• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.372.109 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Onderhond wrote:

Daar zijn we het dan niet over eens. Het maakt misbruik van de menselijke psyche en heeft van het internet één grote vuilbak gemaakt, verpest (en vooral vertraagd) door advertenties en "content" die compleet inhoudsloos is, waardoor het enige effect tijdsverspilling is van diegene die er uiteindelijk toch maar weer op klikt.

Hier heb je best een punt, maar goed, ik heb niet de illusie dat we op MovieMeter de basis gaan vormen voor een nieuw model van het internet. Dus je kan het heel fundamenteel maken en heel principieel, maar ook dat houdt de site niet draaiende.

In theorie zou het natuurlijk heel mooi zijn als we met de gebruikers een brainstorm zouden hebben, een wensenlijstje, en dan een eigenaar die met een grote zak geld dat wensenlijstje in orde brengt. Ook dat is niet de realiteit. Je kan die realiteit wensen, je kan ook doen alsof dat wel de realiteit gaat worden als we maar lang genoeg kritiek spuien, maar dat is in mijn ogen alleen maar ontkenning.

Nogmaals, kritiek hebben mag, maar leg mij nu eens uit wat het precies oplevert om elke maand deze discussie te voeren? (Dit is dus buiten concrete of nieuwe kritiekpunten op de werking of functionaliteit van de site, wat gewaardeerd wordt, doorgespeeld en ook opgepakt.)

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

eRCee wrote:

ik heb niet de illusie dat we op MovieMeter de basis gaan vormen voor een nieuw model van het internet

Nochthans is de huidige MM aanpak niet de meest normale, ik ken weinig sites die zélf click-bait zijn gaan creëren om zo meer volk te lokken. Het "normale" model is om de bestaande paginas vol met links naar een ander z'n rotzooi te plakken.

Verder toch ook een wat on-Hollandse instelling. Het is toch nét door het onuitputtelijke geloof in eigen kunnen dat sites als bol.com als één van de weinigen tegen instellingen als Amazon kunnen opboksen. Vanuit België wordt toch vaak met onbeholpen jaloezie naar het internetentrepeneurschap in Nederland gekeken. Al moet ik toegeven dat ik de huidige eigenaars daar niet meteen toe in staat acht, de strategische kant is in dat opzicht gewoon een afspiegeling van de technische kant.

eRCee wrote:

In theorie zou het natuurlijk heel mooi zijn als we met de gebruikers een brainstorm zouden hebben, een wensenlijstje, en dan een eigenaar die met een grote zak geld dat wensenlijstje in orde brengt.

Niet dat ze hier veel komen vertellen zijn, maar in de anderhalve post die ze geplaatst hebben werden er eerst toch wel wat beloftes gedaan (over betas van het nieuwe design die we als trouwe gebruikers in preview te zien zouden krijgen). Ook daar zullen we het dan maar niet teveel meer over hebben zeker?

eRCee wrote:

Nogmaals, kritiek hebben mag, maar leg mij nu eens uit wat het precies oplevert om elke maand deze discussie te voeren?

"Better out than in", om ook maar eens een quote te bezigen. De klaagmuurcommunitie is ondertussen bijna hechter dan de reviewcommunitie op MM, ook dat schept een band.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Onderhond wrote:

"Better out than in", om ook maar eens een quote te bezigen. De klaagmuurcommunitie is ondertussen bijna hechter dan de reviewcommunitie op MM, ook dat schept een band.

Haha, oke als dat het is, dan begrijp ik het ineens. Je loopt ook als een malle likes binnen te harken hier, kan me voorstellen dat je nog even voortgaat.

jippie2010

• 2612 messages
  • 8084 votes

Fijn dat er mensen zijn die zich uitspreken! Ter info mijn bijdrage in het geheel, nadat berichten zowel met als zonder aankondiging waren verwijderd:

Hoi eRCee,

Dank voor je persoonlijk bericht, dat kan ik waarderen.

Wellicht een goed idee om een volgende keer het niet te verwijderen maar te verplaatsen naar het forum met een linkje, net zoals dat met andere off-topic onderwerpen gebeurt.

