• 177.953 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.710 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

An B

• 14 messages
  • 5544 votes

Bij Overig > Algemeen > Ik zoek... hulp bij computerproblemen (/computertips):

Al maanden is het onmogelijk om uit te loggen via de tablet.

Ook het stemmen is zeer lastig omdat iedere keer het stem schermpje verdwijnt.

Ik heb het al eens eerder doorgegeven.

Voorheen nooit problemen maar nu wordt het langzamerhand heel irritant.

Ook met de boekmeter site het zelfde probleem.

Alvast bedankt

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

An B wrote:

Al maanden is het onmogelijk om uit te loggen via de tablet.

Ook het stemmen is zeer lastig omdat iedere keer het stem schermpje verdwijnt.

Vervelend, op de iPad herken ik dit probleem niet. Heb dit ook niet van andere mensen gehoord. Betreft het een Android tablet? Gebruik je een standaard browser, of Chrome? Dat laatste is aan te raden. Misschien kun je anders proberen om de mobiele versie van de site te gebruiken, deze is te bereiken via moviemeter.nl/mobile.

Ik ben van plan ergens in de komende maanden de stemfunctionaliteit opnieuw te bouwen. Dus hopelijk is het dan opgelost.

Dat staat dan los met eventuele problemen met het uitloggen. Wat daar de reden van kan zijn weet ik helaas niet. Wellicht moet je je cookies even legen.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Is het een idee om bij de gegenereerde toplijsten zoals de Top 250 en dergelijke dezelfde aanduiding te krijgen als wanneer je een regisseurspagina hebt openstaan? Lijkt me wel leuk om te zien hoe je de Top 250 gemiddeld beoordeelt en dat je meteen ook kunt zien hoeveel films je ervan hebt gezien, nu moet je gaan tellen en daar heb ik niet altijd zin in

tbouwh

• 5809 messages
  • 5400 votes

Ik heb een tijd terug m'n stemmen eens goed op de schop genomen, omdat veel scores geen reëel beeld meer boden van m'n waarderingen zoals ik die nu in gedachten heb.

Bij dat opschonen zijn in m'n stemoverzicht (logischerwijs) de modificatiedatums terecht gekomen. Kan ik echter ook nog ergens terugvinden wanneer ik m'n oorspronkelijke stemmen voor deze films geplaatst heb?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

tbouwh wrote:

Kan ik echter ook nog ergens terugvinden wanneer ik m'n oorspronkelijke stemmen voor deze films geplaatst heb?

Nee helaas

tbouwh

• 5809 messages
  • 5400 votes

Jordy wrote:

(quote)

Nee helaas

Maakt niet uit, goed dat ik het weet. Dan leg ik het volgende x eerst zelf even vast

Alexander1900

• 1708 messages
  • 563 votes

Is er een reden waarom we op dit forum niet alle posts kunnen terugzien van de personen? Wel zo handig als je bepaalde mensen wilt volgen. Recensies kunnen wel, maar niet de posts op dit forum en is naar mijn weten de enige forum waarbij het niet kan.

Misschien wat voor de toekomst?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Alexander1900 wrote:

Is er een reden waarom we op dit forum niet alle posts kunnen terugzien van de personen? Wel zo handig als je bepaalde mensen wilt volgen. Recensies kunnen wel, maar niet de posts op dit forum en is naar mijn weten de enige forum waarbij het niet kan.

Misschien wat voor de toekomst?

Je kan toch in elk topic de berichten filteren op gebruikersnaam?

Zoals dit topic waar ik al jouw berichten heb gezocht:

De Site >> Algemeen >> Het grote opmerkingen / feedback topic #2

Dan is je probleem toch niet aanwezig?

Alexander1900

• 1708 messages
  • 563 votes

Met volgen bedoel ik dat je elke post ziet en de meest recenste eerst (via de gebruikersnaam: zoek alle posts o.i.d.) i.p.v. dat je heel het forum door moet spitten om te kijken of er iets nieuws is gepost. Dat is niet te doen.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ofwel gebruik je de zoekfunctie die Ajax&Litmanen1 al aangeeft ofwel voeg je de gebruiker toe aan je updates en check je het op die manier?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ja goed punt, ik heb dat ook wel eens gemist. Is inderdaad wel gebruikelijk op fora. Zal het op de wensenlijst zetten

Alexander1900

• 1708 messages
  • 563 votes

Metalfist wrote:

ofwel voeg je de gebruiker toe aan je updates en check je het op die manier?

Jullie hebben gelijk. Ik volg toevallig 1 persoon (via updates -> gebruikers) die nooit - weet ik nu - op het forum reageert maar wel recensies maakt, waardoor ik dacht dat de forum posts niet te zien zijn, maar is dus wel zo. Had 't even bij een andere persoon gecheckt. Bedankt allen!

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

Ik neem als voorbeeld:

Île des Veuves, L’ (1936)

Als ik de site bezoek is de titel Île des Veuves, L’ (1936), als ik corrigeer en preview kies L' Île des Veuves (1936).

Normaal staat het lidwoord op de site voor de film, maar bij L' is dit blijkbaar niet het geval.

Kun je dat eens uitzoeken Jordy? Als het mogelijk is natuurlijk en niet teveel tijd vraagt.

