- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Lebarron
-
- 1018 messages
- 702 votes
Je zou eventueel deze pagina kunnen bookmarken / opslaan bij favorieten mocht dat handiger voor je zijn:
Misschien is dat wel een oplossing voor een digital unhandyman als ik.
Mogelijk wordt je suggestie opgepikt en doorgevoerd op de homepage.
Dank u voor het doorgeven van mijn suggestie. Ik was ook een trouw bezoeker van tvmeter en daarom vind ik het jammer dat de series er zo bekaaid afkomen op de frontpage. Maar verder niks dan lof!
eddie010
-
- 22 messages
- 0 votes
Als ik een van de nieuwsberichten open gebeurt er iets vreemds. Als ik het op het werk doe, tonen mijn beeldschermen 3 seconden een storing (grijze ruis op het scherm) en dan is het weer weg. Thuis gebeurt ongeveer hetzelfde, maar is het effect nog geen halve seconde. Het gebeurt alleen bij het openen van een nieuwsbericht en heb het nog nooit op een andere site gezien, maar dit kan niet de bedoeling zijn.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Klopt het dat je in de oude Moviemeter vorm niet meer alle berichten kan lezen? Ik plaats net wat in het Netflix topic, al dik een maand geen bericht meer. Da's gek. Dus ik bekijk het via de nieuwe weg en dan staan er wel diverse berichten, maar is mijn geplaatste bericht van zonet weer niet te lezen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ja dat was al vanaf het begin zo.
Berichten gepost bij VOD-topics van de specifieke VOD-diensten verschijnen niet meer bij de updates.
En berichten gepost bij VOD fora op de oude layout zijn niet meer zichtbaar op de nieuwe site en vice versa.
Het is een van mijn grootste wensen om de VOD-berichten weer in de updates te tonen.
Tot het is aangepakt raad ik aan het centrale topic Video on demand - VOD te gebruiken. Dat werkt hoe dan ook nog wel. En de topics van diensten die niet in onze VOD-index staan daar werkt het ook nog naar behoren (Cinetree, AppleTV+, Sooner e.d.)
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Is mijn bericht over de regisseurspagina weggehaald of heb ik iets fout gedaan?
Anyway. Ik zat wat over MM te klikken en ik zag dat de regisseurspagina een enorme puinzooi is geworden. Onnodige kopjes als "samengewerkt met" zijn niet nodig en het is te veel doorklikken om de filmografie te kunnen zien. Daarnaast kan ik ook niet meer zien wat mijn gemiddelde bij een regisseur is en op welke films (stemtabel bv) ik al heb gezien.
Ik mis het simpele van MovieMeter. Zie ik iets over het hoofd betreft mijn bovenstaande verlangens of is dit verleden tijd?
Ik snap aan de ene kant dat je de bezoekers op MM wil houden en er acteurs, producenten en dergelijke op de site staan. Maar het haalt het simpele en de overzichtelijkheid waar MM zo om bekend stond compleet weg. Ik ga toch liever voor die extra informatie naar IMDB als ik het nodig heb en dat MM gewoon overzichtelijk blijft.
Dit zijn van die dingen die na maandenlang gebruik enorm tegen gaan staan en me in het begin niet opvielen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Je bericht is niet verwijderd. Dan is er ergens iets mis gegaan. Misschien een tijdelijke storing.
De stemtabel komt zeker terug. Daar is men al mee aan de slag en ik heb daarvan al een preview gezien.
Je eigen stemgemiddelde bij een regisseur staat op de wensenlijst.
Dat doorklikken is inderdaad vaker gemeld door users. Ik weet niet of daar nog iets aan aangepast zal worden.
Alle feedback wordt verzameld.
Lebarron
-
- 1018 messages
- 702 votes
Waarom moeten foto's van acteurs en actrices minimaal 1400 pixels zijn voor ze geupload kunnen worden. Van sommige minder bekende acteurs en actrices zijn best foto's te vinden maar vaak enkel in een kleiner formaat. Vaak 250x250. Het toestaan van een kleiner formaat zou de database sneller compleet maken en de bezoekers van meer gemak kunnen dienen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Dat is om reden van waarborgen van kwaliteit. Ik denk dat je het specifiek over banners hebt.
Als je die op gaat rekken van een kleinere bron wordt dat veel te pixelig. Dat is geen gezicht.
Lebarron
-
- 1018 messages
- 702 votes
Dat is om reden van waarborgen van kwaliteit. Ik denk dat je het specifiek over banners hebt.
Als je die op gaat rekken van een kleinere bron wordt dat veel te pixelig. Dat is geen gezicht.
Een banner is meestal bovenaan toch? Ben niet zo thuis met computers. Ik doel vooral op de pasfoto's bij cast and crew. Ik kan vrij makkelijk foto's vinden van sommige acteurs en actrices die nu nog geen foto hebben maar die kan ik dan niet uploaden omdat het formaat te klein is.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
De plaatjes bij personen zijn afkomstig van Wikimedia Commons - commons.wikimedia.org
We plaatsen alleen foto's met CC-licentie afkomstig van die site.
Lebarron
-
- 1018 messages
- 702 votes
De plaatjes bij personen zijn afkomstig van Wikimedia Commons - commons.wikimedia.org
We plaatsen alleen foto's met CC-licentie afkomstig van die site.
Helder.
