- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
nclo
-
- 1494 messages
- 157 votes
Het is trouwens bij mij ook niet mogelijk om mijn reactie aan te passen.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Misschien even handig om er bij te vermelden welk besturingssysteem je hebt en welke webbrowser je gebruikt. Je kan ook na het invoeren van de titel van de film op enter drukken, dat werkt meestal beter. Van de andere kant als ik rechtsboven in de zoekbalk "The Godfather" inttyp verschijnt deze wel gewoon als 1e suggestie.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
ik denk dat je even je cache moet legen, ergens bij de instellingen van je browser. Of een "harde refresh" (ctrl + r)
nclo
-
- 1494 messages
- 157 votes
Misschien even handig om er bij te vermelden welk besturingssysteem je hebt en welke webbrowser je gebruikt.
narva77 (crew films)
-
- 12726 messages
- 6540 votes
Dankjewel!
Bij deze gedaan. De previews plaatjes zijn nu weer zichtbaar inderdaad!
Is bij mij nog steeds zo bij de volgende nieuwe toevoegingen: Herr über Leben und Tod, Lassie: The Adventures of Neeka, Lightning Strikes Twice en Ombline (in de lijst met nieuwe toevoegingen dan, niet als ik ze opzoek met de zoekbalk)...
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Er stond bij elke film een "AddThis" menuutje om de pagina te delen op Facebook, Twitter, Hyves, via e-mail, etc. Deze functionaliteit werd voor 96,3 % gebruikt voor Facebook, en slechts sporadisch voor andere platforms.
Heb besloten het linkje te vervangen door een Facebook "recommend" boxje die wat meer functionaliteit biedt, zonder dat er een externe partij tussen zit
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Zag op de ideeën pagina dat jullie het idee hadden om ook films in je log te zien die je hebt herkeken en waar je geen stem bij veranderd hebt.
Benieuwd of dit idee wordt doorgezet? Maakt het zeker overzichtelijker 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Weet niet of dit eerder is gesteld en kon het met zoeken niet vinden.
Komt er nog een nieuwe frustratie topic of een soortgelijke? Volgens mij is het al meer dan 2 jaar ofzo sinds het oude topic werd gesloten (waarom is me ook nooit duidelijk geworden).
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Nee dat topic komt niet meer terug.
Dat topic is permanent gesloten omdat het veel werd misbruikt om continu te slowchatten en te trollen, en offtopic discussies over van alles en nogwat.
narva77 (crew films)
-
- 12726 messages
- 6540 votes
Kan bij de film Imaginaerum een link worden geplaatst naar het gelijknamige album Imaginaerum van Nightwish?
Dat is immers de soundtrack/score van de film.
En vice versa ook?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Zag op de ideeën pagina dat jullie het idee hadden om ook films in je log te zien die je hebt herkeken en waar je geen stem bij veranderd hebt.
Benieuwd of dit idee wordt doorgezet? Maakt het zeker overzichtelijker
Niet op korte termijn, andere punten hebben even voorrang.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Voordat de recommend-knop en Tweetknop geladen zijn, krijg je eerst een horizontale schuifbalk. Dit duurt slechts een seconde of 2, maar misschien kan hier naar gekeken worden?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
bedankt voor het melden, volgens mij is het opgelost nu?
narva77 (crew films)
-
- 12726 messages
- 6540 votes
svp even een berichtje sturen naar neo
Oké, bedankt!
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Wanneer je een link invoegt op het forum en je drukt op het 'url'-knopje dan wordt er gevraagd om eerst de link op te geven en daarna een omschrijving. Deze omschrijving wordt echter al snel ingekort (daarna kan je het zelf weer corrigeren, maar is dubbel werk dus).
Voor deze pagina (Het grote opmerkingen / feedback topic #2) krijg je bijvoorbeeld dit te zien:
Het grote opmerkingen / fee...
Is hier wat aan te doen?
jarno1975 (moderator series)
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Ikzelf gebruik eigenlijk nooit dat url-knopje en type handmatig in
[url=www.hierjelink.nl]hier je tekst[ /url]
Simon Smith (crew films)
-
- 1374 messages
- 4512 votes
Sommige regisseurs zijn ook schrijver of muzikant en zijn daarom te vinden op Boek- en/of Musicmeter. Het lijkt mij leuk en handig om die link direct te zien op een regisseurspagina, dus naast de links naar IMDb en Wikipedia.
Als je een regisseur interessant vindt, ben je wellicht ook geïnteresseerd in wat die persoon nog meer heeft gedaan.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Berichten verplaatst naar Filmdragers en apparatuur > Titels > Weet iemand waar ik deze films op dvd kan kopen?
Jesper187
-
- 6434 messages
- 2462 votes
Wanneer je een link invoegt op het forum en je drukt op het 'url'-knopje dan wordt er gevraagd om eerst de link op te geven en daarna een omschrijving. Deze omschrijving wordt echter al snel ingekort (daarna kan je het zelf weer corrigeren, maar is dubbel werk dus).
Is hier wat aan te doen?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Sommige regisseurs zijn ook schrijver of muzikant en zijn daarom te vinden op Boek- en/of Musicmeter. Het lijkt mij leuk en handig om die link direct te zien op een regisseurspagina, dus naast de links naar IMDb en Wikipedia.
Als je een regisseur interessant vindt, ben je wellicht ook geïnteresseerd in wat die persoon nog meer heeft gedaan.
Zou in een paar gevallen inderdaad interessant zijn, maar ik vind persoonlijk dat dit te weinig voorkomt om dit ook echt te gaan bouwen, sorry.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
voor een (gelukkig) a-politieke site krijg ik nu erg veel banners van de politiek in beeld. Zoals: Stem VVD.
kos
-
- 46692 messages
- 8849 votes
Omg.. dat zou al genoeg zijn om snel weg te blijven.. *ril*
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Heb via Google de categorie "politiek" geblokkeerd, maar blijkbaar gaat daar iets niet goed.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Hmmm de laatste momenten kom ik ze niet meer tegen 
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Ik ondervind wat problemen met de Meter sites wanneer ik Chrome gebruik. Hiervoor gebruikte ik altijd Internet Explorer.
De icoontjes bij "mijn updates" zijn niet oranje zodra er iets nieuws gepost is, ze zijn altijd wit. En ik had toenet een PM en nadat ik hem gelezen en beantwoord had ging ik opnieuw naar moviemeter.nl en toen stond er dat ik nog een PM had, maar dat ging dan nog over dezelfde PM als daarvoor... Ik had dus geen nieuwe PM, daar komt het op neer 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Hmn, dat is in het verleden wel eens eerder gemeld, dacht dat dat niet meer speelde. Zal weer op de lijst zetten om hier eens naar te kijken. Er gaat iets mis met het bepalen van de datum van je laatste bezoek, op basis hier van wordt bepaald of icoontjes geel moeten zijn enzo.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Denk dat er ergens iets bij jumpstylemovie op de pc gedaan moet worden, ik heb nergens last van met Chrome. Niet iets met cookies of zo?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.