Alvast bedankt voor de moeite, computers en hun software zijn rare beesten hé?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Mac Hammer Fan wrote:

Ik neem als voorbeeld:

Île des Veuves, L’ (1936)

Als ik de site bezoek is de titel Île des Veuves, L’ (1936), als ik corrigeer en preview kies L' Île des Veuves (1936).

Normaal staat het lidwoord op de site voor de film, maar bij L' is dit blijkbaar niet het geval.

Kun je dat eens uitzoeken Jordy? Als het mogelijk is natuurlijk en niet teveel tijd vraagt.

Alvast bedankt voor de moeite, computers en hun software zijn rare beesten hé?

Er stond een 'verkeerd' aanhalingsteken. Bij deze gefixed!

Bedankt voor het melden!

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

kappeuter wrote:

(quote)

Er stond een 'verkeerd' aanhalingsteken. Bij deze gefixed!

Bedankt voor het melden!

Er zullen er nog heel wat verkeerd zijn. Ik heb juist een hele reeks posters ingestuurd ter correctie bij films die beginnen met L' en heb er op gelet. Een verkeerd aanhalingsteken? Ik gebruikte L' (de ' op de toets 4). Is dit niet juist? En ik veronderstel dat als mijn poster van Île des Veuves zal goedgekeurd worden dit nogmaals zal aangepast moeten worden...

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Mac Hammer Fan wrote:

Er zullen er nog heel wat verkeerd zijn. Ik heb juist een hele reeks posters ingestuurd ter correctie bij films die beginnen met L' en heb er op gelet. Een verkeerd aanhalingsteken? Ik gebruikte L' (de ' op de toets 4). Is dit niet juist? En ik veronderstel dat als mijn poster van Île des Veuves zal goedgekeurd worden dit nogmaals zal aangepast moeten worden...

Er stond ’ in plaats van '

Soms staat toetsenbord op een andere weergave ingesteld. Dit is vaak op te lossen door ctrl + shift tegelijk in te drukken.

Hereistom

• 91 messages
  • 83 votes

In De Site > Algemeen > Trakt.tv:

Komt er nog een koppeling met Trakt.tv?

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Gisteren een mening geplaatst op Cyborg maar ik merk dat hij niet in mijn meningen tabblad verschijnt:

Kondoro0614 helemaal naar onderen scrollen!

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Zie hem ook niet staan inderdaad

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Overzichten worden 's nachts gegenereerd, maar aangezien jij de recensie ook 's nachts postte, zal 'ie wellicht de komende nacht worden verwerkt.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Dat is raar want mijn mening van Collateral staat er wel gewoon tussen.

Er is iets fout: hij maakt geen derde pagina aan. Ik had Cybernatural helemaal onderaan staan en die is nu ook weg.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Oh ja, dan zal er idd wel een bug zijn inderdaad. Jordy zal er dan wel na zijn vakantie naar kijken.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik zet het op de lijst

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Metalfist wrote:

Is het een idee om bij de gegenereerde toplijsten zoals de Top 250 en dergelijke dezelfde aanduiding te krijgen als wanneer je een regisseurspagina hebt openstaan? Lijkt me wel leuk om te zien hoe je de Top 250 gemiddeld beoordeelt en dat je meteen ook kunt zien hoeveel films je ervan hebt gezien, nu moet je gaan tellen en daar heb ik niet altijd zin in

Niet echt interessant of is dit bericht aan iedereen voorbij gegaan?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik zie persoonlijk er niet zo de toegevoegde waarde van, maar wellicht dat anderen daar anders over denken

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Wat is eigenlijk de reden waarom de mobiele site minder functionaliteiten heeft dan de volledige site? Ik vind mezelf vaak in de positie dat ik moet switchen tussen de volledige site en de mobiele site op m'n smartphone. Persoonlijk ervaar ik dat vaak wel als hinderlijk. Zou een mobiele site niet dezelfde functionaliteiten moeten hebben?

Voorbeeldjes van pagina's waar ik naar de volledige site moet switchen:

- stemtabel bij de regisseurspagina genereren

- users toplijsten (stemmen, berichten, meningen, toevoegingen)

- berichten van gebruikers zoeken bij films

- alternatieve top 250

rokkenjager

• 2863 messages
  • 1702 votes

Wellicht vergeefs deze poging, maar het is alweer 3 jaar geleden dat het voetbaltopic op slot ging en sindsdien is er hoop veranderd.

ik weet dat er een aparte link is voor de mensen die toen verder wilden, maar is het misschien niet tijd om na wat beraadslaging het topic een nieuwe kans te geven?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

rokkenjager wrote:

Wellicht vergeefs deze poging, maar het is alweer 3 jaar geleden dat het voetbaltopic op slot ging en sindsdien is er hoop veranderd.

ik weet dat er een aparte link is voor de mensen die toen verder wilden, maar is het misschien niet tijd om na wat beraadslaging het topic een nieuwe kans te geven?

Dat nieuwe forum(pje) dat sindsdien opgestart is werkt prima hoor. Nog altijd met een vaste groep MM-users die er dagelijks zijn, waarom kom je daar niet gewoon posten?

rokkenjager

• 2863 messages
  • 1702 votes

Exactly my point. Dat topic is het bewijs dat het wel goed kan gaan. Daarom zou het fijn zijn om het terug te zien hier. Hier heb je dan toch een groter bereikt dan 70 members en daardoor is wat mij betreft het topic veel interessanter/leuker.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.