• 178.174 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.352 actors
  • 9.374.631 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

jarno1975 (moderator series)

• 10972 messages
  • 2791 votes

disneystore wrote:

Ik vind gewoon dat ik het recht heb om een nieuw account te maken.

Hoe kom je er bij dat je daar recht op hebt! Deze site is niet van jou dus je hebt je aan te passen aan de regels zoals ze zijn.

Ik weet zeker dat iedereen die 3 pagina's met gesmeek van je veel erger vinden als die username.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

We zijn zo weer even een paar minuutjes uit de lucht, dit maal voor een upgrade van een ander deel van de serversoftware.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

@Jordy,

Ik begrijp dat je nog dingen gaat aanpassen in de zoekfunctie. Zou het mogelijk zijn (of wordt dat te belastend?) dat er ook een zoekfunctie komt, waarbij je van een (zelf) te selecteren user anders dan jezelf een zoekopdracht kan geven. Ik zou het wel fijn vinden als ik de stemmen van anderen gericht op land, genre of jaar zou kunnen zoeken. Nu moet je hele stemmenlijsten doorploegen.

Misschien komen dergelijke zoekopdrachten te weinig voor om er voorzieningen voor te treffen, maar ik zou het een fijne toevoeging vinden.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

in eerste instantie komt dat er niet, zal het op de ideeenlijst zetten

maxroelofs

• 2838 messages
  • 1659 votes

Gewoon naar de eerste letter toegaan en daarna op Control F drukken en de naam intypen.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Daarmee kan ik niet al jouw stemmen vinden op horror films uit de jaren '40.

maxroelofs

• 2838 messages
  • 1659 votes

Dat klopt, ik begreep het verkeerd.

disneystore

• 1760 messages
  • 0 votes

Wat gebeurd er eigenlijk als je je uitschrijft en erna terug aanmeld met een andere gebruikersnaam. Dat mag toch of niet? Daar heeft de crew toch weer niks op tegen? Ik blijft oplossingen zoeken, want ik haat deze gebruikersnaam.

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Dan sluiten wij het nieuwe account en verwijzen wij je terug naar dit account.

disneystore

• 1760 messages
  • 0 votes

Knisper wrote:

Dan sluiten wij het nieuwe account en verwijzen wij je terug naar dit account.

Kan dat als deze gedelete is? Jesus... Dan is het niet eens je account 'verwijderen'.

Film Pegasus (moderator films)

• 31149 messages
  • 5449 votes

je blijft echt wel volhouden he. Toch maar 2 keer nadenken voor je zo'n naam kiest en lezen wat de voorwaarden zijn als je je inschrijft op een site als moviemeter...

disneystore

• 1760 messages
  • 0 votes

Film Pegasus wrote:

je blijft echt wel volhouden he. Toch maar 2 keer nadenken voor je zo'n naam kiest en lezen wat de voorwaarden zijn als je je inschrijft op een site als moviemeter...

Ja joh. Als je nu eens wist hoe hard ik deze username kwijt wil. Dat er gewoon geen mogelijkheid voor is stoort me mateloos.

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Disneywinkel stoorde mij in het begin helemaal niet, maar begin me nu ook langzaam aan de naam te irriteren!

disneystore

• 1760 messages
  • 0 votes

SnakeDoc wrote:

Disneywinkel stoorde mij in het begin helemaal niet, maar begin me nu ook langzaam aan de naam te irriteren!

Ik wil gewoon ontzettend graag mijn username veranderen. En dat kan best storend overkomen tot anderen, maar ik begon hem vooral te haten toen iemand zei '' Zo kan ik je alleen bij een Disney film serieus nemen. '' En dat klopt ook.. Dus wil ik 'm gewoon veranderen

606

• 23876 messages
  • 12264 votes

Je moet als 14 jarige je eigen over dat soort dingen niet zo druk maken.

Er zijn wel veel ergere dingen kan ik je vertellen.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Het begint een beetje kansloze vormen aan te nemen inmiddels. Als je uberhaupt nog serieus genomen wilt worden zou ik maar kappen met zeuren, disneyboy!

disneystore

• 1760 messages
  • 0 votes

schram101 wrote:

disneyboy!

