- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- aanpassingen site januari 2018 (responsive)
aanpassingen site januari 2018 (responsive)
MishimaH
-
- 91 messages
- 490 votes
Is dat onder Vista? Die versie wordt niet meer doorontwikkeld (door Firefox)
Ja, ik leef helaas nog in het stenen tijdperk. 
gauke
-
- 9852 messages
- 13069 votes
Bij de desktopversie kan ik bij "mijn films" geen films meer toevoegen.
Zowel mobiel als op de desktopversie kan ik nog altijd bij "mijn films" geen films toevoegen. Jordy heb je er al naar kunnen kijken? Verder hartstikke content met de nieuwe mobiele versie 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik heb nog niet alle bugs kunnen oplossen. Hier vindt je de lijst met openstaande dingetjes: De Site >> Algemeen >> voor je iets meldt: bekende bugs + ideeƫnlijst
ik zal er elke dag een paar proberen weg te werken
Theunissen
-
- 12266 messages
- 5513 votes
Firefox versie 57 gebruik ik ook, maar wel nog Windows 7 als besturingssysteem.
mcdaktari
-
- 7265 messages
- 0 votes
Elke keer als ik op "Updates" willen klikken merk ik dat ik op "Toplijsten" wil gaan klikken.
Tja, automatisme of hoe noemt men zoiets? Het duurt toch langer dan ik verwacht had, het wennen aan andere vormgeving.

legian
-
- 777 messages
- 0 votes
De pop-up die boven films verschijnt als je er erboven hovert wordt nu standaard aan de onderkant geplaatst. Over het algemeen geen probleem maar als ik over de onderste film hover dan gaat er iets niet goed.
Gebeurt zowel bij Chrome als Edge op W10.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
gaat op de lijst!
vandaag opgelost
- je kunt het veld weer vergoten, bij het plaatsen van een bericht
- mobiele weergave van berichten is ook correct indien je de instelling "geen avatars" hebt
- in edge kun je weer quoten als het goed is
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Wel jammer dat je nu mobiel helemaal geen avatar meer in je profiel ziet als je erop klikt. Kan er niet gewoon een avatar op normale schaal daar zichtbaar worden? Geeft het toch meer personal touch.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12834 votes
- in edge kun je weer quoten als het goed is
Werkt perfect nu 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Wel jammer dat je nu mobiel helemaal geen avatar meer in je profiel ziet als je erop klikt. Kan er niet gewoon een avatar op normale schaal daar zichtbaar worden? Geeft het toch meer personal touch.
?? Als ik op jouw profiel klik zie ik nog steeds Al Bundy bovenaan.. En mijn avatar op mijn eigen profielpagina
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Het "snelzoeken" met de balk levert (mobiel) in het lijstje resultaten herhaling op van de categorieƫn, "Films" komt minstens 3x terug, "gebruikers" 2x, "regisseurs" ook meerdere keren, enz. (Heb gezocht op Thelma).
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Oningelogd zie je tijdelijk even geen avatar, het staat op de lijst om dit goed op te lossen.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Als je over je avatar rechtsboven hovert dan begint je gebruikersnaam met een hoofdletter, terwijl dit bij de verdere weergave op de site niet zo is. Is dat een bewuste keuze? Vind het zelf nogal jammerlijk namelijk dat er een vaste hoofdletter verschijnt. Ik overweeg me uit te schrijven. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Oningelogd zie je tijdelijk even geen avatar, het staat op de lijst om dit goed op te lossen.
Top.
Sta inderdaad niet altijd ingelogd op de telefoon.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik weet niet of het de bedoeling is, maar in het filmlog loopt de tekst van een lang bericht onder de poster door (zie Mad Max 2 in mijn filmlog): https://i.imgur.com/XwFg7PC.png
Oogt wat vreemd als je het mij vraagt, zou het mooier vinden als de onzichtbare lijn van de poster naar beneden wordt doorgetrokken. Zo was het daarvoor ook denk ik?
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
De opmaak in het preview venster bij het toevoegen van een film klopt nog niet.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik weet niet of het de bedoeling is, maar in het filmlog loopt de tekst van een lang bericht onder de poster door (zie Mad Max 2 in mijn filmlog): (afbeelding)
Oogt wat vreemd als je het mij vraagt, zou het mooier vinden als de onzichtbare lijn van de poster naar beneden wordt doorgetrokken. Zo was het daarvoor ook denk ik?
Ja dat is bekend, zie hier voor de lijst met bekende punten: De Site >> Algemeen >> voor je iets meldt: bekende bugs + ideeƫnlijst
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Wanneer ik mijn mobiel op zijn kant leg, ligt het tabblad 'updates' op een irritante plek:
https://www.mupload.nl/img/udhs14qm.png
Huawei P8 (Android) > Google Chrome
gauke
-
- 9852 messages
- 13069 votes
Het toevoegen van films bij 'Mijn Films' werkt weer! Hartstikke bedankt Jordy.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Heeft ongetwijfeld te maken met het feit dat mijn computer uit het stenen tijdperk stamt, maar ik zie geen gemiddeldes en reclames meer:
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
Ik constateer net de quote bug weer in edge, helaas.
Microsoft Edge 41.16299.15.0 onder win 10
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Heeft ongetwijfeld te maken met het feit dat mijn computer uit het stenen tijdperk stamt, maar ik zie geen gemiddeldes en reclames meer:
oudere versies van Firefox lijken hier inderdaad moeite mee te hebben, even updaten als dat mogelijk is
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik constateer net de quote bug weer in edge, helaas.
Microsoft Edge 41.16299.15.0 onder win 10
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Als je over je avatar rechtsboven hovert dan begint je gebruikersnaam met een hoofdletter, terwijl dit bij de verdere weergave op de site niet zo is. Is dat een bewuste keuze? Vind het zelf nogal jammerlijk namelijk dat er een vaste hoofdletter verschijnt. Ik overweeg me uit te schrijven.