• 178.171 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.351 actors
  • 9.374.495 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Dick2008 wrote:

De Site >> Algemeen >> Mijn Films: je eigen filmlijstjes op MovieMeter

Zie laatste berichten.

Is dit miisschien een idee voor de site.

Bijvoorbeeld als je de beschrijving van een film hebt gelezen, de trailer hebt gezien, 10 minuten van de film op tv hebt gezien.

Dat je er verder geen interesse in hebt, maar dit dan toch kunt aanvinken, o.i.d.. (Ik wacht even de reacties af en anders maak ik ook wel zo'n soort lijstje).

Voor dit soort markeringen kun je bv. een mapje aanmaken in Mijn Films, anders krijg je straks 47 vinkjes bij elke film

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Via mijn films kan net zo goed inderdaad, al bedoelde ik eigenlijk meer zo'n extra kolom zoals van een tijd geleden voor mensen die niet willen stemmen maar wel willen aangeven dat ze een film gezien hebben, al kan dat eveneens via een lijstje in mijn films.

Ik stem dus wel gewoon zodat ik snel kan zien wat ik van de film vond. Als ik geen stem zie kan ik ook nog die lijst raadplegen, handig voor als een film weer op tv komt, .....

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Bij bijvoorbeeld de toevoegingen of stemmen zijn de films gecategoriseerd op alfabetische volgorde.

Film titels die beginnen met tekens op de letter, zoals bijvoorbeeld de 'É' of 'Ö' vallen alleen onder 0-9. Kan hier niet wat aan gedaan worden? Dus dat deze films gewoon onder de letter vallen. Vind dat namelijk met zoeken een stuk handiger.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik weet niet, hoe doen ze dat in het buitenland? Valt een letter met een accent in bv. Frankrijk of Duitsland onder de bijbehorende letter? Of verschilt dat per land?

Wanneer is iets echt een andere letter (die dus in het bakje "overig" hoort) en wanneer is een teken eigenlijk gewoon de normale letter maar dan met een accentje? Lijkt me lastig en een hoop gedoe.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Je kunt gewoon de Nederlandse letter aanhouden, dan is het niet zo'n gedoe. In Spanje heb je meen ik ook dubbel 'L" apart in het alfabet. Ik ben het wel met snakedoc eens. Maar wat ik lastiger vind is dat het zoeken met dergelijke letters in het zoekscherm rechtsboven niet werkt. Je kunt veel Tsjechische regisseurs niet vinden, vanwege al die accenten. Wel als je dan op Enter drukt en dan selecteert, maar dat zijn twee (maar liefst ) extra handelingen.

sanderos

• 1 messages
  • 0 votes

Ja en nu is mijn vraag hoe kan ik hier dan een film gratis online kijken?

Het staat overal dat dat kan maar het lukt me niet, kan mij iemand helpen?

Alvast bedankt>....................

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

sanderos wrote:

Ja en nu is mijn vraag hoe kan ik hier dan een film gratis online kijken?

Het staat overal dat dat kan maar het lukt me niet, kan mij iemand helpen?

Alvast bedankt>....................

Dat kan je hier niet.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

Je kunt gewoon de Nederlandse letter aanhouden, dan is het niet zo'n gedoe.

Ik zet het op de ideeenlijst, zal het eens uitzoeken hoe andere (film-) sites hier mee om gaan

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Jordy wrote:

(quote)

Ik zet het op de ideeenlijst, zal het eens uitzoeken hoe andere (film-) sites hier mee om gaan

Dank!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

De site gaat straks een half uurtje uit de lucht vanwege onderhoud aan de server (upgrade database software)

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

We hebben nog wat opstartprobleempjes zo te zien, er wordt aan gewerkt

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Site is nu stuk sneller dan voorheen!

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Het loopt als een tierelier inderdaad.

jarno1975 (moderator series)

• 10972 messages
  • 2791 votes

Nog een klein bugje (wat overigens ook al bestond voor de database upgrade). Wanneer een film meerdere regisseurs heeft werkt de 'muisover' functie niet bij de laatste regisseur van de eerste regel.

BIjvoorbeeld bij deze film: V/H/S (2012)

Wanneer je daar met je muis op de regisseur Justin Martinez gaat staan krijg je de regisseurgegevens niet te zien.

Het lijkt alleen voor te komen als er 2 of meer regels met regisseurs staan, en dan altijd bij de laatste regisseur van een regel.

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Vreemd, bij mij werkt dat wel.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Bij mij ook...browserproblemen Jarno?

Gebruik Google Chrome..

jarno1975 (moderator series)

• 10972 messages
  • 2791 votes

Mmmm, ik gebruik Google Chrome, jij ook?

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Hmm, jou pc is gewoon ruk haha.

ArnoldusK

• 584 messages
  • 2058 votes

Ik zag dit idee al staan bij het kopje 'misschien ooit' in het forum waar allerlei feedback en ideeën opgesomd waren, maar ik kan het niet laten om deze hier te benoemen.

