- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- meldingen / notificaties
meldingen / notificaties
riesma
-
- 3706 messages
- 3081 votes
Ik denk dat dat ook sneller gebruikt zal worden, het typt namelijk makkelijker. En als je dan een snelzoek eraan kunt plakken, zoals bij het zoekveld bovenin en hoe bijvoorbeeld Facebook het doet, helpt dat ook met typefouten enzo. 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Verschil is wel dat je bij Facebook in maximaal een paar honderd vrienden zoekt, en hier door tienduizenden gebruikers. Daarom werkt zo'n autocomplete hier denk ik niet. Je wil niet elke keer als je het woord "film" typt, een dropdown krijgen met alle 541 gebruikers wiens gebruikersnaam met het woord "film" begint.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Als je eerst een @ teken moet typen en dan pas een lijst gebruikers krijgt, dan is het probleem toch opgelost?
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Ah, op die wijze. Alleen mis ik een beetje het nut van dit, omdat ik juist de quote met notificatie optie erg handig vind. Al zal het even wennen aan deze nieuwe optie zijn.
Omdat ik in discussies (in het voetbaltopic) al een paar keer mensen heb moeten quoten om mijn bericht te laten lezen, ondanks dat het niet om een reactie op diegene ging. Het is juist handig Ajax&Litmanen1
Als jij b.v. een Ajax nieuwtje/vraag/opmerking voor me hebt en je wilt dat ik het lees kan je mij "noemen". Handig toch? 
riesma
-
- 3706 messages
- 3081 votes
Als je eerst een @ teken moet typen en dan pas een lijst gebruikers krijgt, dan is het probleem toch opgelost?
Ja dat zou een mogelijke oplossing zijn
Dat was ook mijn idee inderdaad, de @ als event gebruiken om de functie aan te roepen. En misschien in eerste instantie laten zoeken in de recentste x gebruikers in dat topic, aangezien het vrijwel altijd om iemand zal gaan die recentelijk gereageerd heeft?
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Moet je voor meldingen, je films/topics in je updates houden?
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Prima.
Ik zie nu die extra functie n.a.v. Riesma. 
Verder vind ik het wel een heel mooie aanvulling. Vooral ook door het rode symbooltje, wat erg opvalt. Hopelijk blijft zoiets ook in het nieuwe design.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Vooral ook door het rode symbooltje, wat erg opvalt. Hopelijk blijft zoiets ook in het nieuwe design.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Je bent toch niet schizofreen, Dick, dat je jezelf gelijk gaat geven!? 
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Haha nee gelukkig niet. Ik heb het preview design gezien, maar weet niet wat ik ervan moet vinden, m.a.w. ik wacht wel af. Maar die functie blijft, dus heel mooi.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
heb het preview design gezien
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Bedankt Apollinisch. Zal wel even wennen worden aan dat nieuwe design.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ah, op die wijze. Alleen mis ik een beetje het nut van dit, omdat ik juist de quote met notificatie optie erg handig vind. Al zal het even wennen aan deze nieuwe optie zijn.
Daar ben ik wel mee eens. Stel er zitten andere berichten van users tussen die het over een ander onderwerp hebben, dan moet je wel terugzoeken waarom iemand reageert. Bij een quote kun je meteen zien waar het over gaat.