• 177.927 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.561 votes
Profile

vrijwilligers gevraagd

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Je kunt nu aanvinken op het tooltje dat een film niet op imdb staat. Ik zal gelijk even regelen dat je bij toevoegingen verplicht een imdb code moet invoeren (tenzij niet aanwezig op imdb). Met de vraag aan de toevoegmods of ze film af willen keuren waar onterecht een "geen imdb code" vinkje meegestuurd is.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Zelva 2293

Dustyfan 1393

jassonn 1379

PatrickL 1328

Linda 1239

kittyklitty 687

killalot 681

speedy23 674

Queto Yurlunyur 610

citybird 573

Bad_Religion 397

lngrid 188

Wolkenmeter 177

kos 174

John Doe 76

Yekezzez 76

blabla 73

Lumasch 69

aegron 61

nights 54

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Jordy wrote:

Je kunt nu aanvinken op het tooltje dat een film niet op imdb staat. Ik zal gelijk even regelen dat je bij toevoegingen verplicht een imdb code moet invoeren (tenzij niet aanwezig op imdb). Met de vraag aan de toevoegmods of ze film af willen keuren waar onterecht een "geen imdb code" vinkje meegestuurd is.

Zou je er svp even bij willen zetten (bij het tooltje) dat de automatische zoekfunctie niet erg goed functioneert. Dat wil zeggen; wordt met die automatische link niets gevonden, dan levert handmatig zoeken vaak WEL resultaat op.

jassonn

• 5303 messages
  • 3229 votes

Idd, vaak is er 1 woord waar hij niks mee kan, handmatig rolt hij er dan meestal als nog uit. Al vraag ik me af waarom hij hem dan wel kan vinden.

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

Zelva 2293

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Ik denk dat er een zeer grote 'kuis' gebeurd is. Er waren zeer vele 'dode' links, en ook verschillende jaartallen verkeerd...

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

idd, De Grote Zomer Schoonmaak

(hopelijk niet elk jaar, al zou het misschien wel z'n nut hebben...)

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Vele jaren die fout bleken te zijn. Thanks alle verbeteraars.

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

kappeuter wrote:

Zou je er svp even bij willen zetten (bij het tooltje) dat de automatische zoekfunctie niet erg goed functioneert. Dat wil zeggen; wordt met die automatische link niets gevonden, dan levert handmatig zoeken vaak WEL resultaat op.

En als dat niks oplevert, wil het ook nog helpen om op regisseur te zoeken. Als dat niet helpt, mag je 100% zeker zijn dat de film niet op IMDb staat.

PatrickL

• 1586 messages
  • 2398 votes

Dustyfan schreef:

(quote)

En als dat niks oplevert, wil het ook nog helpen om op regisseur te zoeken. Als dat niet helpt, mag je 100% zeker zijn dat de film niet op IMDb staat.

Precies, maar ik neem aan dat iedereen dat wel probeert als een film niet direct gevonden wordt.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Dat vind ik vrij naief PatrickL.

Ik denk dat velen er van uit gaan/ gingen dat de search tool wel goed werkt.

En je moet ook maar net weten dat de laatste optie die Dustyfan noemt ook nog wel eens kan werken.

Nuttige tips dus.

PatrickL

• 1586 messages
  • 2398 votes

kappeuter wrote:

Dat vind ik vrij naief PatrickL.

Ik denk dat velen er van uit gaan/ gingen dat de search tool wel goed werkt.

En je moet ook maar net weten dat de laatste optie die Dustyfan noemt ook nog wel eens kan werken.

Nuttige tips dus.

Het leek mij vrij vanzelfsprekend, maar dat komt wellicht omdat ik al voordat het tooltje in werking ging geregeld films ben tegen gekomen die 0 search results aangaven. Dus ik had al enig vermoeden dat de search niet altijd even soepel werkte.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik zal het er vanavond even bijzetten, al denk ik ook dat de beperkte groep diehards die aan het invoeren is dat wel weet.

Linda

• 1336 messages
  • 0 votes

Ik kwam er net achter dat er een film dubbel op de site staat.

-Fluchtweg St. Pauli - Grossalarm für die Davidswache

-Fluchtweg St. Pauli - Großalarm Für die Davidswache

Bij beide films staat nu de code maar ik neem aan dat die met 'Grossalarm' weg mag.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Bedankt voor de tip. De eerst toegevoegde heb ik laten staan. Wel zo eerlijk voor diegene die de film het eerst toevoegde.

Ik heb de titel wel aangepast zoals die op imdb staat.

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

Is deze film nu dezelfde als deze op MM ?

Ze lijken wel op elkaar, maar ik twijfel...

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

Volgens mij ligt nu IMDb op z'n gat. Zouden wij dat 'veroorzaakt' hebben met al die hits?

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

In Duitsland hebben ze de nieuwe spellingsregels, bijna afgeschaft dus de ß mag gelukkig weer. Evenals die fijne puntjes op de klinkers.

bioscoopzaal

• 2805 messages
  • 4325 votes

Het is nog niet definitief, maar het ziet er naar uit dat de discussie over de Duitse spelling weer in alle hevigheid is losgebarsten. De publicaties van het Duitse Springer Verlag lijken trouwens weer naar de oude spelling te willen overschakelen.

