• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.274 votes
Profile

meldingen / notificaties

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Vanaf nu op de site, een revolutionair concept dat op geen enkele site nog bestaat: notificaties.

Wat houdt dit in? Je ziet boven in de pagina, naast je gebruikersnaam, nu 2 icoontjes. Een voor priveberichten, een voor notificaties. Als je boven het notificatie icoontje zweeft, krijg je een popup met (maximaal) de laatste 5 notificaties. Als je op het icoontje klikt ga je naar een overzicht van al je notificaties in de laatste 30 dagen.

Voorbeelden van notificaties zijn: "je bent gequote in topic", "het is december dus je kunt je jaarlijstje weer invoeren", "je toevoeging van x is geaccepteerd door crewlid y", dat soort dingen. In de toekomst zal dit systeem voor meer doeleinden ingezet gaan worden. Mocht je bepaalde typen notificaties niet willen ontvangen, dan kun je dit configuren bij je accountinstellingen.

Zie deze wijziging svp als een eerste stap, het zal vast nog niet perfect zijn. Benieuwd naar jullie tips en ervaringen, en eventuele bugs die je tegenkomt.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Zeer leuke toevoeging, toppie

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Netjes inderdaad.

Bottleneck

• 8233 messages
  • 2117 votes

heel handig!! vooral voor de quotes

alleen zie ik het configureren nog niet bij instellingen

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Leuk hoor, zei de enthousiasteling.

Van ongeveer de helft vd notificaties ontbreekt echter 'de titel van de film' waarvoor mijn correctie is goedgekeurd. Dus dat werkt nog niet helemaal lekker.

Je correctie van null is geaccepteerd door kappeuter (bijvoorbeeld)

edit: en als ik klik op een titel van een film dan krijg ik een dead link...

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

ik vermoed dat dit voor nieuwe notificaties vanaf nu niet meer voor zou moeten komen (dat je "null" ziet ipv de titel) als dit wel het geval is hoor ik het graag

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Dat is nog eens een toevoeging, erg fijn

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Fijne toevoeging hoor!

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Top!

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Wie had dit allemaal al die jaren geleden verwacht, Jordy .

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

Kleine nitpick misschien, maar je krijgt ook notifications van geneste quotes (je weet wel, quotes op quotes waarin jij gequote werd). Die zijn misschien niet zo nuttig, aangezien dat geen directe quotes zijn op een bericht van jezelf?

Verder, érg gave toevoeging.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ja daar moet ik nog even naar kijken, ik denk dat het beter is om dan geen notificatie te sturen

Alastor

• 2634 messages
  • 3018 votes

Jordy wrote:

ik vermoed dat dit voor nieuwe notificaties vanaf nu niet meer voor zou moeten komen (dat je "null" ziet ipv de titel) als dit wel het geval is hoor ik het graag

Hmm, het automatische bericht na een goedgekeurde correctie geeft bij mij (chrome) nog steeds "null" voor het volledige bericht.

Alastor

• 2634 messages
  • 3018 votes

Inloggen bij Firefox lukt niet. Het geeft enkel deze vreemde melding:

Welkom . Je hebt geen nieuwe privéberichten

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Alastor wrote:

(quote)

Hmm, het automatische bericht na een goedgekeurde correctie geeft bij mij (chrome) nog steeds "null" voor het volledige bericht.

over welke correctie gaat dat? welke film?

Alastor

• 2634 messages
  • 3018 votes

Een geautomatiseerd bericht van mrmojorisin123 bij Shôjo Tsubaki: Chika Gentô Gekiga (1992) van eergisteren. Het betrof een wijziging in de titel.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Dat begrijp ik niet helemaal, daar zie ik geen notificatie van staan. Wellicht begrijp ik je verkeerd.

Voor nieuwe notificaties die vanaf nu verstuurd worden, verwacht ik dat het goed gaat. Zo niet hoor ik het graag.

Alastor

• 2634 messages
  • 3018 votes

Ik bedoel in het nieuwe preview-scherm, waar de laatste vijf privé-berichten getoond worden. Helemaal rechts.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

"Je hebt in de afgelopen 30 dagen geen notificaties ontvangen van de site."

Kan iemand mij even quoten, dan kan ik ook meegenieten.

starbright boy (moderator films)

• 22396 messages
  • 5068 votes

Apollinisch wrote:

"Je hebt in de afgelopen 30 dagen geen notificaties ontvangen van de site."

Kan iemand mij even quoten, dan kan ik ook meegenieten.

Tuurlijk.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Een notificatie in het Game of Thrones topic verwijst me naar het topic De HP Rage.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Heb even alle notificaties verwijderd, om verwarring te voorkomen, daar stonden wat "foute" urls in. Kijken of het vanaf nu goed gaat.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Onderhond wrote:

Kleine nitpick misschien, maar je krijgt ook notifications van geneste quotes (je weet wel, quotes op quotes waarin jij gequote werd). Die zijn misschien niet zo nuttig, aangezien dat geen directe quotes zijn op een bericht van jezelf?

Dit zou nu goed moeten gaan, alleen de persoon van de quote op het hoogste niveau krijgt een notificatie

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Op mijn iphone blijft de 2 bij notificaties (poppetje icoon) staan, terwijl ik ze wel al bekeken heb.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

okee daar zal ik even naar kijken

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Heb ik ook.

Ook die laatste opmerking van Onderhond ervaar ik nog steeds.

Legan

• 18121 messages
  • 4947 votes

Leuke en mooie veranderingen / verbeteringen weer.

riesma

• 3706 messages
  • 3081 votes

Mooie toevoeging!

Is het een idee om ook notificaties te geven van een @mention (bijvoorbeeld), wanneer je niet iemand quote maar wel met iemand in gesprek bent?

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Erg leuk! Ik denk alleen wel dat er veel vaker gequote zal gaan worden (anders komt er geen notificatie) waardoor in een discussie elk bericht tevens een quote van het voorlaatste bericht zal gaan krijgen.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

De ervaring moet nog even afwachten hoe dat gaat. Misschien is een "mentions" achtig systeem zoals riesma voorstelt wel verstandig. Lijkt me niet gewenst dat voortaan elk direct antwoord een quote bevat. Ik quote nu jou in ieder geval niet

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.