- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Nou ja, als elke gebruikers bij elke film een tip kan 'achterlaten', dan kunnen die natuurlijk ook bij elkaar opgeteld worden. Bovendien kan je dan van favoriete gebruikers, met eenzelfde smaak, makkelijker tips aannemen. Als 'community' heeft dat wel wat denk ik.
Door gebruikers te "volgen" met dezelfde smaak kom je inderdaad wel handige tips tegen. Helaas stemmen veel mensen alleen maar zodat het bij (hoge/lage) stemmen gissen blijft. Als mensen wat meer berichten zouden plaatsen wat hun wel dan niet in de film aansprak zou het gemakkelijker zijn. Maar dat is eenmaal de vrijheid die hier hebt en het "volgen" doe je ook niet zo snel, je moet mensen eerst leren kennen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ieperman
-
- 527 messages
- 1934 votes
In het televisieoverzicht staat er nog steeds VT4 en VijfTV.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Waarschijnlijk zijn die gegevens al eerder ingevoerd, voor de naamsverandering.
Komt vanzelf goed. 
Hannibal houdt trouwens vanaf vandaag 8 dagen het Nederlandse tv-overzicht tijdelijk bij, vanwege vakantie van stinissen.
Eventuele aanvullingen en wijzigingen deze dagen dus even naar hem sturen.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
De site is voor de moment echt verschrikkelijk traag. Ik ben met 3 verschillende browsers bezig in de hoop zo wat verschillende tabs te kunnen laden voor het televisie overzicht. Normaal gezien doe ik zo'n 30 - 45 minuten voor heel de week, ik ben nu 25 minuten bezig en zit aan dag 2...
edit: nu lukt het opeens vrij goed? De andere sites hebben het ook trouwens
edit van een edit: schrap de vorige opmerking maar, het laden gaat erg traag.
Dreiecke
-
- 2768 messages
- 902 votes
Ik delete weleens de plugin-container(s) in taakbeheer/processen, dat scheelt enorm 
En als je iets liever niet kwijt had gewild, kun je de betreffende pagina gewoon weer herladen.
Weet natuurlijk niet of dat kan of helpt als je met dat tv overzicht bezig bent.
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
De regisseurs Aris Hatzistefanou en Aris Chatzistefanou zijn een en dezelfde.
Het moet zijn Aris Chatzistefanou:
Society-wide anger | Red Pepper - redpepper.org.uk
«Debtocracy», le docu qui passionne les Grecs - Libération - liberation.fr
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Death Wish staat 2 keer aangegeven in het tv-overzicht.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Death Wish staat 2 keer aangegeven in het tv-overzicht.
Aangepast.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Waardoor wordt dit verschil veroorzaakt???
Als ik met mijn muis er over scroll in Mijn Updates heeft Noisy Requiem een gemiddelde van 4.09*:

Als ik op de pagina zelf kijk heeft de film een gemiddelde van 4.10*:

Decec
-
- 6743 messages
- 8585 votes
is dit belangrijk?? Is dat erg over gemiddeld?
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
is dit belangrijk?? Is dat erg over gemiddeld?
Uhhh, ja 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
afrondingsverschillen, zal het op de lijst zetten
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
afrondingsverschillen, zal het op de lijst zetten
Ik zal er niet te lang over doorzagen, maar 61,5 (het totaal aantal sterren) / 15 = 4.1 (zonder enig ander decimaal), wat heeft dat met afrondingsverschillen te maken?? Of maken scriptjes de boel ingewikkelder dan een simpele rekensom ?
(en dan hou ik erover op).
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik zal er niet te lang over doorzagen, maar 61,5 (het totaal aantal sterren) / 15 = 4.1 (zonder enig ander decimaal), wat heeft dat met afrondingsverschillen te maken??.
Dat ga ik dus binnenkort een keer uitzoeken 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
OK, dan heb ik je verkeerd begrepen, want het is gewoon een rekenfout, geen afrondingsverschil lijkt me dan. Ik wacht het rustig af - lijkt me ook geen groot "probleem" - was meer nieuwsgierigheid. Bedankt in elk geval.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Waar is de "Het verzin een tekst bij deze foto" topic gebleven?
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Ah,
Ik kon hem niet meer vinden in de zoekmachine, vandaar.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Nog een suggestie: Is een like/dislike button niks voor Moviemeter, voor berichten? 
jarno1975 (moderator series)
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Nog een suggestie: Is een like/dislike button niks voor Moviemeter, voor berichten?

Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Jee waar heb je al die tijd gezeten, in Spanje?.
Is onlangs nog gevraagd, past niet bij de site.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Wat je dan krijgt (denk ik) is dat meningen die tegen de populaire opinie ingaan "weggemind" worden, zelfs al zijn ze goed geschreven en onderbouwd.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Wat je dan krijgt (denk ik) is dat meningen die tegen de populaire opinie ingaan "weggemind" worden, zelfs al zijn ze goed geschreven en onderbouwd.
Dat gebeurt nu ook al. Mensen die een goed onderbouwd bericht als ook positief bericht bij een film plaatsen krijgen soms ook al een compliment. Maar of dat nou komt vanwege dat het een goede recensie betreft of omdat het komt vanwege het positieve over de film is ook niet altijd duidelijk. Maar iemand die goed onderbouwd de film afkraakt krijgt zelden een compliment.
Door like/dislike button wordt het alleen nog wat meer persoonlijker, ben er dan ook geen voorstander van.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Dislike button = Begin van een burgeroorlog.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik zal er niet te lang over doorzagen, maar 61,5 (het totaal aantal sterren) / 15 = 4.1 (zonder enig ander decimaal), wat heeft dat met afrondingsverschillen te maken?? Of maken scriptjes de boel ingewikkelder dan een simpele rekensom ?
(en dan hou ik erover op).
Het lijkt een rare bug in de database software die de berekening 61.5 / 15 onder sommige omstandigheden verkeerd uitrekent en er 4.09 van maakt. Zo lang dit zo sporadisch voor komt laat ik het even voor wat het is.
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5072 votes
Berichten verplaatst naar Film > Toplijsten en favorieten > Toplijsten (centraal topic)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.