- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- MovieMeter krijgt een nieuwe eigenaar
MovieMeter krijgt een nieuwe eigenaar
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
Damn, ik loop weer achter 
Jordy bedankt voor je werk al die jaren. Ik kwam er pas in 2012 bij, maar de ruim 12.000 berichten die ik hier sindsdien gepost heb zijn indicatief voor de lol die ik aan MM heb beleefd onder jouw leiding. Geniet van je welverdiende extra vrije tijd straks!
Graaf Machine
-
- 9789 messages
- 1412 votes
Gewoon toch even slikken. Dit is wellicht de beste "site" die er is. Alles klopt op deze site, natuurlijk ook via externe geldschieters, dat is mijn zaak niet. Hopelijk gaat dit door, anders niet.
Mr Thee
-
- 1588 messages
- 1197 votes
Jordy dank voor alles. Zo nu en dan met respect en bewondering proberen te volgen wat je "bijbaan" allemaal meebrengt. Het direct "begrijpen" van de MM gemeenschap is niet niks. Succes meter_fan. Gelet op je ene stem ...heb je nog een lange weg te gaan als user 
Uiteraard wens ik je en je team alle goeds en vind ik het eerste bericht hieronder al wel een hele "open" manier van communiceren. Het is mooi dat de wesites in de lucht blijven en wellicht ook nieuwe impulsen krijgen!
Nb. Enquête is reeds gesloten zie ik.
Toch wat zaken die ik belangrijk vind (om te weten en te noemen):
Opm 1. lijstjes maken ("houden zo") is opgemerkt, goed zo!
Opm 2. Magazine starten: interessant!
Opm 3. Hoop wel dat de users (zoals nu) een grote vrijheid houden in onderwerpen bepalen.
Opm 4. App maken. Fijn!
Vraag 1. Is het actief bijhouden en toevoegen van films een ding wat nog lang zal blijven bestaan?
Vraag 2. Zijn er in je team ook actieve users die de "cultuur" bewaken en/ of blijft de crew bestaan? Is dat überhaupt een idee?
Vraag 3. Wat geeft Jordy je mee om de cultuur en identiteit te behouden, of mogen we dat niet weten (heb daar enig begrip voor maar stel de vraag wel graag)?
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
Zijn er eigenlijk (wereldwijd) websites die vergelijkbaar zijn met MM? De enige die in de buurt komt die ik weet is de Česko-Slovenská filmová databáze, die wel wat lijkt te lijken op MM qua structuur.
meter_fan
-
- 180 messages
- 84 votes
Bedankt voor de feedback Mr Thee-
Om maar even al je vragen in één keer te beantwoorden, we gaan niet zitten aan de identiteit van MovieMeter. Dus ja- de crew blijft gewoon behouden, nee- er zullen geen grote functionaliteiten gaan verdwijnen en uiteraard (!): het bijhouden en toevoegen van films? Daar draait het juist allemaal om.
MM gaat gewoon verder zoals het bedoeld is. Maar inderdaad: genoeg ideeën!
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
meter_fan de laatste vraag blijft onbeantwoord 
Een idee is: er zijn wat users met eigen websites, betrek hen bij het magazine!
Denk dat die ook wel onbeantwoord blijft. Denk misschien enkele tips?
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
Dan wil ik ook even graag je pincode weten.
Tot nu toe vind ik meter_fan absoluut meegaand en betrokken en dat zou lang niet elke eigenaar doen. Daar krijg je gewoon de middelvinger van... 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Bedankt voor alles Jordy! 15 jaar geleden besloot ik met deze verschrikkelijke nickname mezelf te registeren op deze voor mij onbekende site. Sindsdien blijven plakken en mezelf ontwikkeld tot filmkenner. Zo'n beetje elke film die ik vind of kijk komt via MM in mijn vizier, mede door de uitgebreide database, overzichtelijkheid, betrouwbaar ratingsysteem en sterke community!
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Besloot ik met deze verschrikkelijke nickname mezelf te registeren op deze voor mij onbekende site.