Het is lastig om feedback te geven op de koers en inhoud van de site als het voor de gebruiker niet helder is tot wie je de kritiek moet richten. Uiteraard is dit niet bedoeld richting vrijwilligers die tijd steken in het draaiende houden van de website.

Het is safe to say dat er aanhoudende kritiek is op de inhoud van sommige nieuwsberichten, en ik vind het belangrijk om me daar over uit te kunnen spreken. Meestal is het forum het meest geschikte middel daarvoor, maar gezien de aanhoudende kritiek die tot dovemansoren gericht lijkt te zijn vind ik het verdedigbaar dat het wordt besproken daar waar de schoen wringt, namelijk onder het nieuwsbericht zelf.

Dat dit niet de voorkeur geniet vanwege de negatieve sfeer die dan ontstaat kan ik begrijpen. De oplossing ligt m.i. dan niet door de kritiek te verwijderen maar door zichtbaar te maken wat er mee gedaan wordt.

Tot slot: Dank voor de tijd die je in MM steekt. Ik maak er al 11 jaar me veel plezier gebruik van, dat hoop ik ook de komende tijd te blijven doen.

Groeten Peter

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

eRCee wrote:

Haha, oke als dat het is, dan begrijp ik het ineens. Je loopt ook als een malle likes binnen te harken hier, kan me voorstellen dat je nog even voortgaat.

Als MM ongegeneerd voor click-bait gaat, ga ik ongegeneerd voor like-bait

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ook leuk, keer deze discussie zonder dat erbij betrokken was.

Alles wat Onderhond vanavond hier plaatste is gewoon wat het is. Schrijnend hoe die eigenaren hier een flauwe clickbait site ontworpen hebben waarmee je ongetwijfeld nu even scoort maar op lange termijn je community verjaagt die voor de input van je website zorgen. Er zijn tig sites op internet, ook in ons land, die veel beter, uitgebreider en diverser filmnieuws brengen. Leuk om nu mensen via google te lokken, maar die zijn na 1 of 2 bezoekjes weer weg als ze zien dat het kwalitatief zeer zwak is. Ik heb dat ook als ik nu google, dat ik diverse sites waar resultaten uit komen niet meer aan klik omdat ik weet dat er hoe dan ook een matige pagina uit komt.

Volgens mij bezoeken mensen MM nog altijd om reviews te vinden en scores te checken. Dat eerste neemt ieder geval op deze wijze flink af.

Het doet ieder geval pijn om zo'n mooie site zo af te zien glijden. Deels door veranderingen op het internet, deels door het beleid. En het blijft schrijnend dat kritische berichten bij het nieuws nu weggeveegd door een crewlid gaan worden. Dat is inderdaad censuur zoals mensen hier vanavond al zeiden, hoe mooi er ook word gezegd dat dit niet zo is.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

horizons wrote:

Clickbait titels doen de site zeer zeker verarmen. Vroeger was filmtotaal best een leuke nieuwssite met leuke reageerders daarop maar laatste paar jaar is dat zo'n verschraling en alle reacties zijn op dit moment eigenlijk voor ~80% onder een noemer te scharen: "boze-witte-mannen-die-boos-zijn-op-woke-hollywood'.

Kan me niet voorstellen dat de eigenaren dat een fijn toekomstbeeld vinden.

Filmtotaal brengt gelukkig nog wel aardige nieuwsartikelen, maar is ook wel flink minder geworden ja. Daar krijg je ook nu meerdere keren per dag van die onzinnige ''influencer of jonge actrice laat flinke inkijk op borsten zien'' clickbaits. Best armoedig om zo een site overeind te moeten houden, gedwongen of niet.

Theunissen

• 12268 messages
  • 5513 votes

The Oceanic Six wrote:

Filmtotaal brengt gelukkig nog wel aardige nieuwsartikelen, maar is ook wel flink minder geworden ja. Daar krijg je ook nu meerdere keren per dag van die onzinnige ''influencer of jonge actrice laat flinke inkijk op borsten zien'' clickbaits. Best armoedig om zo een site overeind te moeten houden, gedwongen of niet.

Dat was gisteren zelfs nog op het NOS Journaal te zien bij een vrouw die afscheid nam van Peter R. de Vries.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Theunissen wrote:

(quote)

Dat was gisteren zelfs nog op het NOS Journaal te zien bij een vrouw die afscheid nam van Peter R. de Vries.

