- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Ik weet niet wat ik erger zou vinden, disneystore of Ajax&Litmanen1 
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
Allebei net zo erg! 
Heet dan Esteban&Wesley van W. ofzo...
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Hoelang duurde het bij djelle voor ie geband werd na dat ellenlange geklaag...?
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Voor geklaag wordt niemand geband, alleen als je daarbij (regelmatig) de gedragsregels overtreedt: Gedragsregels - MovieMeterWiki - wiki.moviemeter.nl
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Is djelle zijn ban definitief en blijvend? Ik zou hem persoonlijk ook wel weer terug willen zien, had altijd leuke teksten bij actiefilms.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Alle bans zijn in principe definitief, met uitzondering van wanneer we iemand een tweede kans geven. Met tijdelijke bans werken we niet. Overigens is dit topic niet bedoeld om bepaalde bans/gebruikers te bespreken.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Nee, ik zal verder ook niks meer over hem vragen. Hoop hem alleen nog wel terug te zien.
Een systeem met tijdelijke bans zou overigens wel goed zijn. Daar werkt eigenlijk elk forum mee tegenwoordig. Hier verdwijnen ook je stemmen (en dus recensies) als je geband wordt toch? Dan is een 2e kans al een stuk minder leuk, kan je opnieuw beginnen met alles.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Goed idee, laten we ons inzetten om het krijgen van een ban leuker te maken.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Nee, maar zo kan je vervelende users die toch genoeg waarde hebben om ze niet voor altijd te verwijderen een passender straf geven. Nu is het alles of niets.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Je kan dan gewoon je account terug krijgen, inclusief stemmen en berichten. Reinbo bijvoorbeeld is na de wk-finale ook eventjes geband geweest zonder consequenties voor z'n stemmen en berichten.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Bericht verplaatst naar De Site > Algemeen > koppeling MovieMeter / Facebook
606
-
- 23876 messages
- 12264 votes
De site werkt af en toe behoorlijk traag, ook de zoek functie werkt niet goed.
Zo kon ik deze regisseur niet gevonden krijgen
Harold French
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
MM doet al een hele ochtend erg vreemd. Het laden van pagina's gaat tergend traag. Bovendien lijkt er iets mis te zijn met mijn account, ik heb volgens mijn info namelijk 0 berichten...
Edit: ja, okee laat maar, alle berichten zijn terug. Murphy met z'n stomme wet.
Traagheid blijft wel.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Er is vannacht een storing geweest. Jordy heeft vanochtend e.e.a. hersteld.
Daar zal het mee te maken hebben.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
even een bericht plaatsen (en weer weghalen) en ze verschijnen weer
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Ben ik nou gek of is het Sport topic verdwenen?
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Ik kan het gek genoeg om niet terugvinden. Het is in ieder geval niet zo dat dit door een moderator bewust gesloten is o.i.d. .
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ben ik nou gek of is het Sport topic verdwenen?
Het is verplaatst:
Pagina niet gevonden - MovieMeter.nl het staat nu helemaal onderaan bij overigen/algemeen.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Hij heeft het over het algemene sporttopic, niet het tototopic.
Filmpje1
-
- 1291 messages
- 1029 votes
Zomaar een ideetje, ik dacht misschien is het leuk om bij berichten of eigenlijk recensies, plusjes en minnen te kunnen geven. (zoals je ook bij youtube kan)
En als er dan een film op de homepage staat (Bioscoop / Huur / Koop en Televisie) dat dan de 3 berichtjes die er bij staan de genen zijn met de meeste (like's).
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Krijg je taferelen dat de populariteit van de user een grotere rol gaat spelen dan inhoud van de post. Althans, daar kun je je klok op gelijk zetten.
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Op Youtube werkt dat ook niet dus hopelijk niet.
goongumpa
-
- 3057 messages
- 4083 votes
Ik ben op zoek naar een paar topics op het forum waar ik ooit in heb geschreven.
De eerste: een topic met een discussie over fotografie, en in het bijzonder de suggestie van diepte in het beeld (met behulp van focus). Ik geloof dat Citizen Kane er aan te pas kwam, en dat Ramon K ook deelnam aan de discussie.
De tweede: een redelijk lang, enthousiast stukje over DePalma en Body Double dat ik ooit geschreven heb. Het ging vooral over de inhoud en de zelfbewustheid van die film.
Weet iemand hoe ik dit kan vinden?
ghostman
-
- 5740 messages
- 5 votes
Ik ben op zoek naar een paar topics op het forum waar ik ooit in heb geschreven.
De eerste: een topic met een discussie over fotografie, en in het bijzonder de suggestie van diepte in het beeld (met behulp van focus). Ik geloof dat Citizen Kane er aan te pas kwam, en dat Ramon K ook deelnam aan de discussie.
Weet iemand hoe ik dit kan vinden?
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
En Film >> Algemeen >> Na het debuut nooit beter geworden
Gevonden via Zoek topic, trefwoorden goongumpa, Body Double, berichten aanduiden in plaats van topictitels en voila 
ArnoldusK
-
- 584 messages
- 2058 votes
Dit idee heb ik al een keer geopperd, kan iemand me vertellen of hier al iets mee gedaan is?:
Films die op je lijst van 'nog te bekijken' staan, en die óf op TV komen, óf in de bioscoop komen, worden aan je gemeld.
Zoiets van: '2001: A Space Odyssey komt op 7 januari op TV, Nederland 3 om 21u'
Zou erg handig zijn.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Dat staat op de lijst, zie derde bericht van onderen.
De Site >> Algemeen >> voor je iets meldt: bekende bugs + ideeënlijst
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > Zoekmogelijkheden
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.