• 177.917 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.282 votes
Profile

meldingen / notificaties

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Je kunt misschien ook een soort reageer-knop in elk tekstvlak plaatsen die men kan gebruiken om een reactie te geven op iemand zonder dat er meteen een quotevenster hoeft te verschijnen. Maar goed, dit vind ik al heel fijn. Het "dekt" dus nog niet elke reactie, maar als je gequote wordt dus wel en dat is heel handig!

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Reinbo wrote:

Op mijn iphone blijft de 2 bij notificaties (poppetje icoon) staan, terwijl ik ze wel al bekeken heb.

Dit heb ik ook. Zowel op m'n laptop (macbook) als Samsung SIII.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Geeft het niet je totaal aan notificaties ipv nieuwe notificaties.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

zou nu opgelost moeten zijn

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Ik ben erg enthousiast over deze veranderingen; ziet er allemaal super uit!

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Is nu idd opgelost. Verder bevallen de aanpassingen goed.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Mooi, nou fijn dat het bevalt

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Fijne functies Jordy

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

Idem

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Geweldig!

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Mooie en handige nieuwe toevoeging.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Jordy wrote:

Voor nieuwe notificaties die vanaf nu verstuurd worden, verwacht ik dat het goed gaat. Zo niet hoor ik het graag.

Helaas....

[10:57] Je correctie van is geaccepteerd door Jawaddedadde.

Als ik zweef bij de notificatie staat daar Je correctie van null is geaccepteerd door Jawaddedadde...

het ging overigens om een titel-wijziging, ik weet niet of het daar mee te maken heeft misschien...

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ja het gaat fout bij films met een speciaal teken in de titel, zal er vandaag of morgen even naar kijken

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Ik neem aan dat als je gequoted wordt, maar dat bericht wordt weer verwijderd, dat dat ook uit de notificaties verdwijnt.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

klopt

ook als een quote bij bewerken van een bericht toegevoegd of verwijderd wordt, zou dat goed moeten gaan

madmax1

• 2216 messages
  • 711 votes

Ik zie ook dat er van alles gebeurd op de site,en nooit ergens last van gehad tot vanmorgen.

Het tabblad is gesloten en opnieuw geopend, vanwege een probleem met deze webpagina.

Nog geen actie ondernomen,dacht dat gaat wel over maar nu heb ik dat weer

Ligt dat probleem bij mij of anders?

madmax1

• 2216 messages
  • 711 votes

website wordt niet meer door Internet Explorer hersteld, omdat er een blijvend probleem is met de website.

Goeiendag,.dan maar eens actie ondernemen

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Vanaf nu kun je ook gebruikers "noemen", die dan een notificatie ontvangen. Dit kun je door door een gebruikersnaam tussen user tags te zetten, dus [ user ]Jordy[/ user ] (maar dan zonder de spaties)

dit werd eerder in deze discussie aangevraagd door riesma, hopelijk is hij er blij mee

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Test. Jordy komt er dan ook @ voor te staan. EDIT: nee dus.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Nee dat niet. Ik ontving wel netjes een melding dus het lijkt te werken

riesma

• 3706 messages
  • 3081 votes

Ja hoor Jordy, helemaal top! Mooie oplossing ook.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Stomme vraag, maar waar dient deze optie dan voor? Ik voer een discussie en dan kan ik iemand zijn naam noemen, want...?

(dit is een serieuze vraag overigens, niet cynisch)

riesma

• 3706 messages
  • 3081 votes

Zodat je iemand kan laten weten dat je het tegen diegene hebt, zonder steeds te moeten quoten. En zo hoeft diegene niets steeds de topics af te struinen of hij ergens genoemd wordt.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

riesma wrote:

Zodat je iemand kan laten weten dat je het tegen diegene hebt, zonder steeds te moeten quoten. En zo hoeft diegene niets steeds de topics af te struinen of hij ergens genoemd wordt.

Ah, op die wijze. Alleen mis ik een beetje het nut van dit, omdat ik juist de quote met notificatie optie erg handig vind. Al zal het even wennen aan deze nieuwe optie zijn.

Shinobi

• 4305 messages
  • 2550 votes

Ik vind het wel een handige optie, scheelt om iemand steeds te quoten om diegene op de hoogte te brengen.

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

Inderdaad, het is gewoon een alternatief voor een notificatie die een anders onnodige quote uitspaart. Al vraag ik me wel een beetje af of de functie transparant genoeg is voor gebruikers die dit topic niet gelezen hebben.

Voor dat soort zaken zou een "nieuwsbrief"-achtig iets (daarom niet noodzakelijk een echte nieuwsbrief) wel handig zijn. Kan je op de hoogte gehouden worden van nieuwe functionaliteiten op MM. Al is het maar een PM-thread van een speciale account?

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Onderhond wrote:

Voor dat soort zaken zou een "nieuwsbrief"-achtig iets (daarom niet noodzakelijk een echte nieuwsbrief) wel handig zijn. Kan je op de hoogte gehouden worden van nieuwe functionaliteiten op MM. Al is het maar een PM-thread van een speciale account?

Inderdaad. Zou ook bij de introductie van het recensiefilter het gebruik ervan gestimuleerd hebben.

Shinobi

• 4305 messages
  • 2550 votes

Eens, ten tijd van die introductie had ik echt geen idee waar dat sterretje nu voor stond, omdat ik nooit actief was op het forum.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Bij dat soort veranderingen zou ik nu een notificatie sturen. Dat vind ik hier niet zo aan de orde, het is een leuk extraatje maar meer niet, vind ik.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

misschien is het een idee dat dit mechanisme ook werkt bij @gebruikersnaam

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.