• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.938 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Het is maar een detail hoor, maar er staat: Je kunt ook inloggen met je aan te melden met je account op één van de volgende sites:

Je kunt ook inloggen DOOR klinkt iets lekkerder?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ja bedankt, zal er even naar kijken

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

Vandaag heb ik vastgesteld dat de pagina's op mijn iPad zeer traag of zelfs niet laden.

Zou het kunnen dat Performing a TSL handshake to cas.criteo.com de boosdoener is?

Op mijn MacPro met FireFox onder 10.10.5 gebeurt dat sporadisch ook in horten en stoten.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Jordy

Misschien dat dit al langer bestaat hoor, maar ik zag gister op mijn telefoon waar ik niet ingelogd stond dat je ook als gast een bericht kan typen en plaatsen? Maar ik heb voor zover ik het weet nog nergens zo'n gast-berichtje gelezen op de site.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Is denk een nieuwe zomerse verleidingstruc om je in te schrijven. Als je er een bericht typt en dat vervolgens wilt plaatsen, word je gevraagd je in te schrijven (of in te loggen).

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ah, zo. Ergens wel slim als lokkertje.

Het leek me al wat vreemd dat je als gast hier berichten kon gaan plaatsen.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Verleidingstruc inderdaad Je kunt nu ook aanmelden/inschrijven via je Facebook, Twitter of Google account. Dus het is met 3 drukken op de knop mogelijk om een MM account aan te maken.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Is het de bedoeling dat je automatisch op de inschrijfpagina komt? Want dan gaat het bij mij niet goed. Ik heb de functie in incognitomodus even getest en krijg alleen een foutmelding ("Om van deze functionaliteit gebruik te maken moet je ingeschreven en ingelogd zijn op de site.").

Via de inschrijfpagina kan ik me trouwens alleen aanmelden via Google of Twitter, niet via Facebook.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Nee de bedoeling is dat je in een popupje een inschrijf / aanmeldformulier ziet. Dit gaat bij mij in Safari, Chrome en Firefox goed. Wellicht dat de incognitomodus roet in het eten gooit.

Dying Rose

• 1315 messages
  • 3417 votes

Het invoeren van een top 10 lukt voorlopig niet? Wanneer ik op titels zoek blijft het veld leeg en krijg ik 'er zijn geen resultaten'. Idem bij de regisseurs.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Het lijkt bij mij wel goed te gaan

Dying Rose

• 1315 messages
  • 3417 votes

Bij mij niet (IE). Nu, niets dringend alleszins. Ik was maar aan het testen.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik test niet alles meer in Internet Explorer, dus misschien ligt het daar aan. Ik zal binnenkort weer eens kijken of ik de site weer in IE11 kan testen

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Dying Rose wrote:

Het invoeren van een top 10 lukt voorlopig niet? Wanneer ik op titels zoek blijft het veld leeg en krijg ik 'er zijn geen resultaten'. Idem bij de regisseurs.

Het zou nu weer moeten werken. Wel heb ik voor IE11 gebruikers de sorteermogelijkheid weg moeten halen. Oftewel, het is aan te raden om een moderne browser te gaan gebruiken

Timmy757

• 3365 messages
  • 598 votes

Is er iets aan de hand met het inschrijven ? Zie al een paar dagen op de homepage verschillende gebruikers bij "nieuwste gebruiker" die als gebruikersnaam hun e-mailadres hebben.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Het lijkt er op dat deze mensen daar zelf voor gekozen hebben, ik zie even niet wat daar eventueel technisch fout gegaan zou kunnen/moeten zijn. Ik heb ook nog geen 1 van deze gebruikers horen klagen over een eventuele fout in het inschrijfproces.

Kleine slag om de arm, omdat het hele inschrijfproces wel onlangs op de schop is gegaan.

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

Read cdn.jsdelivr.net zorgt voor een behoorlijke vertraging bij het laden van webpagina's. Zo ook het pogen van MM connecties te maken met criteo.com. Bovendien gebeurt er iets vreemds bij het intypen in tekstkaders. De tekst verschijnt niet onmiddellijk maar in horten en stoten. Firefox op Yosemite (Mac) met de laatste updates. Ben ik de enige die daar last van heeft?

Zou het doneren om geen reclame te hebben dit euvel kunnen verhelpen?

Badalamenti

• 23135 messages
  • 3565 votes

Als ik bij de zoekfunctie Top 1000 ingeef krijg ik enkel de uitslag van 2013 en 2015....... is het mogelijk die van 2017 ook te vermelden !?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Mac Hammer Fan wrote:

Read cdn.jsdelivr.net zorgt voor een behoorlijke vertraging bij het laden van webpagina's. Zo ook het pogen van MM connecties te maken met criteo.com. Bovendien gebeurt er iets vreemds bij het intypen in tekstkaders. De tekst verschijnt niet onmiddellijk maar in horten en stoten. Firefox op Yosemite (Mac) met de laatste updates. Ben ik de enige die daar last van heeft?

Zou het doneren om geen reclame te hebben dit euvel kunnen verhelpen?

Vervelend. Mijn eerste idee is dat het traag inladen van deze scripts, als ook de vertraging die je merkt bij het typen in tekstvelden, dezelfde oorzaak heeft: een trage browser en/of computer. Ik denk dat je beter Safari kunt gebruiken op een Mac, of anders Chrome.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Badalamenti wrote:

Als ik bij de zoekfunctie Top 1000 ingeef krijg ik enkel de uitslag van 2013 en 2015....... is het mogelijk die van 2017 ook te vermelden !?

