- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik heb zojuist tabbladen toegevoegd voor de toplijsten op jullie profielpagina. Zie Profiel van Tim94
Er is ook een tabblad voor de oude regisseurs toplijst. Alleen voor gebruikers die het al eens hadden toegevoegd.
Ik kijk op mijn eigen profiel:
" Deze gebruiker heeft nog geen top 10 ingegeven."
Kan je maken dat bij je eigen profiel er een link bij gezet wordt naar het betreffende formulier?
Tim94 (developer)
-
- 1700 messages
- 286 votes
Ik kijk op mijn eigen profiel:
" Deze gebruiker heeft nog geen top 10 ingegeven."
Kan je maken dat bij je eigen profiel er een link bij gezet wordt naar het betreffende formulier?
Heb het toegevoegd.
Dying Rose
-
- 1315 messages
- 3417 votes
Eens. Ga het morgen oplossen door tabjes te maken op de profielpagina. Tabje met Top 10 Films, Top 10 Series, Top 10 Regisseurs etc.
Beetje zoals hier: Cast & crew . Alleen blijven we dan op dezelfde pagina.
Wanneer je bent ingelogd en nog geen top 10 hebt, zal ik ook een linkje naar het formulier plaatsen.
Dat ziet er weer beter uit. 
mbch331
-
- 2 messages
- 7 votes
In Film > Cast en crew > Rein Hofmann:
Rein Hofman heeft 2 pagina's hier op MovieMeter. Hoe kan ik die samenvoegen?
Slater (crew films & series)
-
- 1346 messages
- 8964 votes
Rein Hofman heeft 2 pagina's hier op MovieMeter. Hoe kan ik die samenvoegen?
daviddoelen
-
- 663 messages
- 6589 votes
Heel blij met de (nieuwe) top 10-opties, bedankt! 
Pecore
-
- 923 messages
- 1691 votes
Wellicht dat het hier al eerder gemeld, maar liever dan dubbel dan niet:
Als ik zoek op films, bijvoorbeeld films uit 2022 op netflix, krijg ik honderden resultaten, en dus meerdere pagina's. Maar nergens zie ik de optie om voorbij de eerste pagina te gaan.
joachimt (crew films)
-
- 3795 messages
- 9719 votes
Wellicht dat het hier al eerder gemeld, maar liever dan dubbel dan niet:
Als ik zoek op films, bijvoorbeeld films uit 2022 op netflix, krijg ik honderden resultaten, en dus meerdere pagina's. Maar nergens zie ik de optie om voorbij de eerste pagina te gaan.
Is inderdaad bekend. Stond op de to-do-list, maar ik heb hem zojuist even wat naar boven geschoven. Zou niet moeilijk moeten zijn om op te lossen.
Overigens kun je wel de complete lijst van zoekresultaten exporteren als csv. Dan krijg je alle gevonden titels, dus meer dan 100 (maximaal 1000).
Tim94 (developer)
-
- 1700 messages
- 286 votes
Is inderdaad bekend. Stond op de to-do-list, maar ik heb hem zojuist even wat naar boven geschoven. Zou niet moeilijk moeten zijn om op te lossen.
Overigens kun je wel de complete lijst van zoekresultaten exporteren als csv. Dan krijg je alle gevonden titels, dus meer dan 100 (maximaal 1000).
Heb zojuist pagination toegevoegd. Nu kun je weer doorklikken door de resultaten. Dit geldt voor alle VOD search pagina's.
Tim94 (developer)
-
- 1700 messages
- 286 votes
Heb zojuist 2 nieuwe pagina's toegevoegd. Het zijn 100 trending films of series per pagina
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Heb zojuist 2 nieuwe pagina's toegevoegd. Het zijn 100 trending films of series per pagina

Waar zijn deze lijsten op gebaseerd? Wel eigen data, niet TMDb?
Tim94 (developer)
-
- 1700 messages
- 286 votes
TMDB bepaald de sorting inderdaad, maar alle data is natuurlijk van ons zelf. Ontbreekt er bij ons een film die tmdb wel heeft, wordt die niet weergegeven.. Maar dit hebben we altijd al gebruikt in de footer en op de filmpagina/showpagina's zelf. Alleen de pagina's ontbraken nog en stond als punt in de bugslijst.
Kijk zelf persoonlijk ook vaak in de footer hiervoor. Vind de lijsten zelf wel relevante films/shows tonen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
TMDB bepaald de sorting inderdaad, maar alle data is natuurlijk van ons zelf. Ontbreekt er bij ons een film die tmdb wel heeft, wordt die niet weergegeven.. Maar dit hebben we altijd al gebruikt in de footer en op de filmpagina/showpagina's zelf. Alleen de pagina's ontbraken nog en stond als punt in de bugslijst.
Ok maar dit zegt dus niets over de trending films op MM.
Ik voeg wel eens een film toe en dan staat er meteen bij trending top 15.
