- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
stinissen (crew films & series)
-
- 23438 messages
- 76923 votes
Bedankt voor alles, Harm-Jan!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik zat net even door de wiki te bladeren en kwam op het regisseurspagina het volgende tegen:
Voer alleen geboorte-informatie toe als je ook een foto toevoegt, en omgekeerd alleen een foto als je ook geboorte-informatie hebt. Dit in verband met het behoud van de lay-out.
Is dit inmiddels niet achterhaald? Ik heb dit eigenlijk nooit geweten, en na een paar duizend regisseursgegevens ingevoerd te hebben ook nooit een opmerking over gehad.
Dat is wat we het liefste zien, maar we gaan hier coulant mee om. We moedigen hiermee aan om alles meteen volledig in te voeren, anders is het half werk, maar vaak is er geen foto beschikbaar.
Tegenwoordig is het ook wel aan te bevelen om de IMDb-link in te voeren.
Mac Hammer Fan
-
- 6024 messages
- 7444 votes
Bedankt voor al je werk, Harm-Jan.
Norma
-
- 3463 messages
- 5088 votes
De zoekfunctie werkt bij mij niet meer. Zowel rechts bovenin als links via het menu (pagina wit)
Baldur
-
- 691 messages
- 3072 votes
Jep, een javascript error... work in progress neem ik aan.
Mac Hammer Fan
-
- 6024 messages
- 7444 votes
Ik sta voor een raadsel bij het toevoegen van films. Sedert een paar weken wordt ik verschillende keren bij het toevoegen met het volgende geconfronteerd:
De synopsis ontbreekt, behalve de eerste woorden ervan; het gebeurde nu al meerdere keren en het is duidelijk een bug in mijn browser of het ligt aan de website van Moviemeter.
Ik kopieer en plak de volledige tekst en kijk telkens nauwlettend toe. Of ik sleep de tekst van Pages gewoon in het venster. Ik weet echt niet hoe het komt. Mijn besturingssysteem is Mavericks (Mac OS 10.9) en ik gebruik de laatste versie van Firefox.
Jordy, weet jij raad?
Ik heb dit ook gepost bij de rubriek "Zelf toevoegen aan de site"
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Kun je eens een voorbeeld van zo'n synopsis geven, zitten er speciale tekens of bv. een aanhalingsteken in of iets dergelijks?
Is dit ook nog de afgelopen dagen fout gegaan?
Mac Hammer Fan
-
- 6024 messages
- 7444 votes
De laatste keer was het deze:
Biografie van het leven van de Tunesische Joodse bokser Victor "Young" Perez. Hij begon zijn opleiding op 14-jarige leeftijd. Samen met zijn oudere broer Benjamin "Kid " Perez boekte hij al vlug succes onder hulp en begeleiding van Leon Bellier. Hij had een kortstondige relatie met de Frans-Italiaanse actrice Mireille Balin. In 1931 en 1932 werd hij wereldkampioen. Vanwege zijn Joodse achtergrond werd hij later gedeporteerd naar Auschwitz door de Nazi’s en moest daar vechten voor het vermaak van de kampcommandant.
De eerste woorden kwamen door, dan werd hij afgebroken.
Biografie van het leven van de
Is van deze week
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Dat geloof ik wel, maar speelt dit nu ook nog? Want dit dacht ik eerder deze week opgelost te hebben
Mac Hammer Fan
-
- 6024 messages
- 7444 votes
Ik heb hem maandag toegevoegd en hij is vandaag afgekeurd (plot onvolledig)
Hopelijk is het opgelost.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Al enige tijd waren we op zoek naar versterking voor de toevoegingencrew.
We hebben die nu gevonden in de persoon van LuukRamaker
Luuk, van harte welkom bij de crew!

Veel plezier en succes met het behandelen van toevoegingen en correcties!
Luuk zal zich eerst wat inwerken, en geleidelijk aan meer toevoegingen en correcties behandelen.
dionj
-
- 575 messages
- 729 votes
Al enige tijd waren we op zoek naar versterking voor de toevoegingencrew.
We hebben die nu gevonden in de persoon van LuukRamaker
Luuk, van harte welkom bij de crew!

Veel plezier en succes met het behandelen van toevoegingen en correcties!
Luuk zal zich eerst wat inwerken, en geleidelijk aan meer toevoegingen en correcties behandelen.
Veel succes en veel plezier!!!
LuukRamaker
-
- 2020 messages
- 925 votes
Bedankt allemaal. Ik ga mijn best doen. 
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Hé Luuk veel succes, en plezier (lijkt me ook belangrijk).
Mac Hammer Fan
-
- 6024 messages
- 7444 votes
Luuk, bij voorbaat veel dank voor al je inzet en je werk. We zijn blij met een versterking van de crew.
LuukRamaker
-
- 2020 messages
- 925 votes
Nogmaals dank voor de succeswensen allemaal. 
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Toppie, tof dat je de crew komt versterken!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.