- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic) #2
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic) #2
tbouwh
-
- 5809 messages
- 5400 votes
Zou iemand deze nieuwe documentaire van Adam Curtis willen toevoegen?
Scroll even iets terug naar een eerder verzoek en de reactie van Narva77:)
tbouwh
-
- 5809 messages
- 5400 votes
Er zijn onlangs twee Blade Runner-shorts toegevoegd, kan iemand die derde en langste nog doen? Blackout 2022
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Voor iemand onnodig moeite doet: staat al in de wachtrij. 
Slater (crew films & series)
-
- 1346 messages
- 8966 votes
Ik zou het wel willen proberen, maar kan nergens vinden hoe je iets toevoegt.
Deze kan ik niet terugvinden op de site:
tbouwh
-
- 5809 messages
- 5400 votes
Slater, als je het knopje 'film toevoegen' in je menu rechtsboven aanklikt, kun je vakje voor vakje alles invullen & nagaan, en dan is er ook nog de WIKI (rechtsonderin je browser) voor info over oa criteria van toevoegbaarheid.
Dat gezegd hebbende, op MUBI zijn onder de radar twee films van de laatste IDFA-eregast toegevoegd. Tot mijn verbazing staat Boatman (1993) nog niet op de site en dan is er nog deze. Wie biedt? anders kijk ik er over een tijdje weer naar.
starbright boy (moderator films)
-
- 22403 messages
- 5070 votes
Als iemand zin heeft om twee (fraaie) shorts van Radu Jude toe te voegen, je maakt me blij:
Alexandra (short, 2006)
Lampa cu căciulă (short, 2006)
Slater (crew films & series)
-
- 1346 messages
- 8966 votes
Slater, als je het knopje 'film toevoegen' in je menu rechtsboven aanklikt...
Heb ik weer lekker overheen gekeken. Bedankt, ik ga eens wat klootviolen als ik tijd heb.
stinissen (crew films & series)
-
- 23437 messages
- 76922 votes
-
- 23437 messages
- 76922 votes
"Legacy (2020) - Reference View - IMDb" Legacy (2020) - Reference View - IMDb
StanStan
-
- 53 messages
- 269 votes
In De Site > Algemeen > titel toevoegen:
Ik wil een titel toevoegen, maar kan de toevoeg-pagina niet vinden.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Ik wil een titel toevoegen, maar kan de toevoeg-pagina niet vinden.
Als je in de menubalk op je naam klikt, krijg je een reeks opties waaronder het toevoegen van films.
ArnoldusK
-
- 584 messages
- 2056 votes
Wil iemand wellicht deze muziekdocumentaire toevoegen?
In Search of Blind Joe Death: The Saga of John Fahey (2013) - Plot Summary - IMDb
Thanks!
-
- 23437 messages
- 76922 votes
John Milton
-
- 24221 messages
- 13386 votes
Ik zit aan de max na al die Oscar shorts
als iemand deze Oscar shorts toe wil voegen:
-
- 23437 messages
- 76922 votes
-
- 23437 messages
- 76922 votes
-
- 23437 messages
- 76922 votes
John Milton
-
- 24221 messages
- 13386 votes
ned-turkse co-productie die op Locarno draaide.
Gulyabani is een entiteit, een geest, een buitenstaander. Ze is het rusteloze overblijfsel van een verlaten en eenzame plek. Fethiye Sessiz, een in de jaren zeventig en tachtig beruchte helderziende uit Izmir, herinnert zich fracties van haar overleving na misbruik, ontvoeringen en geweld.
- poster
-genre: Ik zou die van Mubi aanhouden, en dan éérst experimenteel en daarna docu, zeg ik na het zien van de film.
(ik zit nog steeds aan de max, dus als iemand ruimte heeft
)
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Er is momenteel een technsche storing waardoor de crew tijdelijk geen toevoegingen kan afhandelen.
Excuses voor het ongemak.
Zodra dit weer kan zullen we dit uiteraard meteen weer oppikken.
Correcties blijken nog wel mogelijk te zijn dus die zullen we ondertussen nog steeds blijven behandelen.
John Milton
-
- 24221 messages
- 13386 votes
Ik vermoedde al zoiets 
Jammer natuurlijk, maar ook geen groot drama. Hoop dat ze het snel kunnen vinden.
-
- 23437 messages
- 76922 votes
Theunissen
-
- 12268 messages
- 5513 votes
Er is momenteel een technsche storing waardoor de crew tijdelijk geen toevoegingen kan afhandelen.
Excuses voor het ongemak.
Zodra dit weer kan zullen we dit uiteraard meteen weer oppikken.
Correcties blijken nog wel mogelijk te zijn dus die zullen we ondertussen nog steeds blijven behandelen.
Is deze technische storing eventueel al verholpen ?
-
- 23437 messages
- 76922 votes
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Is deze technische storing eventueel al verholpen ?
Sorry ik had je bericht gemist.
De technische problemen zijn nog niet helemaal verholpen waardoor er soms toevoegingen op de site verschijnen zonder poster.
We behandelen inmiddels wel weer gewoon toevoegingen om de achterstanden niet te ver op te laten lopen. In de meeste gevallen gaat het gelukkig wel goed.
Er hoeven overigens geen correcties ingestuurd te worden voor ontbrekende posters, omdat de beheerders dit nog nader moeten uitzoeken.
Theunissen
-
- 12268 messages
- 5513 votes
Sorry ik had je bericht gemist.
De technische problemen zijn nog niet helemaal verholpen waardoor er soms toevoegingen op de site verschijnen zonder poster.
We behandelen inmiddels wel weer gewoon toevoegingen om de achterstanden niet te ver op te laten lopen. In de meeste gevallen gaat het gelukkig wel goed.
Er hoeven overigens geen correcties ingestuurd te worden voor ontbrekende posters, omdat de beheerders dit nog nader moeten uitzoeken.
Alsnog bedankt voor het antwoord en ik zie inderdaad dat de toevoegingen weer worden behandeld en daar ben ik blij om
Van de poster correctie zal ik afblijven, maar ik denk niet dat die specifiek van toepassing zijn voor mij, want de poster correctie die ik meestal indien, die zijn van toepassing op films die al lange tijd op MovieMeter staan.