- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Nou nee, want ik lees toch letterlijk hierboven dat kritische berichten over het nut van een nieuwsbericht verplaatst of verwijderd gaan worden.
Mijn mening is overigens niks ten nadele van jou, maar op hoe deze site tegenwoordig denkt en handelt. De auteur plaatst een prikkelend bericht waar op zeker reacties op komen die over zaken als politiek of nut van een bericht gaan en de moderator haalt ze dan wel. Wel zijn er dan clicks geweest, dus MM is dan dik tevreden.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Het klopt dat standaard reacties als 'dit bericht hoort hier niet' of 'wat is de meerwaarde van dit bericht op MM' verwijderd worden. Discussiëren over de koers van MM hoort niet onder de nieuwsberichten te gebeuren. Ik denk dan ook dat het de sfeer van die sectie alleen maar ten goede komt als dit soort reacties wordt verplaatst/verwijderd.
Op inhoud geef ik aan dat er, net als bij politiek geladen documentaires, misschien wel wat ruimte zit, zolang de discussie gaat over het onderwerp wat in het artikel naar voren komt. Hierbij is het bezigen van een fatsoenlijke toon wel van groot belang. Overigens is het overgrote merendeel van de nieuwsberichten rechtstreeks gerelateerd aan films of series.
Kortom: geef het een kans.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ja dat zeg ik, de kritische berichten worden weggehaald of gedumpt op een plek waar niemand die discussie nog verder gaat voeren terwijl de middelmatige nieuwsartikelen die reacties uitlokken blijven staan. Beetje onkruid wieden maar de wortels niet verwijderen.
Verder zal ik er niks over zeggen meer, ieder z'n mening maar typisch is het allemaal weer wel.
Ik wens je ieder geval succes.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Het loont toch wel om onderwerpsuggesties in te dienen.
Ik heb dat toch al regelmatig gedaan en vaak wordt dit opgepikt.
Ook kan je zelf artikelen insturen.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Ik lees vooral dat er nog meer gecensureerd en gemodereerd gaat worden,
Dat lees je verkeerd. Er wordt net iets minder gecensureerd en gerichter gemodereerd. En 'gecensureerd' is ook alleen maar iets verwijderen dat niet binnen de regels past van moviemeter. Dat is niet nieuw en weet je als je actief bent op de site.
Ik ben blij met de komst van eRCee als moderator van de nieuwssectie. We merkten als moderators dat het toch een heel andere aanpak is dan de gewone films of het forum. Ik heb zelf bovendien helemaal niets met series of (als Vlaming) films die op Nederlandse commerciële zenders zullen verschijnen. Een aparte moderator voor het nieuws kan ook kijken naar spijtige taalfoutjes die snel verbeterd kunnen worden of het doorgeven van ideeën. En dat kan de site alleen maar ten goed komen.
Veel succes eRCee!
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5071 votes
Twee vliegen in een klap. Iemand die meeleest met de nieuwsberichten en daar ook gaat modereren. Twee vliegen in een klap. Succes eRCee.
gauke
-
- 9852 messages
- 13069 votes
Ik las net het bericht over de moderator nieuws. Het meest opvallend vind ik dat de positieve reacties van de crew/moderators komen. Dat stemt toch minstens tot nadenken.......
John Milton
-
- 24221 messages
- 13386 votes
Er hebben ook nog niet gek veel users gereageerd, maar ik hoor niet bij de crew, en ben er erg blij mee?
Nota bene een heel pleidooi gehouden laatst voor het redigeren van de stukken middels een eindredacteur. Ik zie ook niet in hoe dit negatief uit zou kunnen pakken?
Wat voor gedachten stemt het dan toe?
gauke
-
- 9852 messages
- 13069 votes
Er hebben ook nog niet gek veel users gereageerd, maar ik hoor niet bij de crew, en ben er erg blij mee?
Nota bene een heel pleidooi gehouden laatst voor het redigeren van de stukken middels een eindredacteur. Ik zie ook niet in hoe dit negatief uit zou kunnen pakken?
Wat voor gedachten stemt het dan toe?
Sorry, ik had de ene regel van jou over het hoofd gezien.
De moderator nieuws wordt als groot belangrijk nieuws gebombardeerd.
Ik denk dat de nieuwsrubriek op de voorpagina voor de gebruiker bestemd is.
Als de gebruiker niet positief reageert dan zou je je af kunnen vragen of de nieuwsrubriek in een behoefte voorziet of dat de gebruiker misschien tevreden is met de huidige situatie of dat het haar of hem worst zal zijn.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Ach, de crew, dat zijn dan toch in elk geval 17 gebruikers die er blij mee zijn. Plus John Milton! Ik teken ervoor.
Lebarron
-
- 1018 messages
- 702 votes
Ach, de crew, dat zijn dan toch in elk geval 17 gebruikers die er blij mee zijn. Plus John Milton! Ik teken ervoor.