Even op enter drukken. In het snelzoekresultaat zie je (in dit geval) 3 topics met de meeste reacties, die aan je zoekopdracht voldoen.

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

Jordy wrote:

(quote)

Vervelend. Mijn eerste idee is dat het traag inladen van deze scripts, als ook de vertraging die je merkt bij het typen in tekstvelden, dezelfde oorzaak heeft: een trage browser en/of computer. Ik denk dat je beter Safari kunt gebruiken op een Mac, of anders Chrome.

Dank u voor de suggestie. Ik gebruik een MacPro 6 core 3,33Ghz met pci SSD en 16 GB RAM, dat is nou niet bepaald een trage machine. Mijn iPad is echter van de eerste generatie en dus wel traag. Safari lijkt inderdaad vlotter te werken op mijn MacPro. (maar niet op mijn iPad, waar het eerder wisselvallig is). Ik kreeg van kappeuter de suggestie via PM van Firefox opnieuw te installeren en de cache te wissen. Dat heeft ook geholpen.

Worden die scripts uitgeschakeld als je doneert? Ik veronderstel dat het over reclame gaat?

Badalamenti

• 23135 messages
  • 3565 votes

Jordy wrote:

(quote)

Even op enter drukken. In het snelzoekresultaat zie je (in dit geval) 3 topics met de meeste reacties, die aan je zoekopdracht voldoen.

Mmm nee ?

Ik krijg geen hits voor "MovieMeter Top 1000 Project uitslag - Editie 2017"........ wel 2013 en 2015.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Mac Hammer Fan wrote:

Worden die scripts uitgeschakeld als je doneert? Ik veronderstel dat het over reclame gaat?

Reclamescripts worden inderdaad uitgeschakeld als je doneert. Maar alle andere scripts waarop de site draait niet. Dus ik durf niet te garanderen dat dat je problemen oplost. Een eerste generatie iPad is inderdaad niet meer geschikt voor "fatsoenlijk" web browsen, in ieder geval in mijn ervaring.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Badalamenti wrote:

Ik krijg geen hits voor "MovieMeter Top 1000 Project uitslag - Editie 2017"........ wel 2013 en 2015.

Ah sorry, het ging om het "uitslagen" topic. Het 2017 uitslagen topic is gesloten, en verschijnt daarom niet meer in de zoekresultaten (en zal over een tijdje helemaal niet meer te vinden zijn op de site). Kan een van de moderators vertellen of dit inderdaad de bedoeling is?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Jordy wrote:

Ah sorry, het ging om het "uitslagen" topic. Het 2017 uitslagen topic is gesloten, en verschijnt daarom niet meer in de zoekresultaten (en zal over een tijdje helemaal niet meer te vinden zijn op de site). Kan een van de moderators vertellen of dit inderdaad de bedoeling is?

EDIT: Dat laatste is zeker niet de bedoeling.

Maar het is een bewuste keuze om 'm te sluiten en alleen toegankelijk te maken voor de moderator: een topic waar het nadrukkelijk niet de bedoeling is dat daar discussie plaatsvindt, daarvoor is dat andere topic. Vandaar dat ie gesloten is.

Vergelijk het met het bantopic. Wel updates en toch wel handig dat ie nog gevonden zou kunnen worden.

Badalamenti

• 23135 messages
  • 3565 votes

kappeuter wrote:

(quote)

Ja dit is vanaf het begin de bedoeling, een topic waar het niet de bedoeling is dat daar discussie plaatsvindt, daarvoor is dat andere topic. Vandaar dat ie gesloten is.

Vergelijk het met het bantopic. Wel updates en toch wel handig dat ie nog gevonden zou kunnen worden.

Denk niet dat het de bedoeling is dat het verdwijnt !? Film Pegasus

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Badalamenti

Nee ik bedoel natuurlijk het tegenovergestelde, dat ie bewust gesloten is met een praktische reden. Maar dat het niet de bedoeling is dat 'ie verdwijnt uit de zoekresultaten.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Okee maar dat is wel hoe het altijd heeft gewerkt. Een gesloten topic verdwijnt uit de zoekresultaten (altijd) en de forumindex (tenzij "sticky" bovenaan de forumindex geplaatst).

Ik zal op de lijst zetten dat gesloten topics die sticky zijn wel in de zoekresultaten moeten verschijnen. Dit zijn feitelijk "crew mededelingen" topics, in de praktijk.

Maar wees er dus svp bij het modereren van bewust, dat het sluiten van een normaal (niet sticky) topic betekent dat het topic van de site verdwijnt.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ok bedankt!

Mochten we tzt sticky weghalen omdat er nieuwere editie is gekomen, dan kan het oudere topic wellicht wel heropend, met het vriendelijk verzoek niet te reageren. Zodat de betreffende editie vindbaar blijft.

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 messages
  • 5447 votes

Probleem was dat ik het eigenlijk gewoon open wou laten met de mededeling om er zeker niets te plaatsen, maar enkel te houden voor de uitslag. 2 minuten later stonden er al 4 berichten. Dan was de enige oplossing om het gesloten te houden.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.