• 177.913 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.054 votes
Profile

Is Jason Voorhees homoseksueel?

Friday the 13 th

• 2558 messages
  • 2023 votes

kos wrote:

Dit topic. .

Grappig hé . Een frisse wind op moviemeter

Friday the 13 th

• 2558 messages
  • 2023 votes

Als ik zo brutaal mag zijn om verder te gaan over dit thema?

Wat about Norman Bates van de films psycho. Hij doet de kleren van zijn moeder aan en koestert dezelfde "ongezonde" moeder-zoonsituatie zoals Jason en Pamela.

En dan maar zeggen dat er geen ondertonen in zulke films zitten.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Norman Bates zou ik geen homo noemen maar het is misschien het bese om hier niet verder op in te gaan want al wie Psycho nog niet heeft gezien en toevallig dit topic leest....

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Chuck Norris flikkerde zijn eigen bier buiten omdat zijn vriendin begon te huilen in een film die ik pas zag. Was ook redelijk gay.

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Hehe wat een topic .

Ik constateer dit soort zaken niet gelijk bij dergelijke films, hoewel het bij ANOES 2 (leuke woordspeling ) wel erg opvalt, maar negeer niet dat er weleens over nagedacht zou kunnen zijn op één of andere manier. Leuk voor de 'analysten' onder ons maar verder niet bijster interessant.

Friday the 13 th

• 2558 messages
  • 2023 votes

dutchtuga wrote:

Hehe wat een topic .

Ik constateer dit soort zaken niet gelijk bij dergelijke films, hoewel het bij ANOES 2 (leuke woordspeling ) wel erg opvalt, maar negeer niet dat hier niet over is nagedacht op één of andere manier. Leuk voor de analysten onder ons.

Het woord anoes, lijkt verdacht veel op anus. Dit moet dan toch wel het grootste bewijs zijn dat we kunnen leveren

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Anus op z'n Borat's he haha.

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

En ik maar denken dat homoseksuelen mensen zijn die op personen van hetzelfde geslacht vallen, blijkbaar zijn er hele andere criteria.

Cosoco

• 10908 messages
  • 5185 votes

Wat een topic.

starbright boy (moderator films)

• 22396 messages
  • 5066 votes

Friday the 13 th wrote:

. Maar op homoseksualiteit werken ook talrijke omgevingsinvloeden. Een ongezonde band met je moeder op jongen leeftijd is daar één van, dominante moeders ook en het gebrek of te veel aan mannelijke figuren in de jeugd ook.

Oeioei, volkomen achterhaalde pseudo-Freudiaanse nonsens, al sinds de jaren '50 worden dat soort verklaringen niet meer serieus genomen. Beetje van het niveau "van masturberen wordt je blind" en dat soort fabeltjes.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

En vrijdag de dertiende is een ongeluksdag.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Nieuwe vraagstelling: maakt het enig verschil of Jason Voorhees (ik ken hem verder niet) al dan niet homoseksueel is?

Friday the 13 th

• 2558 messages
  • 2023 votes

The One Ring wrote:

Nieuwe vraagstelling: maakt het enig verschil of Jason Voorhees (ik ken hem verder niet) al dan niet homoseksueel is?

Neen, natuurlijk niet. Er gaan gewoon enkele dingen mogelijk die richting uit.

Misschien onthult de remake het één en ander wel, dit zou pas choqueren bij de tieners in de middelbare school hahahahaha

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Je zou je er maar voor interesseren.. get a life ofzo.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Friday the 13 th wrote:

(quote)

Mmm niet altijd. Maar het is toch wel bewezen dat moederskindjes, vooral van dominante moeders (zeker Pamela) toch wel dikwijls homoseksueel zijn. Vermits Jason geen italiaanse origine heeft, neemt de kans nog meer toe.

Doe eens een bron dan.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Friday the 13 th wrote:

(quote)

Neen, natuurlijk niet. Er gaan gewoon enkele dingen mogelijk die richting uit.

Misschien onthult de remake het één en ander wel, dit zou pas choqueren bij de tieners in de middelbare school hahahahaha

ja dat zal het zeker

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

dit topic

Die Hard,Willis

• 4005 messages
  • 1360 votes

Spetie

• 38871 messages
  • 8145 votes

Wat een gigantische onzin dit topic zeg .

Jason is gek op moorden en voor de rest is hij nog hetero nog homo, want hij kan immers nauwelijks menselijk meer genoemd worden na al die delen waarin hij van alles overleefd.