Hear hear 
Hopelijk staat de nieuwe eigenaar een eenmalige naamswijziging toe haha!
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
Hopelijk staat de nieuwe eigenaar een eenmalige naamswijziging toe haha!
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Bedankt voor alles Jordy! 15 jaar geleden besloot ik met deze verschrikkelijke nickname mezelf te registeren op deze voor mij onbekende site. Sindsdien blijven plakken en mezelf ontwikkeld tot filmkenner.
(vind FillumGek overigens een gepaste en leuke originele nickname voor op deze site
)
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
(vind FillumGek overigens een gepaste en leuke originele nickname voor op deze site
)
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Haha dankje! Nee, het is vooral het 'fillum'-gedeelte. Veel te hoog breezergehalte naar mijn smaak
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Die nickname verandering desnoods tegen een kleine vergoeding daar ben ik ook wel voorin. Kan ik eindelijk die achterlijke cijfers eens weg halen.
Flat Eric
-
- 6443 messages
- 1026 votes
Een kleine vergoeding voor een kleine verandering zou inderdaad prima zijn. Maar geen rigoureuze naamsverandering alsjeblieft want anders herken ik de users niet meer.
Ben gewend geraakt aan de nicknames van de diverse users. Overigens ben ik zeer tevreden met mijn nickname, dus ik verander helemaal niks.
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Overigens ben ik zeer tevreden met mijn nickname, dus ik verander helemaal niks.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Nickname-verandering?
Nou, dan kan ik eindelijk eens de eerste letter in een hoofdletter veranderen.
Flat Eric
-
- 6443 messages
- 1026 votes
Ik hoop dat iedereen met een nickname-wijzigings- wens dat nog tijdig in de iets te kort lopende enquête heeft kunnen verwerken! 
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5066 votes
Nickname-verandering?
Nou, dan kan ik eindelijk eens de eerste letter in een hoofdletter veranderen.
Nee joh, nicknames zonder hoofdletter zijn veel mooier.
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Ik hoop dat iedereen met een nickname-wijzigings- wens dat nog tijdig in de iets te kort lopende enquête heeft kunnen verwerken!
Nee, op het moment van invullen niet meer aan gedacht, stom.
IH88
-
- 9727 messages
- 3182 votes
Die nickname verandering desnoods tegen een kleine vergoeding daar ben ik ook wel voorin. Kan ik eindelijk die achterlijke cijfers eens weg halen.
Niet toevallig in een dronken bui je pincode ingetoetst
. Dan snap ik wel dat je naamsverandering wil.
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Niet toevallig in een dronken bui je pincode ingetoetst
. Dan snap ik wel dat je naamsverandering wil.
Haha dat gebeurde mij nog niet op mijn vijftiende
. Het is alleen wel mijn pincode
..
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Welkom Roy, meter_fan! Je uitleg was duidelijk en fijn dat je schrijft dat de ambitie is (en hopelijk blijft) om nog 20 jaar erbij te plakken wat betreft deze site. Mooi. Ik ben vooral benieuwd naar de veranderingen, maar hoop stiekem dat veel bij het oude blijft. Zo vind ik de lay-out prima en overzichtelijk en heb ik dit ook aangegeven in de enquête. 
ghostman
-
- 5740 messages
- 5 votes
Zijn er eigenlijk (wereldwijd) websites die vergelijkbaar zijn met MM? De enige die in de buurt komt die ik weet is de Česko-Slovenská filmová databáze, die wel wat lijkt te lijken op MM qua structuur.
Harmonica Man
-
- 280 messages
- 0 votes
Themoviedb.org heeft ook een grote database en heeft omschrijvingen in diverse talen.
Ajax&Filmfreak
-
- 3361 messages
- 3729 votes
Ook een bedankje hier voor deze geweldige site die ook mijn (film)leven heeft verandert aan Jordy.
alexander038
-
- 957 messages
- 1295 votes
Heel erg bedankt Jordy voor al die jaren werk aan de site(s)!
Heb heel veel films hier ontdekt