Ik snap je bericht nie..

Theunissen

• 12268 messages
  • 5513 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Ik snap je bericht nie..

Had betrekking op "laat flinke inkijk op borsten zien".

Seam

• 991 messages
  • 2310 votes

Ik ben het helemaal met Onderhond eens. Erg treurig dit allemaal. Je kan ook clickbait artikelen maken met veel minder kutkwaliteit, even cru gezegd. Of wissel het dan af met kwaliteitsartikelen. De censuur vind ik redelijk zielig, gedeeltelijk snap ik het wel, maar tegelijkertijd zijn dat vaak de enige berichten onder de artikelen.

Dus wat maakt dat nu weer uit? Het imago van MM wat je dan schaadt? Juist, dat is ons punt juist.

joachimt (crew films)

• 3796 messages
  • 9726 votes

IH88 wrote:

films toevoegen doe ik zelf niet maar daar hoor ik nu ook al maanden klachten over

Al maanden geen issue meer. Ook al kloppen andere dingen die je zegt wel qua bugs, licht ik deze er even uit omdat ik het illustratief vind voor het klaaggedrag van diverse gebruikers hier (dus niet speciaal van jou). Als je klaagt, get your facts straight. Meerdere mensen herhalen nog steeds dat het toevoegen van films vol bugs zit, terwijl ze al lang geen films meer hebben toegevoegd. Waarom blijf je dan een klacht van maanden geleden herhalen? Enige resultaat van zo’n klacht is een negatieve vibe en frustratie bij de mensen die wel weten hoe het zit.

En als je klaagt, blijf dan niet eindeloos in herhaling vallen. Het is al vaak genoeg gezegd, de nieuwssectie is een keuze van de eigenaar, de klachten zijn geweest en gehoord, maar de keuze verandert niet. Maandenlang hetzelfde herhalen heeft volgens mij alleen maar een negatief effect op de community, omdat de discussie in een negatieve spiraal blijft zitten.

Ik ben het met je eens dat een overzicht van bugs en features met daarbij verwachte oplosdatums handig zou zijn, maar die gaat blijkbaar niet komen. Ondertussen heeft de crew hier al vaak gereageerd met “is bekend, staat op de to-do-lijst”. Tja, het oplossen van bugs gaat te traag, eens. Ook wij als crew verbazen ons daarover, dat een bedrijf datniet sneller kan, maar klagen erover lost niks op. Roy neemt dan heus niet even tien extra medewerkers aan. We hebben ermee te dealen.

Richardus

• 2128 messages
  • 1196 votes

Is er een manier om zelf de opmaak te veranderen van homepage ("nieuws" weg...) en wat je onderaan filmpagina's ziet (die lijsten links...)? Ik zie geen opties in "instellingen".

John Milton

• 24221 messages
  • 13386 votes

Ik kan onderschrijven wat joachimt zegt trouwens, ik heb over het toevoegen echt niet veel te zeuren, zoals ik gisteren al elders aangaf met een kleine toelichting.

En ik heb er heel wat toegevoegd de laatste tijd, grootste rem op het tempo is de max tien toevoegingen

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

joachimt wrote:

Al maanden geen issue meer.

John Milton wrote:

Maar ik loop met toevoegen bijna nergens meer tegenaan, HEEL incidenteel dat de poster niet geaccepteerd wordt en hij de acteurs eruit gooit dat ik die opnieuw op moet zoeken. Maar dat gebeurt me niet veel meer.

Maar leuk dat we nu weer bijna op hetzelfde kreupele niveau zitten als voor de overname. Daar waar andere sites films als een gek automatisch importeren, blijft het op MM harken om films toe te voegen.

John Milton

• 24221 messages
  • 13386 votes

Ja het kost best wat tijd ja, dat ben ik met je eens. ik verbeter ook liever hier en daar wat op TMDb en dat alles hier in principe gewoon staat, dan handmatig een groot deel moeten toevoegen van wat ik kijk. Nu ligt dat misschien aan mijn recente filmdieet, maar toch.

