• 177.901 movies
  • 12.202 shows
  • 33.970 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.003 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

narva77 (crew films)

• 12722 messages
  • 6540 votes

Mac Hammer Fan wrote:

Dank u. Het is de pagina waar de toevoegingen staan die nog moeten behandeld worden.

Je bedoelt wellicht de pagina waar jouw toevoegingen staan die nog behandeld moeten worden?

De wachtrij zal niet gaan, die is alleen door de crew in te zien.

PS: bij mij blijven pagina’s ook irritant lang laden. Vooral de homepage, op de mobiele versie.

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 messages
  • 5305 votes

Nog een update rond die Netflix films die verdwijnen? Site werkt voor mij voor de rest in elk geval een stuk beter, dank.

Tim94 (developer)

• 1700 messages
  • 286 votes

narva77 wrote:

(quote)
Je bedoelt wellicht de pagina waar jouw toevoegingen staan die nog behandeld moeten worden?

De wachtrij zal niet gaan, die is alleen door de crew in te zien.

PS: bij mij blijven pagina’s ook irritant lang laden. Vooral de homepage, op de mobiele versie.

Wij hebben te horen gekregen van onze host dat onze pagina's aangevallen wordt door enorme ladingen aan pagina bezoeken. Door crawlers. Gaat over veel bezoeken per seconden. Daardoor is er soms een piek te zien en gaat de site op timeout. We zijn opzoek naar een oplossing hiervoor.

• 11900 messages
  • 5305 votes

Ook ter ziele gegaan: de 'NIEUW' van Videoland. Klopt dit?

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

https://i.imgur.com/0KUwmH1.png

Moet je tegenwoordig een captcha invoeren om een trailer te kunnen zien?

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Ik kan dat niet eens lezen…

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Ik ook niet

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

De Metersites zijn weer eens ongelofelijk langzaam met laden.

Graaf Machine

• 9789 messages
  • 1412 votes

schram101 wrote:

(afbeelding)

Moet je tegenwoordig een captcha invoeren om een trailer te kunnen zien?

Er lijkt wel iets veranderd te zijn met het bekijken van trailers, want na lange tijd kan ik het weer gewoon, zonder problemen.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Graaf Machine wrote:

(quote)

Er lijkt wel iets veranderd te zijn met het bekijken van trailers, want na lange tijd kan ik het weer gewoon, zonder problemen.

Ik kan het zelf nu ook, bij dezelfde film.

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

The Oceanic Six wrote:

De Metersites zijn weer eens ongelofelijk langzaam met laden.

Dit ja eigenlijk valt mij dit al weken op.

john mcclane 2

• 3489 messages
  • 6576 votes

Het zou fijn zijn als de series en films ( zoals Yellowstone) en dus de streaming service SHOWTIME word toegevoegd .

Als ik nu een serie zoek van deze app dan staat er nog niet te streamen

john mcclane 2

• 3489 messages
  • 6576 votes

Verder wil ik ook nog even een groot compliment geven voor movie meter en de beheerders .

Ik moest erg wennen na de nieuwe update .

Maar inmiddels weet ik niet beter en is het erg overzichtelijk.

Moviemeter is ( als film liefhebber ) een van mijn favoriete sites !

Waar voor dank !

Tim94 (developer)

• 1700 messages
  • 286 votes

john mcclane 2 wrote:

Verder wil ik ook nog even een groot compliment geven voor movie meter en de beheerders .

Ik moest erg wennen na de nieuwe update .

Maar inmiddels weet ik niet beter en is het erg overzichtelijk.

Moviemeter is ( als film liefhebber ) een van mijn favoriete sites !

Waar voor dank !

Bij deze werkt Verdwijnt binnenkort van Netflix Nederland weer. Tevens hopen wij de data voor SkyShowTime ergens deze week/begin volgende week te krijgen. Daarna ga ik dat verwerken op de site. Wat ook 2-3 dagen duurt.

wavanbuuren

• 4228 messages
  • 1334 votes

Chapeu! Het heeft even geduurd maar dan heb je ook wat. Bedankt Tim.

• 11900 messages
  • 5305 votes

Tim94 wrote:

(quote)

Bij deze werkt Verdwijnt binnenkort van Netflix Nederland weer. Tevens hopen wij de data voor SkyShowTime ergens deze week/begin volgende week te krijgen. Daarna ga ik dat verwerken op de site. Wat ook 2-3 dagen duurt.

Ik wilde net even mijn complimenten geven. Heel blij mee!

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Tim94 (developer)

• 1700 messages
  • 286 votes

Nieuw: Top 10 acteurs/regisseurs

https://www.moviemeter.nl/user/toppersonsbyuser/regisseurs

https://www.moviemeter.nl/user/toppersonsbyuser/acteurs

Hier kun je jouw favoriete acteurs/regisseurs invoeren. Deze top 10 is voor iedereen te zien op je profielpagina. Je kunt je favoriete acteurs/regisseurs op 2 manieren selecteren: door op naam te zoeken in het invoerveld, of door het id in te voeren.

De rest van de uitleg vind je terug op de pagina's zelf. Later als er genoeg ingevoerd is, kunnen we daar bijv. een top lijst van maken. Top .. acteurs en Top .. regisseurs.

