• 178.104 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.155 actors
  • 9.373.128 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

stinissen (crew films & series)

• 23441 messages
  • 76927 votes

narva77 wrote:

Bij mij wil het TV-overzicht van vandaag niet laden. Ik zie alleen Pirates of the Car. en Entre Les Murs (die niet NL ondertiteld is trouwens).

Meer mensen last van?

Pirates of the Car was ook de enige film er waren er nog wel meer maar die staan in de wacht bij toevoegingen

stinissen (crew films & series)

• 23441 messages
  • 76927 votes

Film Pegasus wrote:

Denkelijk is dit probleem enkel bij de Nederlandse overzicht, want bij het Vlaamse overzicht krijg ik toch het tv-overzicht.

Als er maar 1 film op de tv is kan ik er niet meer invoeren

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

stinissen wrote:

(quote)

Als er maar 1 film op de tv is kan ik er niet meer invoeren

Ah zo, ik ging uit van een technisch probleem. Vandaar mijn spontane feedback.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Het CVS export van je filmmappen slaagt er soms naast qua sortering van titels. The Time Machine wordt bijvoorbeeld gezet als Time Machine, The terwijl The Doors gezet wordt onder The Doors.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Die fout ligt bij de filmpagina van The Doors, waar het lidwoord niet correct is ingevoerd

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Maar het gaat daar om een bandnaam, zie bv. ook de stadsnaam Le Havre (2011).

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

oh okee

dan ligt de oorzaak bij de filmpagina van The Doors, waar het lidwoord anders is ingevoerd

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Nu zie ik titels als The Rolling Stones Rock and Roll Circus (1996) (ook een bandnaam) met wél het lidwoord achteraan na een komma, dus nu ik weet ook even niet, helaas...

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

The Doors is weer Doors, The geworden. Enkel in de geografie passen we het momenteel toe, zoals genoemd dus een Le Havre.

jarno1975 (moderator series)

• 10971 messages
  • 2790 votes

Lijkt me ook het meest logisch. Bij The Doors is het een echt lidwoord, bij Le Havre niet.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Nou, daar valt over te twisten; wat we momenteel aan het doen zijn binnen de crew. Wordt eventueel vervolgd.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Endeavour (2012) is naar het televisie-forum verplaatst omdat het een tv-pilot betreft voor de gelijknamige tv-serie.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

@ eerdere verwarring over bv. The Doors: plaats- of bandnamen met lidwoorden (bv. The Doors, Le Havre en The Rolling Stones) hebben we besloten altijd intact te laten.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Maar was er niet vorig jaar of zo besloten om alle lidwoorden vooraan te gaan zetten? Of heb ik dat gedroomd?

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Jordy wrote:

Bij films wordt vanaf nu in de header van de pagina het lidwoord voor de titel geplaatst, zoals bv. hier: The Shawshank Redemption (1994)

Bij toevoegen/corrigeren blijft het verplicht om het lidwoord achter de titel te plaatsen ivm alfabetische lijsten

Bij plaats- of bandnamen lidwoord wel vooraan zie Wiki.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

eRCee wrote:

Maar was er niet vorig jaar of zo besloten om alle lidwoorden vooraan te gaan zetten? Of heb ik dat gedroomd?

Dat is enkel op de filmpagina zelf en de link, bv.: The Shawshank Redemption (1994).

@ Dick2008: da's dus nét veranderd...

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Wel verwarrend een bandnaam heeft in het zoekveld wel the The Rolling Stones Rock and Roll Circus (1996) vooraan en een artiest (wat ook een naam is niet) The Buddy Holly Story (1978) en een filmster The James Dean Story (1957). ook niet.

Met Le Havre kan ik me wel in vinden het is een plaatsnaam, le is geen lidwoord. Ik zou gewoon alle lidwoorden achteraan plaatsen. Bij platenzaken staan de Rolling Stones bij de R en niet bij T van The.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Maar de artiest heet Buddy Holly, niet The Buddy Holly...

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Meneer Bungel wrote:

Maar de artiest heet Buddy Holly, niet The Buddy Holly...

Maar het ging toch om alfabetische lijsten dus waar staan The Rolling Stones en The Doors dan ???

