• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.059 actors
  • 9.371.622 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

I Spit on your Grave 2 en Creepshow die ik vandaag opnieuw heb ingevoerd.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Je stem voor I Spit on your Grave 2 heb je op 1 oktober, om 18.11 uur verwijderd, drie minuten nadat je 'm geplaatst had

Theunissen

• 12268 messages
  • 5513 votes

In De Site > Algemeen > nieuw design (najaar 2013) -- nu met preview!:

Waarom zijn in godsnaam de grafieken weggehaald bij de films en de persoonlijke gegevens

Dat vond ik juist altijd zeer mooi en handig. Want zo kun je mooi het punt verloop van een film volgen over de jaren (dat kan dus nu niet meer) en kan je ook mooi de stemverdeling zien welke een film kreeg. Nu zie je alleen het gemiddelde punt bij een film (en daar moet je het maar mee doen) en niet hoe het tot stand is gekomen. Ook kan ik niet meer zien hoe mijn persoonlijk puntenverdeling is m.b.t. de films welke ik allemaal een punt heb gegeven.

Ik hoop in ieder geval dat de grafieken nog terugkomen want die waren juist een sterk punt bij Moviemeter.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

In het tv-overzicht zijn de 3 uitgelichte films van vandaag, films die gisteren op tv waren. Op tabblad gisteren, 3 films die eergisteren op tv waren. Op voorpagina, film die gisteren op tv was. Daar zit iets niet pluis, dunkt mij.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

bedankt voor het melden, moet vanaf nu goed gaan als het goed is

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Volgens mij worden alle externe links in een nieuw venster geopend alleen wanneer je in het correctiegedeelte zit wordt de link naar imdb in hetzelfde venster geopend.

Bijvoorbeeld: Pacific Rim (2013) en dan linksboven de 2 imdb links IMDb via code | IMDb via search.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Daar wordt inderdaad niet goed "geluisterd" naar de instelling "externe links in een nieuw venster openen", gaat op de lijst

Shinobi

• 4305 messages
  • 2550 votes

Dat van de grafieken merk ik net ook op. Ik hoop dat dit nog terugkomt, het was toch wel mooi om zo bepaalde pieken en dalen te zien.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Wellicht een onbedoeld gevolg van de serververhuizing. Dit heeft volgens mij niets met het nieuwe design te maken.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Theunissen wrote:

Waarom zijn in godsnaam de grafieken weggehaald bij de films en de persoonlijke gegevens

Pftt of je reageert even normaal wanneer je een onschuldig bugje tegenkomt...

stinissen (crew films & series)

• 23437 messages
  • 76922 votes

Als ik een film wil toevoegen en ik hem verstuur dan komt er weer een nieuwe pagina om weer een film toe te voegen maar hij verzend hem dan niet.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik zou helaas even niet weten wat dat kan zijn, meer mensen met problemen?

Theunissen

• 12268 messages
  • 5513 votes

Waarom zijn de grafieken niet meer aanwezig bij de films en de persoonlijke gegevens

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Over deze grafieken. De vorige/oude manier die gebruikt werd om deze grafieken te maken, werkte helaas niet meer met de nieuwe server software. Ik moest dus op zoek naar een andere oplossing, wat ik sowieso al van plan was voor het nieuwe design.

- Stemverdeling bij films en gebruikers komt in de loop van de week weer terug

- Voor de stemhistorie bij films zie je nu een nieuwe grafiek. Deze maakt gebruik van moderne technieken die het makkelijk maken om in de toekomst heel makkelijk grotere/kleinere afbeeldingen te tonen afhankelijk van je scherm of apparaat. Nadeel: dit werkt niet in Internet Explorer 8 of lager. Mensen met oude versies van Internet Explorer hebben dus helaas geen grafiekjes meer. Updaten dus!

Theunissen

• 12268 messages
  • 5513 votes

Goed om te horen (in dit geval lezen).

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

O ja, ik zie de grafiek. Ik vind het wel wat licht (niet erg zichtbaar)

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Ik heb het gevoel dat er iets mis gaat met de 'mijn updates' pagina, normaal gezien zie je enkel een gekleurd logo'tje vooraan voor de updates na je vorige bezoek, maar bij mij gaat dat terug tot eergisteren, terwijl ik vandaag en gisteren al verschillende keren op de site ben geweest. Ook iets met de nieuwe server?

(Sorry als dit al eerder is gemeld)

freek_93

• 668 messages
  • 1666 votes

Heb ik ook. Behalve op de mobiele site. Het lijkt alsof er een nieuw bericht is geplaatst, maar de melding blijft echter gewoon staan van het vorige nieuwe bericht.

ikkegoemikke

• 3449 messages
  • 4886 votes

Hier blijven de paginaatjes ook oranje en zijn er geen updates meer sinds 4:00 vandaag. Lijkt me onwaarschijnlijk

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Klopt, dit lijk inderdaad niet goed te gaan. Zal de hostingpartij even vragen wat instellingen aan te passen, bedankt voor het melden.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

zou opgelost moeten zijn

ikkegoemikke

• 3449 messages
  • 4886 votes

Ziet er inderdaad weer normaal uit

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4511 votes

De alt-i en alt-s knoppen doen het niet meer sinds de verhuizing, op alle metersites niet trouwens.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Vreemd. Heb het niet bewust weggehaald, maar ik ga dat niet oplossen, sorry.

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Daar zijn we weer!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Goed nieuws storing op het netwerk, ongerelateerd aan de ingebruikname van de nieuwe server.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

gaat lekker vanavond...

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Bij de meeste films en gebruikers zijn inmiddels weer stemgrafieken te zijn. Vannacht wordt alles nog eens doorberekend zodat ze (als het goed is) morgenochtend overal weer te zien zijn.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

gaat lekker vanavond...

Moviemeter en mijn pc gaan vanavond inderdaad niet door 1 deur.

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4511 votes

Top Jordy.

Twee dingen, op MoMe is de kleur wel erg licht. Ik ben zelf kleurenzwak en kan nauwelijks de tabellen/balken van de achtergrond onderscheiden. Bij BoMe en MuMe wel. Ten tweede, zoals je nu ziet bij onder meer La Migliore Offerta (2013) , is de schaalverdeling links bij kleine films ook op halfjes afgerond. Dat staat nogal slordig/lelijk omdat halve stemmen niet bestaan. Een kleinigheid, maar toch.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.