Reden waarom ik mijn username wil veranderen.

disneystore

• 1760 messages
  • 0 votes

Ik moet helemaal niet serieus genomen worden door mensen die mij gewoon gaan haten en beledigen omdat ik mijn username wil veranderen. Gebrek aan respect voor andere storen mij (bij sommige users) ook echt. En ik ben niet de enige want hier bestaat al een topic over. Ik vraag (zaag, ja) gewoon, zonder iemand uit te schelden, of ik mijn username kan veranderen omdat ik heel veel plezier in de site heb maar ik het haat om steeds deze username te hebben en er gewoon geen enkele optie is om deze kwijt te raken. Geen enkele. En dat is bij geen enkele website zo. Ik zeg dat heel beleefd. Maar of te wel wordt ik genegeerd door de crew, smijten ze mijn voorstellen van tafel of gaan andere gebruikers mij beledigen. Snap best dat ze geen optie willen maken om je gebruikersnaam te veranderen. En snap best dat ik (heel) irritant overkom. Maar voor mij is de username gewoon belangrijk. Ik kan gewoon niemand serieus nemen met een saaie of lome username hier, dus kan ik moeilijk voorstellen dat andere dit wel doen bij mij. Als je het irritant vind negeer je het gewoon. Het is immers een topic waarbij je mag klagen. Zo niet, moeten ze maar een klaag topic maken. Vind het gewoon (zoals ik al duizend keer heb gezegd) heel vervelend dat ik op geen enkele manier dit kan wijzigen, terwijl dit er wel zou mogen zijn.

Film Pegasus (moderator films)

• 31149 messages
  • 5449 votes

Zo belangrijk zal die naam wel niet zijn, want je hebt hem pas vanaf je inschrijving anderhalve maand geleden. En toen heb je 'disneystore' toch maar zelf gekozen. Zonder te willen beledigen kan ik je gewoon zeggen: geef het op en draag de verantwoordelijkheid voor de keuze die je gemaakt hebt.

disneystore

• 1760 messages
  • 0 votes

Vind het gewoon stom. Mijn bedoeling is helemaal niet om zoveel te klagen (echt niet, allesbehalve) maar kan er gewoon niet mee ''leven''.

606

• 23876 messages
  • 12264 votes

disneystore wrote:

Vind het gewoon stom. Mijn bedoeling is helemaal niet om zoveel te klagen (echt niet, allesbehalve) maar kan er gewoon niet mee ''leven''.

Over dramatiseer je niet beetje, zoals ik toen net al zij er zijn veel meer ergere dingen in het leven.

disneystore

• 1760 messages
  • 0 votes

606 wrote:

(quote)

Over dramatiseer je niet beetje, zoals ik toen net al zij er zijn veel meer ergere dingen in het leven.

Nee.. Daarom dat ik het tussenhaakjes zet. Is een uitdrukking hé. Ik bedoel gewoon dat ik het niet kan uitstaan.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Mijn kinderen gedragen zich soms ook wel eens zo als ze hun zin niet krijgen maar na twee keer duidelijk maken dat er niets mee verandert drogen ze hun tranen en snappen ze het, en ze zijn nog een stuk jonger dan jij.

Zo is 't leven Waldie.

606

• 23876 messages
  • 12264 votes

Hannibal wrote:

Mijn kinderen gedragen zich soms ook wel eens zo als ze hun zin niet krijgen maar na twee keer duidelijk maken dat er niets mee verandert drogen ze hun tranen en snappen ze het, en ze zijn nog een stuk jonger dan jij.

Zo is 't leven Waldie.

Dit heet puberteit

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

@disneystore

Je hebt je punt nu wel gemaakt.

Het is niet mogelijk je gebruikersnaam te wijzigen en dat blijft zo.

Bij het inschrijven op MM staat het duidelijk aangegeven:

Let op! Je gebruikersnaam kun je later niet meer aanpassen

disneystore wrote:

maar kan er gewoon niet mee ''leven''.

Dat zal toch wel moeten.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

disneystore wrote:

(quote)

Reden waarom ik mijn username wil veranderen.

Ach joh, heb nog nooit iemand kunnen betrappen op het juist schrijven van mijn epische naam -jeroentjuhhuuhhuuu . Leer er mee leven kerel

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Vraagje he, kan je ook op MovieMeter je gebruikersnaam wijzingen?

just kidding haha

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

In Feyenoord&Vlaar1 zeker ?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Nee, in disneystore. Of bestaat die naam al?

606

• 23876 messages
  • 12264 votes

The Oceanic Six wrote:

Nee, in disneystore. Of bestaat die naam al?

Dan kan je misschien een ruil deal maken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.