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Ik vond altijd al dat Jason zich wat als een wijf gedroeg. Dat loopje enzo

Friday the 13 th

• 2558 messages
  • 2023 votes

Nog choquerender vind ik Sleepaway Camp. Het einde liet mij koud, ik was al gechoqueerd bij het begin. Heeft iemand die Tante goed bekeken? Dat was geen vrouw, dat was een man in vrouwkleren. Die handen, reusachtig !!

Niks in de film kon mij toen nog van mijn melk brengen.

En wat Jason betreft, ja het zal dan wel zo zijn: niet hetero/homo, maar toch wel gek dat mensen daarover fantaseren en zelfs paradies opmaken. Het staat vol op Amerikaanse sites. Grappig

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Het meest geschokt ben ik dan wel door tante Sidonia uit de suske en wiske film. Dat is ook een vent!

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

IcU wrote:

Het meest geschokt ben ik dan wel door tante Sidonia uit de suske en wiske film. Dat is ook een vent!

Friday the 13 th

• 2558 messages
  • 2023 votes

IcU wrote:

Hhahahahahhahahahahaa die is goed !! :d

Wel nu niet meer hé, de eerste vrouwelijke Sidonia is in premiere gegaan. Het wordt gespeeld door Wanda Joosten van De Backeljouws.

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Al aan tweeslachtigheid gedacht? Net zoals een worm kan hij zichzelf bevruchten en zich zo vermenigvuldigen.

Die Hard,Willis

• 4005 messages
  • 1360 votes

Halcyon wrote:

Al aan tweeslachtigheid gedacht? Net zoals een worm kan hij zichzelf bevruchten en zich zo vermenigvuldigen.

Zeg dat niet te hard, voor je het weet is er een nieuwe Friday film gemaakt met dat verhaal. Friday The 13th: Jason's Childrens.

niethie

• 7319 messages
  • 7239 votes

Zie dit topic nou pas en pfff wat een fucking onzin zeg. Waarom zou je uberhaupt moeite doen om erachter te komen of hij wel of niet gay is?. A big waste of time als je het mijn vraagt. Die Friday the 13th filmpjes zijn gewoon hersenloos vermaak zonder enige vorm van logica erin, Jason is toch ook geen zombie/buitenaards wezen aangezien hij nooit dood gaat (wat er ook gebeurd). En bovendien wat maakt het uit als hij wel gay zou zijn, dat lijkt me minder ernstig als een onsterfelijke seriemoordenaar te zijn.

En dan het feit dat een moederskindje een homoseksueel zou zijn, ik zelf heb zowel een hele goede band met met mijn moeder als met mijn vader, beter als met welke vriend dan ook, maar ik ben naar mijn eigen weten nog steeds geen gay. Daar kunnen zoveel verschillende redenen achter zitten maar dat het is omdat je gay bent is toch wel belachelijk. je praat overgens net alsof het een soort handicap is ofzo we leven in het jaar 2008 en voor mij is het de normaalste zaak van de wereld (weet niet hoe het met de rest hier zit) er zijn wel vreemdere dingen in de wereld (vind ik).

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Ramon K wrote:

Chuck Norris flikkerde zijn eigen bier buiten omdat zijn vriendin begon te huilen in een film die ik pas zag. Was ook redelijk gay.

.

Lui (crew films)

• 3490 messages
  • 11856 votes

zeer interessant topic dit, waar is het goed voor? is er iemand nou echt zo nieuwsgierig om te willen weten of jason voorhees homoseksueel is?

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 messages
  • 5447 votes

Friday the 13 th wrote:

Hij had immers een enorm sterke band met zijn moeder. Zelfs na de dood van zijn moeder koestert hij haar lijk in de bossen en gaat zelfs de moordenares van zijn moeder achterna. Pamela Voorhees nam zelfs een baantje op het summercamp als kok om bij haar zoon Jason te zijn en verdedigde Jason tegenover de andere kinderen omwille van zijn misvormd uiterlijk. Een echte zoon-moeder liefde dus.

Als je enkel een moeder hebt en geen vader, en al de andere kinderen pesten je, is het normaal dat je een sterke band met je moeder krijgt.

Als er iets is waarin Jason zich volgens mij totaal niet interesseert is het wel seks. Laat staan dat je dan z'n persoonlijke voorkeur kent. En die argumenten dat jongens met een oversterke band homoseksueel zijn is ook totale onzin. Moest hij nu rondhuppelend met een Mega Mindy masker iedereen doodkloppen met z'n handtas had ik misschien nog getwijfeld over z'n geaardheid...

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.