb de afgelopen dagen bijna non stop gekeken omdat ik vakantie had en door de hitte niet de deur uit wilde, maar zelfs dan kom je daar lang niet aan. Na 7 speelfilms zijn de meeste mensen toch wel wat gaar, losstaand van dat het aantal uren in een etmaal beperkt is.

Maar sommige mensen werken het af en toe bij, of ontdekken opeens een hoop stemmen die ze vergeten zijn wanneer ze IMDb ernaast leggen. Ik had er daardoor laatst ook iets van 20 op een dag.

Maar dat is wel uitzonderlijk, normaliter zit ik daar ver, ver onder.

Darbie

• 1519 messages
  • 6022 votes

John Milton : Dank je voor je uitgebreide antwoord.

Bij mij is 2 films per dag het maximum. Heb wel eens 3 geprobeerd maar dat is me niet gelukt.

John Milton

• 24221 messages
  • 13386 votes

Dat lukt mij wel hoor

vandaag 2 in de bios, en thuis nog een film en een short. Maar het gebeurt ook wel eens dat ik daar een week voor nodig heb. Gaat in vlagen.

tbouwh

• 5809 messages
  • 5400 votes

Tot 5 gaat relatief gemakkelijk en daarna moet je wel aanpoten.

Geel

• 24 messages
  • 560 votes

Geen idee waar ik dit moet plaatsen, maar er zijn 2 films die hier volgens mij niet opstaan. Het gaat over Курьер (courier) uit 1986 en Гамлет (Hamlet) uit 1964.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Geel wrote:

Geen idee waar ik dit moet plaatsen, maar er zijn 2 films die hier volgens mij niet opstaan. Het gaat over Курьер (courier) uit 1986 en Гамлет (Hamlet) uit 1964.

Deze films staan al op MM:

Kuryer (1986)

Gamlet (1964)

Shinobi

• 4305 messages
  • 2550 votes

Er zijn twee regisseurs met de naam Jeff Chan. Ik weet alleen niet zo goed hoe ik dat kan wijzigen. Hopelijk kunnen jullie helpen.

De Jeff Chan die Grace (2014) heeft geregisseerd moet eigenlijk gelinkt worden aan Jeff Chan - IMDb. De andere Jeff Chan van Plus One (2019) is al goed gelinkt.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Bedankt voor de tip!

Hierbij opgelost:

Grace (2014)

Jeff Chan (II)

Geel

• 24 messages
  • 560 votes

kappeuter wrote:

(quote)

Deze films staan al op MM:

Kuryer (1986)

Gamlet (1964)

Ah dank, het is soms erg lastig om te vinden hier.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Geel wrote:

Ah dank, het is soms erg lastig om te vinden hier.

Als je de (originele) titel op IMDb gevonden hebt (Westers schrift) dan is het niet meer zo moeilijk, wij houden dezelfde spelling aan.

Je kunt ook op regisseur zoeken op MM en vervolgens bij de filmografie kijken.

John Milton

• 24221 messages
  • 13386 votes

Is er wat aan de hand met het tonen van afbeeldingen?

Ik merk dat de afbeeldingen van tinypic en Imgur niet getoond worden? Voorbeeld:

http://i68.tinypic.com/153029i.jpg

https://imgur.com/FBmFJ4Y

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

die eerste lijkt het wel te doen

de url van die tweede, https://imgur.com/FBmFJ4Y, verwijst op imgur zelf ook niet naar een afbeelding *edit* verkeerd gezien, het lijkt puur aan het formaat van de url te liggen

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ik zie de eerste niet, de tweede wel met deze aanroep:

https://i.imgur.com/FBmFJ4Y.jpg

https://i.imgur.com/FBmFJ4Y.jpg

John Milton

• 24221 messages
  • 13386 votes

Jordy wrote:

die eerste lijkt het wel te doen

ja, ik zie hem nu ook. Bij het posten was hij niet zichtbaar eerst, I checked

Lijkt idd aan dat die i. voor imgur te liggen Kapp. Thanks. Verklaart niet waarom die tinypic eerst niet zichtbaar was, maar die stoppen er (helaas) toch mee, dus zonde van de tijd om te gaan troubleshooten. Hier kan ik iig weer mee vooruit!

edit: en nu zie ik hem weer niet na een refresh van de pagina

https://i.imgur.com/Kj2Khba.jpg

mjk87 (moderator films)

• 14515 messages
  • 4513 votes

Ah, ben dus niet de enige die het opviel ineens een enorme balk te zien bij een user.