Duitse kranten keren terug naar oude spelling

BRUSSEL - Het Duitse Axel Springer Verlag, dat onder meer de kranten Bild en Die Welt publiceert, en het toonaangevende weekblad Der Spiegel hebben besloten om met al hun publicaties terug te keren naar de klassieke Duitse spelling. Ze roepen andere uitgeverijen en persagentschappen op om hetzelfde te doen. Dat is een hoogtepunt in de onenigheid die al jaren heerst rond de spellinghervorming van het Duits.

De nieuwe Duitse spelling wordt al zes jaar toegepast in het onderwijs - ook in Vlaamse scholen en universiteiten - en al vijf jaar in de pers. Het gaat onder meer om nieuwe regels voor de keuze tussen ss en ß, en voor de spelling van woorden met een vreemde oorsprong. Volgend jaar zouden de regels definitief van kracht moeten worden. Maar het verzet tegen de Rechtschreibereform lijkt alleen maar toe te nemen.

De twee uitgevers beogen met hun maatregel het herstel van een eenvormige Duitse spelling, zo verklaarde Der Spiegel gisteren op zijn website. ,,De onzekerheid neemt toe, en de vermenging van oude en nieuwe spelling is aan de orde van de dag. Wie vóór de hervorming juist kon schrijven, maakt nu fouten. Ouders gebruiken een andere spelling dan hun kinderen. Leraren zijn het noorden kwijt.''

Uit een enquête die deze week gepubliceerd werd in het weekblad Focus, blijkt dat slechts de helft van de Duitsers de nieuwe regels geheel of gedeeltelijk toepast. 66 procent zou volgens diezelfde rondvraag liever terugkeren naar de klassieke Duitse spelling. Ze vrezen dat er een ,,taalgeneratiekloof'' zou ontstaan tussen ouders en hun kinderen. Ook vooraanstaande Duitse schrijvers, zoals Günter Grass (De blikken trommel), weigerden al hun boeken in de nieuwe spelling te laten drukken.

Met hun beslissing sluiten Der Spiegel en Axel Springer zich aan bij de Frankfurter Allgemeine Zeitung. Die conservatieve krant liet de nieuwe spelling in 2000 al voor wat ze was. Maar Der Spiegel en Axel Springer willen niet als conservatief bestempeld worden: ,,Wij zijn absoluut voorstander van nodige en zinvolle hervormingen in onze samenleving. Maar de spellinghervorming is geen hervorming, maar een stap terug'', schrijven de hoofdredacteur van Der Spiegel en een topman van Axel Springer in hun verklaring. En verder: ,,De geschiedenis door de eeuwen heen toont dat taal zich evolutionair ontwikkelt. De spelling zou die veranderingen moeten volgen, en niet voorschrijven.''

Gisteren besliste de Süddeutsche Zeitung in navolging van Spiegel en Axel Springer dat ze de nieuwe spelling laat vallen. Die Zeit, Stern, Focus, Frankfurter Rundschau en Taz blijven trouw aan de nieuwe regels, zo meldde Spiegel Online. De redactie van Duden, zowat de Duitse Van Dale, is niet gelukkig met de beslissing van de uitgevers.

Uit De Standaard van 07/08/2004

Purmerend

• 2775 messages
  • 3308 votes

Dustyfan wrote:

Is deze film nu dezelfde als deze op MM ?

Ze lijken wel op elkaar, maar ik twijfel...

Volgens mij precies dezelfde film!

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

"Nog 8490 films zonder imdb code."

Nog even doorbijten...

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Nog 8000 te gaan...

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

onvoorstelbaar top!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Dustyfan aan de leiding:

Dustyfan 2665

Zelva 2529

jassonn 1654

PatrickL 1645

Linda 1407

speedy23 944

Queto Yurlunyur 860

kittyklitty 707

killalot 701

citybird 649

Bad_Religion 413

kos 279

lngrid 234

Yekezzez 222

Wolkenmeter 177

Lumasch 165

aegron 122

Captain Pervert

• 4643 messages
  • 2099 votes

Moet het TV overzicht nog altijd handmatig ingevoerd worden trouwens? Is er geen handige scripter die dat van tvgids.nl kan plukken?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

De matching tussen een film op een externe site en het exacte id van de film op onze site zal lijsten zijn in veel gevallen. Zolang er nog iemand is die het handmatig wil doen lijkt me dat niet nodig.

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

Pwooahh waar halen jullie de tijd vandaan? Zet die computer eens uit man.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Hey, spelbreker!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Dustyfan 3540

Zelva 3478

PatrickL 1875

jassonn 1750

Linda 1427

speedy23 1170

kittyklitty 975

Queto Yurlunyur 932

citybird 895

killalot 729

Bad_Religion 593

kos 325

lngrid 234

Yekezzez 222

Lumasch 199

Wolkenmeter 177

aegron 122

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Geen dttom in de lijst

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.