• 177.953 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.755 votes
Profile

Gezocht: Power Rangers VHS (Metalfist)

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ik was in een nostalgische bui en stootte op mijn verzameling van Power Rangers tapes. Nu blijkt die echter niet volledig te zijn en de verzamelaar in mij wilt dat natuurlijk wel. Al wat rondgezocht op het internet, maar daar is niet veel te vinden precies. Vandaar de vraag: is er hier nog iemand die een aantal tapes wegdoet?

Dit is hetgeen dat ik al heb:

A Pressing Engagement

Big Sisters

Dark Warrior

Day of the Dumpster

Different Drum

Food Fight

For Whom the Bell Trolls

Foul Play In the Sky

Green Candle 1 & 2

Groen Van Nijd 1 – 5

Gung Ho

High Five

I, Eye Guy

Itsy Bitsy Spider

Life is a Masquerade

Love, Peace & Woe

Power Ranger Punks

Serie 2 deel 1 – 6

Serie 2 deel 8

Switching Place

Teamwork

The Spit Flower

Trouble with Shell Shock

Wheel of Misfortune

Speciallekes:

Karate Club

The Movie

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Toch nog eens bumpen aangezien mijn The Movie een Nederlands gedubte versie bleek te zijn..

mister blonde

• 12693 messages
  • 5825 votes

Moeten het VHS tapes zijn? Play.com staat er vol mee (dvd's) Vooral tweedehands nog wel te betalen. http://www.play.com/DVD/DVD/6-/Search.html?searchstring=power+rangers&searchsource=2&searchfilters=s{power+rangers}%2bc{57}%2b

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Liefst VHS inderdaad, vooral omdat ze een logo vormen als je ze allemaal naast elkaar hebt staan

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.