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Bij de ''T'' vanzelfsprekend.

-edit- Le in Le Havre is ook gewoon een lidwoord trouwens, letterlijk vertaald: De Haven.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Nou het is te hopen dat mensen het nog kunnen terugvinden. Er worden steeds meer documentaires toegevoegd ..... hoeveel zijn er wel niet over allerlei bands gemaakt .... als dat allemaal onder de T komt te staan......

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Toets Doors in of Rolling Stones en je bent er; en echte fans weten daarbij wel hoe je een bandnaam schrijft, toch?

Jesper187

• 6434 messages
  • 2462 votes

Niet elke documentaire over een band draagt de bandnaam.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Meneer Bungel wrote:

Le in Le Havre is ook gewoon een lidwoord trouwens, letterlijk vertaald: De Haven.

Hoort toch gewoon bij de plaatsnaam als het over de stad Le havre gaat. Net als De Panne bijvoorbeeld.

Edit: Laat maar, ik snap wat je bedoelt.

Berke

• 23 messages
  • 1089 votes

In De Site > Algemeen > Aanbevelingen voor individuele gebruikers:

Ik heb een verbeterpunt voor de MovieMeter-site. Ik weet niet of mensen mij al voorgegaan zijn omtrent dit punt, maar het is als een speld in een hooiberg zoeken om dit na te gaan.

Ikzelf, en ik denk nog veel meer gebruikers van MovieMeter, zou het erg praktisch vinden als MovieMeter zou kijken naar je individuele stemgedrag, bekeken films, thema's van films etc. en vanuit deze informatie films aan je aanraadt die in je 'rijtje' passen. Hetzelfde idee als het 'Recommended for you' frame op IMDB.

Ik weet niet of er data wordt bijgehouden van elke gebruiker (hits per thema, aantal sterren per thema, acteurs ed.), maar als dit zou gebeuren zouden aanbevelingen vanuit MovieMeter een enorme aanwinst zijn, naar mijns inziens.

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Er is weleens een functie geweest om gebruikers met vergelijkbare smaak te vinden, maar dat bleek toen niet zo goed te werken. Overigens werken de tips op imdb niet goed.

Persoonlijk vind ik het wel een leuk idee om individuele gebruikers bij een bepaalde film een tip voor een andere film te laten geven, maar ik weet niet of dat praktisch uitvoerbaar is.

Berke

• 23 messages
  • 1089 votes

De tips om imdb mogen dan misschien wel niet altijd accuraat zijn, maar via deze aanbevelingen kom je zeker wel af en toe terecht bij minder bekende/commerciele films die je juist wel interesseren.

Tips achterlaten bij reacties werkt denk ik niet, je kunt hier geen regels voor opstellen en het praktische van het bovenstaande is juist dat je niet hoeft te zoeken naar films, maar dat zij zich voor je presenteren. Het algoritme zoekt de films uit voor jou, jij hoeft er zelf niet meer naar op zoek. Dat zou het gemak moeten zijn.

Maar als het al eerder geprobeerd is en het niet uitpakte, dan zal het concept wel al onderzocht & uitgewerkt zijn.

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Nou ja, als elke gebruikers bij elke film een tip kan 'achterlaten', dan kunnen die natuurlijk ook bij elkaar opgeteld worden. Bovendien kan je dan van favoriete gebruikers, met eenzelfde smaak, makkelijker tips aannemen. Als 'community' heeft dat wel wat denk ik.

Dus ik bedoel ook een scherm waar je tips krijgt, maar dan eerder op basis van wat andere gebruikers aanraden, in plaats van een algoritme.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik vind het een leuk idee, waarvan ik ook graag zou willen dat dit kon op MovieMeter, maar het is niet iets dat ik "even" kan maken. Misschien ooit.

Berke

• 23 messages
  • 1089 votes

Snap ik ook, want er gaat heel veel tijd in zitten om alle gegevens te verzamelen en constant bij te werken. Maar misschien werd het gedrag van elke gebruiker al bijgehouden en dan zou het opeens een stuk minder werk zijn.

Maar ik zou het ook heel mooi vinden als het ooit komt in de toekomst.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.