- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Films die zo belachelijk slecht zijn dat ze leuk zijn
Films die zo belachelijk slecht zijn dat ze leuk zijn
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Puur afgaande op de trailer, denk ik dat deze wel aan de beschrijving voldoet:
Al is de vraag of het ook nog zo is als je er 85 minuten naar kijkt... 
Deze schijnt ook hilarisch te zijn:
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
heb me kapot gelachen, inderdaad.
Who Killed Captain Alex is gratis te bekijken op het Wakaliwood youTube kanaal, trouwens,
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Het volledige oeuvre van Neil Breen, natuurlijk: Neil Breen - MovieMeter.nl
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Nog niet gezien, maar aan de hand van de trailer zou de film best eens in deze categorie kunnen vallen:
thunderball
-
- 5878 messages
- 1414 votes
Get Mean uit 1975 van Ferdinando Baldi, met Tony Anthony, valt hier ook wel onder, ik heb me er in ieder geval rot bij zitten lachen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik heb de afgelopen jaren wel gelachen om de Sharknado-reeks. Extreem slecht geschreven, belachelijk geacteerd en visueel om te janken, maar de reeks straalt fun uit. Haaien-tornado's, wie verzint dat zonder stoned geweest te zijn? 
goongumpa
-
- 3057 messages
- 4083 votes
Ik moet meteen denken aan Things (1989) en Samurai Cop (1991).
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Vandaag maar eens ingestuurd, want dit kan niet op MovieMeter ontbreken natuurlijk! Wel heel obscuur lijkt het, er is vrij weinig informatie over te vinden.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Op basis van de trailer:
thunderball
-
- 5878 messages
- 1414 votes
Starblack moet ook absoluut vermeld worden, die heeft niet voor niets eerst een paar jaar op de plank gelegen voordat hij werd uitgebracht en die is inderdaad zo slecht dat het hilarisch wordt. Mij echt kapot bij zitten lachen. Zie ook mijn commentaar aldaar.
jippie2010
-
- 2612 messages
- 8082 votes
Na het al eerder genoemde Sharknado (2013) (alle zes de delen natuurlijk) moet ik ook vooral aan Rubber (2010) denken... over een moordlustige autoband: "Best Killing Tyre Movie Ever"
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Eigenlijk kun je hier ook wel bijna een compleet genre plaatsen: de jaren 80 actiefilms. Uiteraard zit dat tijdperk vol met klassiekers als Rambo, The Terminator en Die Hard, maar het zit ook vol met heel matig geschreven en vaak zwak geacteerde actiefilms. Kickboxer, Conan the Babarian, Missing in Action, Cobra, The Delta Force etc. Bekijk je ze objectief, allemaal bagger. Maar er zit zo enorm veel fun in om dit te bekijken dat ze toch weer voor veel mensen sentiment zijn en herkijkbaar blijven.
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
Kickboxer, Conan the Babarian, Missing in Action, Cobra, The Delta Force etc. Bekijk je ze objectief, allemaal bagger.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Zeg nou gewoon wat je wil zeggen over mijn bericht...
Lennert
-
- 2412 messages
- 1400 votes
Eigenlijk kun je hier ook wel bijna een compleet genre plaatsen: de jaren 80 actiefilms. Uiteraard zit dat tijdperk vol met klassiekers als Rambo, The Terminator en Die Hard, maar het zit ook vol met heel matig geschreven en vaak zwak geacteerde actiefilms. Kickboxer, Conan the Babarian, Missing in Action, Cobra, The Delta Force etc. Bekijk je ze objectief, allemaal bagger. Maar er zit zo enorm veel fun in om dit te bekijken dat ze toch weer voor veel mensen sentiment zijn en herkijkbaar blijven.
Ik heb wat moeite met het feit dat Conan The Barbarian hier tussen staat...
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Het is lang geleden dat ik die zag, maar dat is toch de film dat Arnold een kameel knock out sloeg? 
Was toch niet echt een film voor best acteerniveau?
Lennert
-
- 2412 messages
- 1400 votes
Het is lang geleden dat ik die zag, maar dat is toch de film dat Arnold een kameel knock out sloeg? 
Was toch niet echt een film voor best acteerniveau?
Contextueel vind ik dat Arnold er helemaal mee weg komt, maar helemaal acteurs als Mako, Max von Sydow en natuurlijk James Earl Jones zijn echt wel goed te noemen. De film heeft een fantastische soundtrack, goede special effects en hele sfeervolle regie. Het is een van de weinige sword & sorcery films die zijn shlocky roots - wat mij betreft dan - overstijgt.
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Ik ken geen enkele film die leuk is omdat die slecht is.
Een slechte film is een slechte film, een leuke film is een leuke film. De twee kunnen best samen gaan, maar het één is niet de oorzaak van het ander.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Contextueel vind ik dat Arnold er helemaal mee weg komt, maar helemaal acteurs als Mako, Max von Sydow en natuurlijk James Earl Jones zijn echt wel goed te noemen. De film heeft een fantastische soundtrack, goede special effects en hele sfeervolle regie. Het is een van de weinige sword & sorcery films die zijn shlocky roots - wat mij betreft dan - overstijgt.
In mijn gedachten was het een matige film die wel entertainmentwaarde had. De score op MM is trouwens ook niet zo hoog. 2,88/5. Op IMDb wel een 6,9/10. Ik heb er ook maar 2,5* voor staan. Misschien moet ik de film eens een nieuwe kijkbeurt gunnen.