- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ook bedankt.
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Wellicht eerder aangegeven, maar de kleurstelling van de stemmen maar vooral de statistieken zijn op mijn (digitale) monitor haast niet te zien. Te licht kleurtje pastel op een witte achtergrond.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Zal in het nieuwe design een meer contrasterende kleur gebruiken
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
Had het ook al eens gevraagd geloof ik (misschien het antwoord gemist), maar is het bij deze grafieken nog mogelijk om toch horizontale lijntjes toe te voegen? Verliest een beetje van z'n nut zo, ofwel heb ik grote problemen met imaginaire horizontale lijnen trekken 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik geloof dat het bij deze library alleen mogelijk was om of helemaal geen, of zowel horizontale als verticale lijnen te hebben. Dat laatste vond ik erg lelijk/druk. Maar ik zal er wellicht in de toekomst nog eens induiken.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
Misschien een kleur nemen die dicht aanleunt bij de vulkleur? Het moet echt niet opvallend zijn, maar ik denk dat wat steunlijntjes de grafieken een stuk duidelijker maken.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Wellicht eerder aangegeven, maar de kleurstelling van de stemmen maar vooral de statistieken zijn op mijn (digitale) monitor haast niet te zien. Te licht kleurtje pastel op een witte achtergrond.
(afbeelding)
Een screenshot heeft overigens niet zo veel nut natuurlijk 
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Haha... om aan te geven waar ik het over had. Niet om te laten zien hoe vaag de kleurstelling was nee 
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Heel veel plezier, succes en ook sterkte gewenst als crewlid, LuukRamaker!! 
Ducksen
-
- 41 messages
- 388 votes
The Thing (2011) was vanavond op tv te zien, niet zoals MM aangaf The Thing (1982).
Jammer, want had het prequel graag willen opnemen.
Ducksen
-
- 41 messages
- 388 votes
Oh, ik zie dat het al gemeld is.
Wel een beetje storend, is recentelijk vaker voorgekomen waardoor ik verkeerde films opnam en moest missen.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Oh, ik zie dat het al gemeld is.
Wel een beetje storend, is recentelijk vaker voorgekomen waardoor ik verkeerde films opnam en moest missen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
The Thing (2011) was vanavond op tv te zien, niet zoals MM aangaf The Thing (1982).
Jammer, want had het prequel graag willen opnemen.
Dat is vervelend, maar dit hadden we wel degelijk in het begin van de middag aangepast.
Er kan wel eens een fout gemaakt worden, of bronnen kunnen verschillende films aangeven.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Bij mij worden sommige filmlogs niet helemaal goed weergegeven. Die van david bohm bijvoorbeeld:
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Dat zal in het nieuwe ontwerp opgelost worden.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Als je in de toplijst van gebruikers met de meeste stemmen met je muis over een gebruikersnaam gaat verschijnt er zo'n pop-up. Bij de toplijst berichten is dat eveneens het geval, maar bij de toplijsten meningen en toevoegingen niet. Wat is daar de reden van?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Dat is een bug, gaat op de lijst, bedankt
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
De film Brick Mansions (2014) is weer verwijderd omdat het plaatje afkomstig bleek te zijn van een andere film.
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Is het al genoemd? Sommige woorden zijn groen en onderstreept en als je er met de cursor over gaat staat er: you could win an ipad. Moderator is bij kappeuter groen....
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Op die site ook allemaal groene links. Of ligt het alleen aan mij?
freek_93
-
- 668 messages
- 1666 votes
Ik had dat ook tijdje geleden, maar bij elke site. Ik had het met chrome. Is gewoon reclame. Ik kon het, na een beetje googlen, bij mijn instellingen instellingen van de browser uitzetten.
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Ik gebruik Firefox. Heb er niet zoveel verstand van. Heb internet security.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Dat lijkt mij een kwestie van adware die (onbedoeld) op je computer is geplaatst.
Probeer dit gratis programma eens:
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.