- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Norma
-
- 3463 messages
- 5088 votes
Wat ik probeer te zeggen is dat ik opeens de indruk kreeg dat de volgorde is omgedraaid (links-rechts, waar ik eerst een film aan mijn updates toevoegde klik ik nu op toevoegen aan mijn films)
In mijn beleving is dit nieuw, correct me if I'm wrong.En toevoegen aan updates wijzigt inderdaad in verwijderen uit updates, maar bij toevoegen aan mijn films staat verwijderen uit mijn films er naast als extra linkje ipv dat het wijzigt, zoals bij updates. Wellicht was dat al zo en valt me dat nu pas op.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Alleen de volgorde is inderdaad gewijzigd
Norma
-
- 3463 messages
- 5088 votes
Ah toch! Ik ging al aan mezelf twijfelen, ben zo gewend om blindelings te klikken blijkbaar.
narva77 (crew films)
-
- 12724 messages
- 6540 votes
Is er recent iets omgedraaid bij "toevoegen aan mijn updates" en "toevoegen aan mijn films", of zie ik ze nu vliegen?
En is het de bedoeling dat er nu zowel toevoegen aan Mijn Films als verwijder uit Mijn Films kan worden aangeklikt, want dat is bij updates niet zo?
De volgorde is inderdaad gewijzigd, was me gisteren ook al opgevallen!
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Is mij gewoon niet opgevallen, scherp oog beide!
Jesper187
-
- 6434 messages
- 2462 votes
Ja ik merkte dat ook al; ik drukte de hele tijd op toevoegen aan mijn updates i.p.v. toevoegen aan mijn films. :/ wat is eigenlijk precies de reden voor die verandering?
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Ik merkte het inderdaad ook, zat steeds op de verkeerde te klikken 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ik merkte het inderdaad ook, zat steeds op de verkeerde te klikken
al vrij snel
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Ja ik merkte dat ook al; ik drukte de hele tijd op toevoegen aan mijn updates i.p.v. toevoegen aan mijn films. :/ wat is eigenlijk precies de reden voor die verandering?
Hier nog één. En ook dezelfde vraag.
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Ik vraag me af waarom het zoekprogramma niet meer werkt. Dus als ik wat letters intik, krijg ik geen titels te zien. Hetzelfde geldt voor het invoeren van mijn top 10 van 2012. Ligt dat aan de site of mijn computer(instellingen)? 
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Ik zit inderdaad ook constant toe te voegen aan Mijn Updates... het is even wennen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Hier nog één. En ook dezelfde vraag.
Ik was onderhoud aan het uitvoeren op dat onderdeel van de site, daarbij heb ik nog even kritisch naar de volgorde van de diverse linkjes gekeken. Had niet gedacht dat deze wijziging tot verwarring zou leiden, sorry voor het ongemak.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik vraag me af waarom het zoekprogramma niet meer werkt. Dus als ik wat letters intik, krijg ik geen titels te zien. Hetzelfde geldt voor het invoeren van mijn top 10 van 2012. Ligt dat aan de site of mijn computer(instellingen)?
dat laatste, wellicht staat je javascript uitgeschakeld of moet je even je cache legen.
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Ik was onderhoud aan het uitvoeren op dat onderdeel van de site, daarbij heb ik nog even kritisch naar de volgorde van de diverse linkjes gekeken. Had niet gedacht dat deze wijziging tot verwarring zou leiden, sorry voor het ongemak.
Geen probleem verder. Alles went.
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
dat laatste, wellicht staat je javascript uitgeschakeld of moet je even je cache legen.
Cache? 
narva77 (crew films)
-
- 12724 messages
- 6540 votes
Tijdelijke internetbestanden of cookies verwijderen...
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Ik heb net een nieuwe pc man.
Maar had ik al gedaan. De zoekfunctie op MuMe doet het wel...
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Wat heeft Moviemeter toch de laatste tijd weer last van DNS aanvallen. Ongelofelijk! 
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Regelmatig weer een foutmelding/wil niet laden/pagina word niet weergeven. Leuk als je net klaar bent met een bericht.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Vervelend, maar wat heeft dat met dns aanvallen te maken?
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Dat is toch als de site (tijdelijk) niet functioneert? Of haal ik dingen doormekaar?
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Sinds ik de nieuwste internet explorer draai in Windows 8 heb ik geregeld topics waarin ik geposte filmpjes niet kan zien. Bijvoorbeeld in dit topic: Overigen >> Algemeen >> YouTube
In andere topics gaat het probleemloos, bijvoorbeeld deze: Film >> Algemeen >> Supercuts (H'm, op het moment dat ik dit plaats lukt het in dit topic ook niet meer, krijg alleen zwarte vierkanten te zien).
Iemand een idee, mis ik een plug-in ofzo?
Edit: het zit volgens mij nog wat anders. Als ik moviemeter open via een Windows app dan heb ik dit probleem maar als ik de normale internet explorer open via het bureaublad dan gaat het goed.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
In de Metro versie van IE10 zit volgens mij geen Flash support meer in, in de desktop versie nog wel. Vandaar waarschijnlijk het probleem.
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Weeral iemand die gestemd heeft op een film die nog lang niet uit is: The Hobbit: The Desolation of Smaug (2013)
Spetie
-
- 38871 messages
- 8146 votes
Ik heb de stem verwijderd.
bedankt voor het melden, maar als je in de toekomst zoiets ziet, dan kun je het voortaan beter aan ons melden via de meld misbruik knop, i.p.v. via dit topic.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Ik heb de stem verwijderd.
bedankt voor het melden, maar als je in de toekomst zoiets ziet, dan kun je het voortaan beter aan ons melden via de meld misbruik knop, i.p.v. via dit topic.
Ik denk dat de mods tot medio december 2013 dagelijks standaard het Hobbit/Smaug-topic moeten scannen en stemmen kunnen gaan verwijderen
Op imdb is stemmen niet mogelijk voor de releasedatum uit te brengen. Kun je dat hier ook niet inbouwen? Of gaat het om een te klein deel van 'misbruik' om een tool voor te maken? Lastig zal wel zijn dat mensen in de VS en eventueel pindakaas al voor de Benelux-releasedatum kunnen zien natuurlijk. Maar daar is vast ook iets op te verzinnen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.