• 178.030 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.002 actors
  • 9.371.366 votes
Profile

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic) #2

John Milton

• 24220 messages
  • 13385 votes

-iemand die de Oscarwinnaar Mindenki (2016) - IMDb toe zou willen voegen?

-en een animatie uit Libanon op MM lijkt me ook tof: Waves '98 (2015) - IMDb

I'd do it myself, maar ik zit aan de tien openstaande toevoegingen

tbouwh

• 5809 messages
  • 5400 votes

Gretz wrote:

Mag deze concertfilm worden toegevoegd aan MoMe? Heeft een eenmalige bioscooprelease gehad op vrijdag 3 juli 2020. Volgend week is de tv-première op NPO3.

VPRO zendt de concertfilm van Eefje de Visser uit op NPO 3 - 3voor12 - 3voor12.vpro.nl

Had iemand deze al opgepikt? anders wil ik het nog wel proberen in de loop van het weekend of volgende week.

narva77 (crew films)

• 12724 messages
  • 6540 votes

John Milton wrote:

-iemand die de Oscarwinnaar Mindenki (2016) - IMDb toe zou willen voegen?

Mindenki (2016) - MovieMeter.nl

John Milton

• 24220 messages
  • 13385 votes

Ik had het net gezien, dank

tbouwh

• 5809 messages
  • 5400 votes

Misschien wil iemand Woton's Wake & The Responsive Eye van De Palma doen, dat wordt tijd.

Kurtz

• 33 messages
  • 520 votes

Can't Get You Out of My Head (TV Mini-Series 2021) - IMDb

Wilde deze meesterlijke nieuwe documentaire (mini-)serie van Adam Curtis toevoegen, maar kreeg de melding dat een eerdere poging al afgewezen is. Iemand enig idee waarom? (eerdere series van Curtis, bijv. The Century of the Self staan namelijk wel gewoon op MM)

tbouwh

• 5809 messages
  • 5400 votes

Met uitgang van Curtis' vroege werk staan (uit m'n hoofd) inderdaad al zijn lange documentaires op MM. Ik kan mij alleen voor nu voorstellen dat het in het kader van de samenvoeging van de sites te maken heeft met de categorisering (miniserie). Dat moet een van de moderators nog kunnen bevestigen.

narva77 (crew films)

• 12724 messages
  • 6540 votes

Kurtz Dat heeft idd te maken met wat tbouwh hierboven al zegt. In verband met de aanstaande samenvoeging van MovieMeter met TVMeter worden documentaireseries niet meer door ons behandeld. Ook geen series met 7 afleveringen of minder (die voorheen op MM mochten). Series dienen vanaf nu te worden ingestuurd op TVMeter en zullen worden behandeld door onze collega-crewleden aldaar. Dat geldt dus ook voor docuseries.

PS, de serie The Living Dead staat ook nog niet op de site. Geschreven en geproduceerd door Adam Curtis, alleen wordt hij op IMDb niet vermeld als regisseur, maar het zou goed kunnen dat hij de serie ook heeft geregisseerd.

De drie afleveringen stonden ooit op YouTube.

Gretz

• 95 messages
  • 308 votes

tbouwh wrote:

(quote)

Had iemand deze al opgepikt? anders wil ik het nog wel proberen in de loop van het weekend of volgende week.

Hij is op NPO3. Anders voeg ik hem later deze week zelf wel toe

tbouwh

• 5809 messages
  • 5400 votes

Zeg het maar, ik zou er op zijn vroegst morgen aan toekomen.

tbouwh

• 5809 messages
  • 5400 votes

Welke gebruikers/moderators hier zijn donateur/contributor op Cinematerial? Ik zou bijvoorbeeld deze poster wel in HD willen hebben om de short toe te kunnen voegen. Maar ik weet ook niet of dat qua copyright mag, omdat hij dus al niet vrij te downloaden is. Anders wordt het gewoon imdb.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

tbouwh wrote:

Welke gebruikers/moderators hier zijn donateur/contributor op Cinematerial? Ik zou bijvoorbeeld deze poster wel in HD willen hebben om de short toe te kunnen voegen. Maar ik weet ook niet of dat qua copyright mag, omdat hij dus al niet vrij te downloaden is. Anders wordt het gewoon imdb.

Ik geloof dat op zijn minst kappeuter de MovieMeter account heeft maar hier is de poster in groter formaat zonder logo

Het is wat omslachtig maar ik had even een print screen van de poster genomen, die geüploadt naar imgur en dan op die afbeelding (in Chrome) rechts geklikt en "Search for this image" aangeklikt. Dan kun je nog filteren op welke grootte je wilt. Dat is een trucje dat wel vaker werkt trouwens, zelfs als je een poster enkel in klein formaat vind.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Voor de liefhebbers hier het origineel.

tbouwh

• 5809 messages
  • 5400 votes

Dat is een procesje dat ik zelf inderdaad niet uit het blote hoofd zou kunnen initiëren hartelijk dank voor het voorzien van de poster in dit mooie formaat. Als het nog eens van toepassing mocht zijn, zal ik kijken of het lukt jouw trucje over te nemen.

Gretz: Bitterzoet staat in de wachtrij om beoordeeld te worden.

John Milton

• 24220 messages
  • 13385 votes

Als iemand kan helpen met deze? Ik wil morgen nog een paar andere toevoegen en dan zit ik weer aan de max.

Butterflies (2012) - IMDb Stop-motion animatie short uit Australië.

Red Rover (2015) - IMDb short uit Australië

The Lost Thing (2010) - IMDb Oscarwinnaar best animated short

Parvaneh (2012) - IMDb Oscar nominatie best short live action

Blind Vaysha (2016) - IMDb Oscar nominatie animated short

Revolting Rhymes Part One - IMDb Oscar nominatie animated short

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 messages
  • 5306 votes

Wil iemand deze toevoegen? Heeft geen IMDB-pagina helaas - ik heb hier jaren geleden een van de stemmen in gedaan.

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

John Milton wrote:

Als iemand kan helpen met deze? Ik wil morgen nog een paar andere toevoegen en dan zit ik weer aan de max.

Butterflies (2012) - IMDb Stop-motion animatie short uit Australië.

Red Rover (2015) - IMDb short uit Australië

The Lost Thing (2010) - IMDb Oscarwinnaar best animated short

Parvaneh (2012) - IMDb Oscar nominatie best short live action

Blind Vaysha (2016) - IMDb Oscar nominatie animated short

Revolting Rhymes Part One - IMDb Oscar nominatie animated short

John Milton ik zal Blind Vaysha (2016) en Parvaneh (2012) insturen. Ik zie dat zij nog niet in de wacht staan.

John Milton

• 24220 messages
  • 13385 votes

Ik ben er inderdaad na mijn verzoek ook netjes van afgebleven, ook toen ik opeens weer 2 plekjes vrij kreeg. Die opgevuld met 2 andere titels, anders krijg je idd weer risico op dubbel werk

wat over een tijdje (2 weken ofzo) niet gedaan is, doe ik gewoon alsnog zelf als ik weer toe mag voegen. In de tussentijd voeg ik nog wat andere mubi dingen en oscars noms toe.

stinissen (crew films & series)

• 23437 messages
  • 76922 votes

trebremmit

• 3014 messages
  • 1465 votes

Iemand die deze western wil toevoegen?

Dead Men (2018) - IMDb

ArnoldusK

• 584 messages
  • 2056 votes

Zou iemand deze nieuwe documentaire van Adam Curtis willen toevoegen?

Can't Get You Out of My Head (TV Mini-Series 2021) - IMDb

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.