De pagina's zijn ook toegevoegd onder het menu kopje 'Mijn account'. De oude regisseurs top 10 is nog wel zichtbaar op iemands profiel mocht die het hebben ingevuld. Maar de oude koppelingen worden niet meer gebruikt. Ook niet in de komende toplijsten.

De film en serie crew hebben de pagina's al van feedback voorzien en wijzigingen zijn al meegenomen in de huidige formulieren.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Regisseurs was toch al optioneel in je profiel?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Alleen als je het op de oude layout had ingevoerd. Op de nieuwe site kon je dit niet meer aanpassen.

Roger Thornhill

• 6011 messages
  • 2445 votes

Beetje flauw misschien, maar komt er ook een actrices-top-10, of moeten we dames (in ieder geval voorlópig) in één lijstje met de heren zetten?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Gewoon zelfde tool. Acteurs (m/v).

Op de hele site wordt dit ook zo aangeduid in de menu's. Kijk maar bij cast & crew.

Anders zou je ook steeds regisseurs en regisseuses kunnen vermelden.

Dying Rose

• 1315 messages
  • 3417 votes

Flauw dat de "oude" top 10 regisseurs er voor piet snot bijstaat terwijl de overige toplijsten (acteurs, "nieuwe" regisseurs) eigenlijk geen nut hebben op mijn profiel. Wat een indringers.

Is het geen optie om deze lege toplijsten weg te halen?

Iemands profiel bekijken lijkt nu bijna als een boek lezen. Dit kan toch echt beknopter.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

De lijst van de oude manier / oude site kan niet meer aangepast worden dus die staat onderaan.

Dit is nu even overgangsperiode. Het is toch logischer dat je de lijst die je nog actief kunt beheren eerst ziet.

Zodra je dat hebt gedaan staat het weer mooier.

Wel vind ik dat de invoerlinkjes er liefst bij komen te staan bij je eigen profiel.

De lege lijsten nodigen misschien juist wel uit om ze in te voeren?

Tim94 (developer)

• 1700 messages
  • 286 votes

Dying Rose wrote:

Flauw dat de "oude" top 10 regisseurs er voor piet snot bijstaat terwijl de overige toplijsten (acteurs, "nieuwe" regisseurs) eigenlijk geen nut hebben op mijn profiel. Wat een indringers.

Is het geen optie om deze lege toplijsten weg te halen?

Iemands profiel bekijken lijkt nu bijna als een boek lezen. Dit kan toch echt beknopter.

Eens. Ga het morgen oplossen door tabjes te maken op de profielpagina. Tabje met Top 10 Films, Top 10 Series, Top 10 Regisseurs etc.

Beetje zoals hier: Cast & crew . Alleen blijven we dan op dezelfde pagina.

Wanneer je bent ingelogd en nog geen top 10 hebt, zal ik ook een linkje naar het formulier plaatsen.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Simon Smith wrote:

Dat lijkt me toch geen gewenste situatie? Waarom zou je een film zonder stem niet willen opzoeken?

Films zonder IMDb-gemiddelde hebben nu alsnog de herkenbare IMDb link op de bekende plek gekregen!

Er staat dan duidelijk in de link bij dat de film op IMDb nog geen beoordeling heeft.

Zie bijvoorbeeld:

Inside (Film, 2023)

Ome Cor (Film, 2022)

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Top, kleine verbetering, maar wel een met meerwaarde!

Wat ik me gisteren trouwens afvroeg kapp, is of er wel eens overwogen is om (net als ICM en Letterboxd) JustWatch te implementeren, in plaats van zelf al die data te vergaren? Of heeft dat nadelen die ik zo niet kan bedenken?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

John Milton wrote:

Wat ik me gisteren trouwens afvroeg kapp, is of er wel eens overwogen is om (net als ICM en Letterboxd) JustWatch te implementeren, in plaats van zelf al die data te vergaren? Of heeft dat nadelen die ik zo niet kan bedenken?

Ik heb begrepen dat men dat liever niet doet, maar JustWatch is zeg maar een plan b, indien andere opties niet werken.

Ik weet zo gauw ook niet wat de nadelen zijn. Maar je zou dan afhankelijk zijn van de betrouwbaarheid van zo'n derde site.

Netflix lezen we meerdere keren per dag uit, dat heeft natuurlijk wel een meerwaarde om het rechtstreeks uit te lezen.

Sommige titels komen na 9 uur 's ochtends beschikbaar, al gaat het om uitzonderingen.

Nadeel is dat Netflix nogal eens de opzet van de site aanpast, waardoor onze scripts weer aangepast moeten worden...

Tim94 (developer)

• 1700 messages
  • 286 votes

John Milton wrote:

Top, kleine verbetering, maar wel een met meerwaarde!

MovieMeter.com draait nu op JustWatch data. Maar daar willen we (nog) niet naar toe. Alles moet dan op de schop aan de achterkant en voor .com koppelen we alles automatisch via IMDB. Dus minder vrijheid in het koppelen voor de Crew. Denk aan de onbekendere NPO documentaires etc.

Precies wat Kappeuter zegt, een plan B.

Tim94 (developer)

• 1700 messages
  • 286 votes

Ik heb zojuist tabbladen toegevoegd voor de toplijsten op jullie profielpagina. Zie Profiel van Tim94

Er is ook een tabblad voor de oude regisseurs toplijst. Alleen voor gebruikers die het al eens hadden toegevoegd.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.