Bobbejaantje
-
- 2266 messages
- 2067 votes
Vroeger vond ik het wel handig bij het scrollen door de updates reviews dat niet enkel de titel maar ook het jaartal en de gebruiker in het vet stonden. Dat maakte het makkelijk om de updates heel snel te scannen. In de nieuwe modus kost dat wat meer moeite naar leescomfort toe.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik wou eens even checken of die Friends Reunion op de één of andere manier op de site stond, maar a) je krijgt twee entries (die hetzelfde lijken te zijn?) wanneer je het ingeeft in de zoekbalk en b) geen enkele mogelijkheid linkt naar iets werkend? https://i.imgur.com/VkJMnGw.png
Heino (moderator series)
-
- 1517 messages
- 2355 votes
Metalfist Deze was eerst als losse serie op de site gezet, maar later hebben we besloten om deze als los seizoen van de hele serie toe te voegen. De losse serie is verwijderd van de site, maar is blijkbaar nog wel in de zoekresultaten te vinden.
De Friends Reunion kun je hier vinden: Friends - Seizoen 11 (2021) - MovieMeter.nl
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Aha, dat is een keuze die ik eerlijk gezegd niet echt begrijp (dit is verre van reguliere aflevering, het is gewoon een documentaire en wordt ook overal anders zo aangegeven) maar dan moeten inderdaad de zoekresultaten wel eens opgeschoond worden.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik heb nu effectief een bericht achter gelaten bij dat seizoen 11 maar dat komt nergens in mijn profiel? In Logboek van Metalfist staat nog altijd Demon Slayer als laatste, ik heb in mijn profiel enkel maar de mogelijkheid "Filmlog" en bij "Meningen" heb ik dan wel een onderscheid tussen Films en Series, maar bij Series staat er gewoon niets? Dit terwijl ik wel 100% zeker een review heb staan bij bijvoorbeeld De Bende van Jan De Lichte.
edit: in mijn profiel zie ik rechts wel een overzicht met Nieuwste Beoordelingen waar Friends wel tussen staat maar daar staat dan ook True Detective tussen? Dat is van 15 juni 2016.. Dat kun je met de beste wil ter wereld niet meer recent noemen 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik geloof dat het al op de todolist staat, maar ik heb je bericht voor de zekerheid doorgeschakeld naar onderstaand topic:
Bugs en wensen Series gedeelte nieuwe site - De Site: Algemeen - serieforum
ZAP!
-
- 5455 messages
- 3622 votes
In de filmografie van Robert Altman ontbreekt bij mij ineens 'Short Cuts' in de oude modus. En alleen die titel, als ik het goed heb. Heel vreemd, maar daar zal niets meer aan gebeuren, zeker?
joachimt (crew films)
-
- 3797 messages
- 9729 votes
In de filmografie van Robert Altman ontbreekt bij mij ineens 'Short Cuts' in de oude modus. En alleen die titel, als ik het goed heb. Heel vreemd, maar daar zal niets meer aan gebeuren, zeker?
Dat heb je correct aangenomen. In de nieuwe modus staat hij er gewoon bij.
tijs.k
-
- 139 messages
- 6 votes
Is er al enige indicatie tot wanneer de "oude modus" blijft? Ik wissel nu soms heen en weer en vermoed dat de oude modus steeds meer bugs laat zien omdat deze niet meer wordt bijgewerkt. Dan is het 'kiezen tussen 2 kwaden'..dus misschien maar beter de overstap maar maken.
McSavah
-
- 9960 messages
- 5268 votes
In de oude versie kon je na het verwijderen van je bericht dit nog ongedaan maken, dat kan nu niet meer. Nu al voor de tweede keer dat ik een bericht wil editen en per ongeluk op het prullenbakje klik. Dat is natuurlijk mijn fout maar de back-up was wel handig. 
gauke
-
- 9852 messages
- 13069 votes
In de oude modus blijf ik het prettig vinden dat je bij regisseurs in één oogopslag kunt zien op hoeveel films je gestemd hebt + jouw stemgemiddeide. Ik mis dat nog altijd in de nieuwe modus.
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5072 votes
gauke Zoals al vaker gemeld, dat komt terug.
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Zal wel iets gemist hebben, maar sinds wanneer is de categorie "filmgames" niet meer opgenomen in de updates van de forumtopics?
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Laat maar, blijkbaar niet op tijd de boel even opgeschoond bij mij.
tijs.k
-
- 139 messages
- 6 votes
Is er alweer een update of nieuws bekend over verbeteringen? Ik dacht dat wij af en toe op de hoogte gehouden zouden worden maar dat heb ik misschien niet goed begrepen 
eddie010
-
- 22 messages
- 0 votes
Bedrijf is verhuisd en we hebben allemaal gloednieuwe hardware, maar ook hierbij slaat het beeldscerm een paar seconden op hol bij het openen van een nieuwsbericht op de homepagina... Ik kan toch niet de enige zijn die hier last van heeft?
tijs.k
-
- 139 messages
- 6 votes
Bedrijf is verhuisd en we hebben allemaal gloednieuwe hardware, maar ook hierbij slaat het beeldscerm een paar seconden op hol bij het openen van een nieuwsbericht op de homepagina... Ik kan toch niet de enige zijn die hier last van heeft?
Misschien wel de enige die het merkt, heb niet het idee dat veel van de harde kern de nieuwsberichten leest hihi
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Kom op zeg, die 'dit topic bevat geen berichten' bug begint niet alleen irritant te worden, het begint ongeloofwaardig te worden.
Maar ga gewoon door met jullie topgedoe, ik zie later wel weer.
tijs.k
-
- 139 messages
- 6 votes
zou er iets mogelijk zijn om een bericht te krijgen als een serie of film op Netflix en consorten staat? Dit kan bij een conculega (andere NL filmsite) van jullie wel en zou een leuke toevoeging zijn!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.