Vanmorgen 6 shorts gekeken (was er vroeg uit) en die staan geen van allen op MM, dus ik moet ze handmatig toevoegen; ben je echt wel even zoet mee, vooral als je opeens een driedubbele entry hebt door een error 524 host moviemeter down, en je zit weer aan max tien dus moet er later aan denken om het alsnog te doen, om je votes een beetje consistent te houden over de verschillende sites, en je MovieMeter stemmen actueel. En praktisch alles wat ik vanmiddag en de rest van de week ga kijken op DIFF zal ik ook toe moeten voegen, wat uren zal kosten. Erg omslachtig. Can't disagree there.

Als ik moet kiezen tussen af en toe een foutje hier wat op TMDb gecorrigeerd kan worden en dan hier ook goed staat, of alles handmatig toe moeten voegen om de kans te hebben het beter te doen dan TMDb, dan zou ik ook liever geheel TMDb gescraped hebben. Maar dat ben ik.

Wel een kleine nuance: ze staan ook niet allemaal op TMDb

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

Da's dus exact waarom ik het (voor de overname geloof ik al) opgegeven heb. Er zijn een 450 films waar ik als enige gestemd hebt, een groot deel daarvan heb ik zelf toegevoegd. Als je dan kijkt wat voor moeite het kost één film toe te voegen, dan is dat gewoon het sop de kolen niet meer waard.

Maar knap dat je blijft volharden! Heb het ook wel een tijdje gedaan, puur omdat je anders inderdaad gaten in je stemlijsten krijgt. Anderzijds heb ik mij daar achteraf ook best eenvoudig kunnen overzetten, zeker wanneer er voldoende andere bronnen zijn waar je wel makkelijk films kan aanvullen als er toch eens eentje niet opstaat.

John Milton wrote:

Wel een kleine nuance: ze staan ook niet allemaal op TMDb

Ik heb daar ook wel eens occassioneel een film toegevoegd. Ik nog geen 5 minuten staat hij erop (en 1 minuut later op Letterboxd).

John Milton

• 24221 messages
  • 13386 votes

Ja ik heb daar ook een hogere bijdrage dan hier, terwijl ik liever MM compleet heb dan Letterboxd. Dus dat zegt wel wat, op zich.

Voor mij is het ook niet ideaal dus, maar Moviemeter kan beter op 'eerste productieland' zoeken dan IMDb of letterboxd, en dat heb ik nodig voor mijn geliefde Uit welke landen kijk jij films? - topic. Dus als ik echt wil weten hoeveel films ik uit Rwanda heb gezien, dan moet ik ze toevoegen. Met Rwanda gaat het via IMDb ook nog met een handvol films waar je de tweede productieland gewoon handmatig filtert, maar andere landen zijn weer zovaak co-producent dat dat niet te doen is.

Enige alternatief omdat bij te houden zonder steeds toe te moeten voegen, is zelf een excel bij gaan houden. maar op zich vind ik het ook wel leuk om die titels even onder de aandacht te brengen.

starbright boy (moderator films)

• 22407 messages
  • 5071 votes

Richardus wrote:

Is er een manier om zelf de opmaak te veranderen van homepage ("nieuws" weg...) en wat je onderaan filmpagina's ziet (die lijsten links...)? Ik zie geen opties in "instellingen".

Nog niet, maar dit is iets wat we uiteindelijk wel willen voorstellen aan de eigenaars/ontwikkelaars. Er zijn wel andere zaken die nu meer prioriteit hebben en ik weet niet hoe haalbaar het is, maar ik zou dat wel zien zitten. Met name op de filmpagina's. Al is het maar een compacte versie en een waar alles op staat ofzo.

joachimt (crew films)

• 3796 messages
  • 9726 votes

Onderhond wrote:

(quote)

(quote)

Maar leuk dat we nu weer bijna op hetzelfde kreupele niveau zitten als voor de overname. Daar waar andere sites films als een gek automatisch importeren, blijft het op MM harken om films toe te voegen.

Ik vind het oneerbiedig om “kreupele niveau” te noemen. Het niveau van de filmpagina’s is juist hoger, doordat het mensenwerk is. Dit is altijd al zo geweest op MM. Automatisch importeren betekent een kopie worden van een andere database (TMDb). Juist het worden van een kopie is veel geklaag over geweest het afgelopen jaar.