Voor mijn gevoel is dit een onmisbare functie (veel essentiëler bijvoorbeeld dan de mobiele website zo goed mogelijk maken; die is al goed genoeg).

Het gaat om deze: mogelijkheid om al je geplaatste berichten te bekijken / filteren / sorteren / ..

En dan gaat het me vooral om ook te selecteren per genre / per acteur / per regisseur etc.

Ook combinaties zoals documentaires per land, of documentaires waar ik op gestemd heb, uit Amerika. etc. etc.

Een soort van Excel opzet.

Voor inspiratie ; kijk eens op Partyflock.nl

Een zeer overzichtelijke site die me nog nooit teleurgesteld heeft en veel zoekfuncties heeft en daarnaast de overzichtelijkheid niet verloren heeft.

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Sommige dingen kunnen al. Klik op 'zoeken' in het menu. Je kan dan zoeken op genre, of land en dan aanvinken "films waarop ik gestemd heb". Je kan zo een overzicht maken van de documentaires die je gezien hebt.

Klik vervolgens op "maak CSV-export" en je hebt deze lijst ook in Excel.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Maar ArnoldusK bedoelt volgens mij dat hij al z'n berichten wil kunnen opvragen die hij bij Deense documentaires heeft geplaatst.

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Ok ja, dat kan (nog) niet.

ArnoldusK

• 584 messages
  • 2058 votes

Nee, Knisper's eerste bericht heeft me goed geholpen

Had inderdaad de foutieve 'tip' overgenomen. Stom.

Maar goed begrepen Knisper en bedankt.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Het doorzoeken van eigen stemmen wordt overigens ergens de komende dagen verbeterd, als je (ingelogd) op MusicMeter kijkt kun je zien hoe het ongeveer wordt.

disneystore

• 1760 messages
  • 0 votes

Mag je eigenlijk een nieuw account maken, op alle films stemmen van je vorige account, en deze verwijderen?

disneystore

• 1760 messages
  • 0 votes

Als ik dit account verwijder zullen al mijn stemmen ook verwijderd worden volgens mij. Ik hou het echt niet langer meer vol met deze username...

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Nee dat mag niet volgens mij.

disneystore

• 1760 messages
  • 0 votes

Sorry als het wat grof overkomt. Maar vind echt dat het hier precies een gevangenis is? Heb veel plezier in het schrijven van berichten op films en fora en het stemmen op films. Maar als je al gewoon niet je gebruikersnaam mag veranderen, zelfs als je je account er voor wilt verwijderen... Ik weet dat ik hier al eerder heb over gezaagd en dat dat irritant kan overkomen bij veel mensen, maar jullie heten toch niet '' disneystore ''. Ik wil graag als een serieuze user gezien worden. Misschien dat dat voor sommige niet uitmaakt enzo. Maar ik zou gewoon super graag mijn gebruikersnaam willen veranderen en ben bereid al mijn statistieken voor dit account op te geven ofzo. Het is en blijft internet. Je kan mensen hier geen dingen verbieden zoals op school, op het werk. Het is gewoon een website voor het plezier (voor de meeste van ons toch..) Als het dan zo serieus wordt gezien door iedereen en dat de website dan een '' soep '' word is echt belachelijk. Als dit account verwijderd wordt is er toch geen enkel probleem? Ik wil echt niet irritant overkomen, dat is het laatste wat ik wil. Maar ik ben deze gebruikersnaam echt zo beu. Je kan toch niet alles verbieden, op Last.fm, Tumblr. Facebook, Formspring en all andere grote websites is het toch allemaal niet verboden om een nieuw account te maken. Precies alsof ze hier gewoon excuses blijven uitvinden om het te verbieden... Dat het dan te verwarrend wordt is toch helemaal geen probleem als je op je profiel je echte naam hebt staan. Je kan onder echte naam, geboortedatum enzo ook zetten '' Oude gebruikersnamen: .... '' En wat ik me dan ook afvraag is waarom dit op MusicMeter wel mag en op MovieMeter niet? Ik vind het echt overdreven. Ik wil niet grof of brutaal uit te hoek komen, wat ik misschien wel doe, maar dit vind echt zo belachelijk. Snap wel dat jullie orde willen houden, maar het blijft gewoon een website en geen gevangenis. Zoals ik al eerder zei heb ik superveel plezier in de website, mijn filmkennis wordt met de dag groter en ik leer veel nieuwe films kennen.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Leer eerst maar leven met de username moviemafketel en dan spreken we elkaar weer

En je hebt je naam pas ruim een maand. What were you thinking?

disneystore

• 1760 messages
  • 0 votes

moviemafketel wrote:

Leer eerst maar leven met de username moviemafketel en dan spreken we elkaar weer

En je hebt je naam pas ruim een maand. What were you thinking?

Dan ben ik blijkbaar niet de enige die 'm zou willen veranderen als 't kon..

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.