- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Het speelt inderdaad niet altijd bij Chrome, dat maakt het ook zo lastig om na te bootsen / op te lossen. Het is echter zeker een keer of 5 gemeld sinds die browser er is, dus ik denk toch dat er iets speelt.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ik kan niet zo snel terugvinden maar ik heb het in het verleden wel gevraagd. Hoelang blijf je ingelogd als je het vinkje weghaalt bij het inloggen?
Edit: antwoord gevonden. 30 minuten
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Wie zit er steeds mijn meningsterren te verwijderen? Ik begin het een beetje irritant te vinden.
Decec
-
- 6743 messages
- 8585 votes
Nee, als korte zinnen haalt meningsterren eruit..
Kappeuter heeft verwijderd.
Ik heb ook gehad. Vond niet erg.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Dat wordt dan toch wel gemeld aan deze of gene?
Decec
-
- 6743 messages
- 8585 votes
ja Kappeuter heeft apart prive PM gestuurd, dus @sinterklaas moet ook privebericht ontvangen van Kappeuter. Of nu is veranderd geworden dan toen?
Aapje81
-
- 2227 messages
- 5186 votes
Ik weet niet of ik hier aan het goede adres ben maar niet geschoten is altijd mis.
Naast Moviemeter ben ik ook aangesloten bij Musicmeter onder de naam Killeraapje. Nu kon ik niet meer inloggen omdat ik mijn wachtwoord was vergeten. Nu heb ik gisteren mijn wachtwoord opgevraagd maar heb tot op hede nog geen reactie gehad. Kan iemand hier, misschien iets voor mij doen zodat ik weer kan inloggen bij Musicmeter?
Alvast bedankt.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
ja Kappeuter heeft apart prive PM gestuurd, dus @sinterklaas moet ook privebericht ontvangen van Kappeuter. Of nu is veranderd geworden dan toen?
Heeft alleen Kappeuter die bevoegdheid of ook iemand anders van de crew? Als je vindt dat iemand onterecht een mening aanvinkt kun je dat melden.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Alle moderators hebben die bevoegdheid.
In principe krijg je daar altijd bericht van, maar het kan een keer vergeten zijn. In dit geval is het mijn fout. Ik zal je alsnog een PM sturen.
Excuses voor het ongemak.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik weet niet of ik hier aan het goede adres ben maar niet geschoten is altijd mis.
Naast Moviemeter ben ik ook aangesloten bij Musicmeter onder de naam Killeraapje. Nu kon ik niet meer inloggen omdat ik mijn wachtwoord was vergeten. Nu heb ik gisteren mijn wachtwoord opgevraagd maar heb tot op hede nog geen reactie gehad. Kan iemand hier, misschien iets voor mij doen zodat ik weer kan inloggen bij Musicmeter?
Alvast bedankt.
Je kunt even een mailtje sturen naar [email protected]
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Nouja, in de beginjaren dat ik hier op moviemeter zat (de eerste jaren van 2006) schreef ik wel vaker korte berichten dus het zou in principe een hele werk zijn om door mijn log te snuffelen. Maar aan de andere kant vind ik ook dat ook "een zinnetje" wel telt als mening, vooral aangezien de beginjaren en het ondekken van Moviemeter als 15 jarig broekie.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Kan me goed voorstellen dat je dat vindt, maar daar maken we geen uitzonderingen voor. Helaas.
Vanzelfsprekend blijft je bericht gewoon bij de film staan.
Jesper187
-
- 6434 messages
- 2462 votes
Misschien een ideetje: om een functie o.i.d. in te bouwen waarmee je kan instellen bij hoeveel sterren er een automatisch bericht op Facebook/Twitter geplaatst wordt. Bijvoorbeeld dat je in kan stellen dat alleen films van boven de 4,0* of 4,5* op je wall worden gepost. Daar hebben je vrienden denk ik meer aan, dan allerlei lage scores. Gewoon een idee
, ik weet niet of 't de moeite is en of 't mogelijk is.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
De film Nailed (2011) is alsnog verwijderd.
De film komt waarschijnlijk nooit meer uit:
Deze film komt waarschijnlijk nooit meer uit. De financier heeft zijn handen er vanaf getrokken, er moeten nog scènes (over) geschoten worden en er ligt nog zo'n 3 tot 4 maanden post-production werk waar niemand meer aan zal beginnen.
Het hele verhaal is hier te lezen
jarno1975 (moderator series)
-
- 10971 messages
- 2790 votes
De afgelopen 2 dagen ligt de site er weer af en toe uit. Heb er een tijdje geen last meer van gehad maart sinds gisteren dus weer wel...
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
United 93 staat twee keer aangegeven; een keer om 22:35 en een keer om 22:45
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
United 93 staat twee keer aangegeven; een keer om 22:35 en een keer om 22:45
Ook morgen staan er 2 dubbel op.
Decec
-
- 6743 messages
- 8585 votes
A Few Good Men
morgen ook staat dubbel op 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
net als The rainmaker.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Wat zei je?
Ik Qoute.
Ook voor morgen heb ik 2 door gegeven die dubbel erop staan.
Ps wilde niet onvriendelijk over komen.
Decec
-
- 6743 messages
- 8585 votes
nee begrijp ik wel, maar woord: "dat zei ik net" niet zo leuk..
Ik zie net dat films zijn aangepast ook voor morgen 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
nee begrijp ik wel, maar woord: "dat zei ik net" niet zo leuk..
Ik zie net dat films zijn aangepast ook voor morgen
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Iedereen kan weer rustig adem halen, ....
narva77 (crew films)
-
- 12726 messages
- 6540 votes
Bij mij wil het TV-overzicht van vandaag niet laden. Ik zie alleen Pirates of the Car. en Entre Les Murs (die niet NL ondertiteld is trouwens).
Meer mensen last van?
jarno1975 (moderator series)
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Bij mij wil het TV-overzicht van vandaag niet laden. Ik zie alleen Pirates of the Car. en Entre Les Murs (die niet NL ondertiteld is trouwens).
Meer mensen last van?
Yep, hier hetzelfde.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik heb 't even aan Henk doorgegeven. Excuses voor het ongemak!
Voor een alternatieve tv-gids kunnen jullie voorlopig even cinema.nl raadplegen
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Denkelijk is dit probleem enkel bij de Nederlandse overzicht, want bij het Vlaamse overzicht krijg ik toch het tv-overzicht.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.