Daarnaast barst TMDb van de fouten. Dit is echt niet “af en toe een foutje”, zoals JM het noemt. Vrijwel dagelijks lopen wij als crew tegen die fouten aan. Gelukkig kunnen we de geïmporteerde fouten hier herstellen (sommige fouten herstel ik overigens bij TMDb).

Automatisch importeren = gemakzucht, maar ook slechtere database en lelijkere pagina’s

Die kant zijn we gelukkig niet op gegaan.

• 22407 messages
  • 5071 votes

En voor iemand gaat zeggen IMDB dan? IMDB (lees Amazon) verkoopt informatie uit zijn database voor veel geld. Elke website die daar automatisch informatie uit overneemt doet iets wat niet mag en wat een flinke rekening kan opleveren als IMDB daar achterkomt. Wat ik wel zou willen weten is hoe Letterboxd TMDb informatie (waar inderdaad schrikbarend veel fouten in zitten) verbeterd. Is waarschijnlijk vooral ook een kwestie van geld want er zijn in die site (letterboxd) letterlijk tientallen miljoenen gestopt door investeerders in start-ups enzo.

John Milton

• 24221 messages
  • 13386 votes

Oh er zullen in de complete TMDb database genoeg fouten staan, maar dat zal mij persoonlijk eerlijk gezegd worst wezen, ik loop mijn 'eigen films' wel na als ik stem. Ik dien op MM ook regelmatig correcties in, dus die is evenmin compleet foutloos, ondanks alle zorg.

Ik snap de gedachtegang wel en die is nauwgezet en sympathiek: Wat hier staat is vermoedelijk correct. Maar het levert voor mij (persoonlijk) een shitload aan werk, en backlog aan films om toe te voegen op. Als je jezelf niet in bochten wringt door je mening dan maar ergens in een word bestandje op te slaan, ben je alweer vergeten wat er nou goed was aan die film tegen de tijd dat je hem zag als je veel kijkt, en of het nou Lakutshon' Ilanga (2021) was met die goede soundtrack, of Shaka Inkosi Yamakhosi die ik direct erna keek.

Ik zie het als kiezen tussen 2 kwaden, en mijn tijd (wanneer we het over een of meerdere uren per week hebben om alles met de hand foutloos toe te voegen) is me eerlijk waar meer waard dan een foutloze database. Ik heb er bij letterboxd in ieder geval ook nooit erg last van, en dat komt van hetzelfde TMDb waar volgens SB schrikbarend veel fouten inzitten. Dat zal dan gerust, maar mij boeit het niet, ik heb er geen last van als ik Letterboxd gebruik. Fouten eruit halen zou mij minder tijd kosten (gok ik) dan alles wat er niet opstaat toe te moeten voegen. TMDb aanpassen is kinderspel, mocht ik een fout zien. Iedere keer dat ik op Letterboxd een film zie zonder IMDb koppeling bijvoorbeeld, klik ik op het TMDb logo, login, edit page, external ID, en ik voeg hem toe. Dat geldt ook voor titels of inconsistenties qua regisseur of productieland. Ik zie net dat Lakutshon' Ilanga geen productieland heeft op TMDb, boem toegevoegd.

Hangt net van de user af, wellicht, en hoe zwaar hij aan fouten of inconsistenties tilt. Overigens zou men met wat creatief redeneren kunnen stellen dat iedere film die er niet op staat, een verzameling inconsistenties van MovieMeter is. De film en regisseur bestaan in de realiteit wel, maar volgens MovieMeter niet.

Het zal gerust beide niet ideaal zijn (handwerk en scraping), en wellicht dat ik er anders over zou denken als het opeens realiteit was dat de MM database een kopie was van TMDb (het gezeur over MM wordt een kopie was trouwens meer de looks van de voorpagina, dan de info in de database, klein detail), maar ik denk het niet. Het zal voor users die zelden een film tegenkomen die er niet opstaat en dus ook niet vaak iets toevoegen natuurlijk wel fijn zijn dat MM grotendeels foutloos is. Ik hoor daar alleen niet bij.