Dit zegt enkel dat het trending op TMDb is, om wat voor reden.
Jammer dat je niet toont wat op MM het meest trending is, op basis van geplaatste berichten en stemmen. Die data zijn veel interessanter.
Tim94 (developer)
-
- 1700 messages
- 286 votes
Ok maar dit zegt dus niets over de trending films op MM.
Ik voeg wel eens een film toe en dan staat er meteen bij trending top 15.
Dit zegt enkel dat het trending op TMDb is, om wat voor reden.
Jammer dat je niet toont wat op MM het meest trending is, op basis van geplaatste berichten en stemmen. Die data zijn veel interessanter.
Trending heeft wel meerdere eigenschappen. Ook nieuwe films/series die net uit zijn met weinig stemmen/reacties kunnen dus trending zijn. De lijsten zijn wel echt goed naar mijn mening. Mocht er iemand dood gaan oid, dan worden films van diegene weer trending etc.
tijs.k
-
- 139 messages
- 6 votes
Ja dat zou je ook krijgen als je trending kijkt op basis van MM denk ik en dan heb je vooral wat op 'ons platform' trending is en niet wereldwijd TMDb. Al is dit natuurlijk eenvoudiger op te zetten omdat het geen eigen rekenwerk vergt dus ik vind het een goede oplossing zo hoor
trebremmit
-
- 3014 messages
- 1465 votes
Als ik bij mijn stemmen uit 2022 kijk staat er twee keer een stem op dezelfde film.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Als ik bij mijn stemmen uit 2022 kijk staat er twee keer een stem op dezelfde film.
Frappant. Dat zou niet moeten kunnen.
Vermoedelijk een sitestoring geweest.
Zou je de stem eens willen verwijderen en opnieuw plaatsen?
trebremmit
-
- 3014 messages
- 1465 votes
Gedaan, staat er nog 2 keer. Het staat ook wat vreemd in volgorde.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Gedaan, staat er nog 2 keer. Het staat ook wat vreemd in volgorde.
Ik heb je stem nu verwijderd. Zou je nog een keer opnieuw willen stemmen?
Als het dan nog niet lukt moet Tim94 hier even naar kijken.
trebremmit
-
- 3014 messages
- 1465 votes
Nee, helpt niet.
Het is trouwens zo bij iedereen die op die film heeft gestemd.
Tim94 (developer)
-
- 1700 messages
- 286 votes
Het is denk ik een bepaald iets in de query. Zal hier later even naar kijken.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5305 votes
Compliment voor het gebrek aan bugs de laatste tijd trouwens, maar het artikel over Hanna Verboom in een afkickkliniek - puur voor de clicks - vind ik eigenlijk lijkenpikkerij.
Tim94 (developer)
-
- 1700 messages
- 286 votes
Heb zojuist de pagina en film/show/seizoens koppelingen van SkyShowtime live gezet.
1883 (Serie, 2021 - 2022) Tulsa King - Seizoen 1 (2022) Back to the Future (Film, 1985)
tijs.k
-
- 139 messages
- 6 votes
Leuk! Kan het zijn dat de nieuw-pagina nog niet klopt? Bij website van conculega staat hele andere data.
Tim94 (developer)
-
- 1700 messages
- 286 votes
Leuk! Kan het zijn dat de nieuw-pagina nog niet klopt? Bij website van conculega staat hele andere data.
Zoals?
Tim94 (developer)
-
- 1700 messages
- 286 votes
Dubbele stemmen zijn eruit gefilterd.
tijs.k
-
- 139 messages
- 6 votes
bijvoorbeeld vanaf vandaag is aflevering 5 van yellowstone te zien, dat staat er niet bij. Een ander voorbeeld is Tulsa King aflevering 3. Of meer richting films gericht: op 1 december waren er 78 nieuwe films te zien maar ik zie bij de nieuwpagina heel veel films staan die er ook voor 1 december stonden. voorbeeldje. How to train your dragon 2 en In bruges.
Tim94 (developer)
-
- 1700 messages
- 286 votes
bijvoorbeeld vanaf vandaag is aflevering 5 van yellowstone te zien, dat staat er niet bij. Een ander voorbeeld is Tulsa King aflevering 3. Of meer richting films gericht: op 1 december waren er 78 nieuwe films te zien maar ik zie bij de nieuwpagina heel veel films staan die er ook voor 1 december stonden. voorbeeldje. How to train your dragon 2 en In bruges.
De data van SkyShowtime gaat puur over een film of seizoen. Hebben de data niet per aflevering. De aflevering data die jij ziet is of door de crew toegevoegd of halen wij van TMDB. En de reden waarom de nieuw op SkyShowtime afwijkt is omdat wij de data pas vanaf 1 december hebben. Toen is de film of seizoen pas gevonden door ons. Vanaf een tijdje zal de pagina's beter worden zoals bij Nieuw op Netflix e.d.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.