Ik had u ook succes gewenst dus tenminste 2 gewone gebruikers zijn blij met uw aanstelling.
John Milton
-
- 24221 messages
- 13386 votes
Bizarre bug:
Ik wil reageren in het topic Ontwikkelingen filmindustrie / toekomst Hollywood, maar zodra ik op plaatsen druk kwam ik op Ramses (2014) uit. Ik had die url in mijn bericht, en zelfs na dat kopieren, browser compleet herstarten, en dan plakken, gebeurde het alsnog.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ja heel vreemd...!
Het lukt mij ook niet het op enige wijze te omzeilen, maar via de oude layout moet het nog wel lukken.
Ik zal het doorgeven aan de ontwikkelaars.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
De site klapt er al de hele avond uit...
-
- 22407 messages
- 5071 votes
Ajax&Litmanen1 Echt? is dat elders ook zo. Ik heb nergens last van namelijk. Werkt feilloos hier.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ajax&Litmanen1 Echt? is dat elders ook zo. Ik heb nergens last van namelijk. Werkt feilloos hier.
Jep. Nu al een keer of 5 gehad. Sowieso een aantal keer bij het plaatsen van een berichten. Dat blijft de pagina doorladen en loopt daarna vast.
Ik gebruik chrome, geen idee of dat wat uitmaakt.
-
- 22407 messages
- 5071 votes
Ik ben hardcore firefox gebruiker. Dus daar zit wel een verschil maar dat zou niet uit moeten maken. Ik hoor het graag als er meer mensen zijn met klachten. Om te achterhalen of het aan de site ligt of niet.
John Milton
-
- 24221 messages
- 13386 votes
Ja ik heb ook de nodige cloudflare pagina's gehad afgelopen drie kwartier, met MM als de fout. Lang laden, en dan uiteindelijk die pagina. Brave browser (variant van chrome).
Ik raakte zelfs onbedoeld een bericht kwijt in een discussie toen ik er even een typo uit wilde halen.
-
- 22407 messages
- 5071 votes
Gek, dan gaat het vanavond dus blijkbaar fout op Chrome en aanverwanten. Heb nog steeds geen enkel issue.
John Milton
-
- 24221 messages
- 13386 votes
Mocht er iets getroubleshoot moeten worden door een bepaalde browser te gebruiken een avond of paar dagen lang, voor dat soort dingen mag je me altijd benaderen. JM kan zeuren, maar denkt eveneens graag mee 
horizons
-
- 5688 messages
- 2406 votes
Gisteravond nergens last van gehad. (Vivaldi op Smartphone en Desktop).
Maar zou er bevestigen kunnen komen dat tussen 6:00 en 7:00 moviemeter er altijd uit ligt vanwege backup?
Edit: en afgelopen minuten: problemen met bericht plaatsen (lang laden) en dan een cloudflare error!
tijs.k
-
- 139 messages
- 6 votes
bij mij ook weer verschillende van die cloudflare errors sinds gisteravond
donnie darko
-
- 6140 messages
- 2823 votes
Ik gebruik chrome, en kan geen series meer toevoegen aan mijn lijsten. Wou een serie toevoegen aan mijn volglijst, maar dit werkt niet, ook al toont het vinkje wel alsof de serie is toegevoegd..
tbouwh
-
- 5809 messages
- 5400 votes
Is er een topic waarin aankondigingen kunnen worden geplaatst voor een reeks filmvertoningen? Dus screenings op verschillende data maar wel met een gemene deler.
(Vast wel, maar ik kan even niets passends vinden)
-
- 22407 messages
- 5071 votes
Om wat voor vertoningen gaat het? Er zijn wat mogelijkheden, maar wellicht is een nieuw topic het beste.
brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7366 votes
Als je de filmografie bekijkt van een bepaald acteur of regisseur en je gaat terug naar de vorige pagina, gaat die pagina automatisch weer omhoog waardoor je elke keer terug naar beneden moet scrollen.
tbouwh
-
- 5809 messages
- 5400 votes
Verdwijnt binnenkort van Netflix Nederland - moviemeter.nl
Topic is van het ene op het andere moment helemaal leeg. Was hem drie minuten geleden nog aan het doorlopen.
Heino (moderator series)
-
- 1517 messages
- 2355 votes
Ik gebruik chrome, en kan geen series meer toevoegen aan mijn lijsten. Wou een serie toevoegen aan mijn volglijst, maar dit werkt niet, ook al toont het vinkje wel alsof de serie is toegevoegd..
Zou je dit eens willen proberen vanaf een seizoenspagina? Als het goed is komt dan de hele serie in de lijst te staan.
Het is overigens bekend dat dit vanaf de seriepagina momenteel niet werkt en wordt hopelijk nog verholpen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
De klachten met berichten posten op MM zijn er nog steeds. Hele boel loopt dan vast.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.