Zie dit niet als een felle kritiek, maar eerder als een gelaten protest, ik vind het niet vreselijk hoe het nu gaat, het werkt . Maar voor mij is het zeker niet ideaal

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

Mijn opmerkingen gingen niet over de film paginas, wel over het toevoegproces.

joachimt wrote:

Automatisch importeren = gemakzucht, maar ook slechtere database en lelijkere pagina’s

Die kant zijn we gelukkig niet op gegaan.

Over lelijkere paginas zullen het verder maar niet hebben (in the eye of the beholder enzo), maar een minder kwalitatieve database neem ik graag boven een kaas met gaten database. Er is namelijk niks zo slecht als iets wat niet bestaat.

En het geklaag op TMDb had minder te maken met eventuele fouten in de TMDb database, dan wel met de chaotische mix van beide databronnen. Los daarvan kan je nog steeds TMDb gebruiken als basis voor een toevoeging, om gebruikers dan zelf het nodige nog te laten corrigeren.

Maar ook daar kom je weer op hetzelfde punt uit. Je kan wel voorstellen doen, maar als er enige complexiteit naar gebruikersgemak mee gemoeid is dan worden ze toch opzij geschoven omdat de nieuwe uitbaters daar blijkbaar niet echt mee bezig zijn.

• 22407 messages
  • 5071 votes

Dat ligt bij zit wel anders want hier is het nadrukkelijk de crew die dat absoluut niet ziet zitten en de uitbaters die daar naar luisteren. Juist door de fouten die de crew er elke dag uitvisten.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

Kôji Wakamatsu - Regisseur (37)

Dus als ik het goed begrijp zien jullie dit niet als "een fout" in de MM database?

• 22407 messages
  • 5071 votes

Ik heb liever een film niet op de site dan een film met fouten of zonder poster. De MM-database is altijd een work in progress geweest.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

Na 20 jaar meer dan 60% van het oeuvre van een best bekende Japanse regisseur missen noem ik toch iets anders dan "work in progress". Dan mis ik liever een poster of een alternatieve Japanse titel.

Verder ben ik het compleet oneens met jouw mening, net als iedereen die graag z'n eigen stemlijst compleet ziet neem ik aan, maar daar valt dan verder niet zoveel meer over te zeggen.

John Milton

• 24221 messages
  • 13386 votes

Ik moet me ook daarbij voegen, want een complete filmografie met ontbrekende gegevens nodigt uit tot 'opleuken'. Wellicht dat iemand dan denkt 'hee ik ga de posters toevoegen van die films van deze toffe regisseur, dit ziet er niet mooi uit'. Terwijl diezelfde gast er vermoedelijk niet erg toe geneigd is om te gaan kijken welke tientallen films er ontbreken op MM, en die toe te gaan voegen from scratch.

Maar ik denk dat het inderdaad neerkomt op wat je prefereert. Ook ik stem liever op een film zonder poster, dan helemaal niet. Ik stem nog liever op een mooie complete pagina uiteraard, maar wanneer het me zoveel werk oplevert om dat te realiseren, loop ik de kans dat ik net als OH op een gegeven moment zou zeggen, dit kost me gewoon structureel teveel uren. Dat is geen verwijt, maar een constatering.

Ik kan alleen aangeven hoe ik er persoonlijk tegenaan kijk.

• 22407 messages
  • 5071 votes

Ik vraag me af of het zo zal werken. Er wordt echt aanzienlijk meer toegevoegd dan dat er gecorrigeerd wordt en dat was zelfs ook zo toen de site vol met fouten vanuit TMDB stond en het toevoegen vol bugs zat een paar maanden terug. Correcties komen veelal van de crew eigenlijk.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

Dit is overigens geen eis. En nooit geweest ook. Dit is een extra.
Bericht van 19 juli 2017: Toelichting: Svp ook altijd originele Aziatische titel in alt. titel zetten (Chinese tekens). Die plaatsen we tegenwoordig ook namelijk.
Ik kan er ook niet meer van maken.

Wil je trouwens een compromis tussen "mooie filmpaginas" en volledige stemlijsten, kan je niet-toegevoegde films makkelijk van TMDb importeren als een soort van "dode stub", zoals Wikipedia het doet. Zo zou je er wel op kunnen stemmen, maar moet je nog wel zelf een aantal zaken voorzien als je een detailpagina wil.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.