- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Deze storing lag inderdaad bij de hostingpartij, niet bij de server, en was niet gerelateerd aan de eerdere problemen.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Mijn mening over Il Sorpasso moeten jullie dan maar missen. Ik moet me eens aanleren om eerst lange teksten in een tekstverwerker te maken, want nu is weer alles foetsie - gebeurt me de laatste tijd wat te vaak. Musicmeter ook nog steeds slecht. Rest van internet geen probleem.
Wat mij vaak helpt is het gebruik van de preview functie. Als de site dan crasht en je refresht de pagina, dan blijft hij het bericht dat je het laatst hebt gepreviewed houden! Heeft mij ook al een paar keren veel frustratie voorkomen.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Ehm welke functie?
Ik heb F5 gedrukt en een wees-gegroetje gedaan, maar 't was helaas tevergeefs.
Ik had het alleen bij F5 moeten houden waarschijnlijk 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Films » Il Sorpasso (1962) » Bericht » Nieuw
Knop helemaal rechts is de preview-knop.
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Zou het niet wat zijn dat je bij je eigen stem lijsten iets beter kan zoeken op bepaalde jaartallen. Nu kun je dat boven in de url wel invoeren, maar is het niet handig als je de eigen stemmen makkelijker bij kunt halen op genre, jaartal of land?
En een eventuele nummering van al de films die je hebt gezien? Als ik nu wil weten hoeveel films ik uit 2011 heb gezien dan moet ik de lijst gaan tellen of alles eerst exporteren naar Ecxel.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Dat kan toch al? Zoeken en dan jaartal, genre, land en aanvinken films waar je wel of niet op hebt gestemd.
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Dat kan toch al? Zoeken en dan jaartal, genre, land en aanvinken films waar je wel of niet op hebt gestemd.
Dick, je bent een held. Zie het nu pas. Helemaal langs heen gekeken.
Blijft die nummering over, wat toch wel handig zou zijn. Maar is natuurlijk een klein detail!
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
ik zie niets vreemds, kun je een screenshot maken van hoe het er bij jou uitziet?
jarno1975 (moderator series)
-
- 10971 messages
- 2791 votes
Selecteer de tekst eens 
Er staan gedeeltes tussen spoilertags en die kan je niet lezen als je niet op de film gestemd hebt. Als je de tekst selecteert met je muis zul je zien dat je het wel kan lezen.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Nee daar zal eRCee na zes jaar nog niet achter gekomen zijn.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Tsja, zo'n screenshot maken lukt nog, maar hoe plaats ik dat hier?
(En het zijn inderdaad niet de spoilertags.)
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Bedankt. Lijkt een probleem van/in Internet Explorer, gaat op de lijst
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
Vreemd, ik zie precies hetzelfde als eRCee bij "Hard Candy", en ook ik gebruik IE.
Nog nooit eerder gezien, dit.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Je moet toch altijd aanvinken man of vrouw bij je persoonliijke info. Hoe komt het dat bij deze user er helemaal niks geen info staat bij het profiel? Komt wellicht vaker voor, maar hier viel het me net op.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Je moet toch altijd aanvinken man of vrouw bij je persoonliijke info.
Nou ja moeten? Is mij ook vaker opgevallen, maar hoe kan het, that's the question. Ik vind dat je bij profiel zelf moet kunnen bepalen of je het (gedeeltelijk) wel of niet invult.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Je moet toch altijd aanvinken man of vrouw bij je persoonliijke info.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10971 messages
- 2791 votes
Maar om je even te helpen, Harry is een man 
(verwijderd)
-
- 1010 messages
- 0 votes
En Robbie?
Die is "Dirty".
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
De Site >> Algemeen >> Mijn Films: je eigen filmlijstjes op MovieMeter
Zie laatste berichten.
Is dit miisschien een idee voor de site.
Bijvoorbeeld als je de beschrijving van een film hebt gelezen, de trailer hebt gezien, 10 minuten van de film op tv hebt gezien.
Dat je er verder geen interesse in hebt, maar dit dan toch kunt aanvinken, o.i.d.. (Ik wacht even de reacties af en anders maak ik ook wel zo'n soort lijstje).
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Bericht verplaatst naar De Site > Algemeen > Televisie-overzicht
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Wat bedoelen sommige users met "kleine film"?
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Weinig pretenties, weinig opsmuk, geen grote effects, simpel, eenvoudig, dat soort dingen. Tenminste, dat bedoel ik ermee. Maar of dat in dit topic hoort weet ik niet.
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Volgens mij wel hoor. Voor alle vragen kon je als het goed is hier terecht.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Dit topic is bedoeld voor vragen en opmerkingen over de site.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.