Shaky

• 3736 messages
  • 13046 votes

Same here, op elke -Meter site is die 'dubbele' balk te zien.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

hopelijk klopt het nu weer bij alle schermgroottes

joachimt (crew films)

• 3796 messages
  • 9726 votes

Het spijt me als dit ergens te vinden is of elders op dit forum besproken ofzo......

Ik ben een paar jaar lid van MM, maar nooit echt actief op het forum. Belangrijke reden daarvoor: ik heb geen idee hoe ik bij een topic direct naar het oudste ongelezen bericht kan gaan. Tevens kan ik nergens aan zien of ik in een topic ongelezen berichten heb. Kan iemand me dit uitleggen?

Als ik nu een topic wil volgen, dan klik ik maar op "laatste bericht" en dan scroll ik terug totdat ik iets zie, waarvan ik me kan herinneren het te hebben gelezen. Ik ben laatst hierdoor gestopt met het volgen van de countdown van de top 1000, omdat het me al gauw veel te veel scrollwerk vond. Wie mij kent, weet dat ik geen moeite heb met dagelijks fanatiek een forum volgen, maar bij MM is het mij nooit gelukt.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Het idee is zo'n beetje dat je dat ziet aan de kleur van het "post" icoontje. Als je bij de updates, of een forumindex, op een geel icoontje drukt dan ga je naar het eerste ongelezen bericht.

Dit was 10 a 15 jaar geleden toen ik dit bouwde, vrij gebruikelijk in phpBB achtige forums enzo

joachimt (crew films)

• 3796 messages
  • 9726 votes

Dat werkt dan niet bij mij.

1. De meeste icoontjes zijn voor mij grijs, terwijl ik nog nooit in die topics ben geweest. Als ik erop klik, ga ik direct naar het laatste bericht.

2. Ik zie soms een topic in "mijn updates" geel, maar heb geen zin om het te lezen. Later zie ik dat het grijs geworden is. Vind ik niet logisch. Zit hier een termijn aan vast, dat ze na een periode grijs worden?

3. Als een topic geel is en ik klik op dat icoontje, ga ik naar het eerste nieuwe bericht (zoals het icoontje dan toont door erboven te zweven). Echter, als ik alles gelezen heb en er wordt daarna nog wat toegevoegd, gaat het mis. Als ik dan op het icoontje klik, gaat hij weer naar hetzelfde bericht als even daarvoor, terwijl ik berichten daaronder al gelezen heb.

joachimt (crew films)

• 3796 messages
  • 9726 votes

Overigens blijft het icoontje van dit topic geel, terwijl ik het net gelezen heb en er niks nieuws bij is gekomen.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Wordt dat niet pas grijs als je bent uitgelogd en terug inlogt of na x aantal tijd inactiviteit?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Het gaat inderdaad over nieuwe berichten sinds je vorige bezoek.

Ik begrijp je wens overigens wel, een systeem waarbij de site voor iedere bezoeker gedetailleerd bijhoudt welke topics zijn gelezen en tot welke plek. Dat geeft je meer vrijheid om wel de site te bezoeken, maar niet per se helemaal bij te lezen. Daar komen echter wel weer andere uitdagingen bij kijken, om dat een beetje duidelijk en inzichtelijk te maken. Ik denk dat dat voor het overgrote deel van de bezoekers een beetje overkill is, en de site nodeloos ingewikkeld maakt. Vooral omdat ik (in mijn ervaring) het systeem zoals het er nu is, redelijk standaard is.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.