- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een soortgelijke film (zelfde genre / onderwerp/doelgroep))
Ik zoek... een soortgelijke film (zelfde genre / onderwerp/doelgroep))
tattoobob
-
- 8198 messages
- 2564 votes
Ja dat zijn allemaal lekkere films..jammer dat er niet eentje tussen zit die ik nog niet gezien heb 
Theunissen
-
- 12273 messages
- 5515 votes
Voor echt smerig en ziek, kom je al snel uit bij dit soort films "Slow Torture Puke Chamber".
De titel zegt eigenlijk al genoeg. Verwacht geen verhaal, want wat je te zien krijgt is 70 minuten ranzigheid (en dan druk ik me nog zacht uit).
Dus Daan258, als je echt iets smerigs wilt zien !
Daan258
-
- 3671 messages
- 2445 votes
Voor echt smerig en ziek, kom je al snel uit bij dit soort films "Slow Torture Puke Chamber".
De titel zegt eigenlijk al genoeg. Verwacht geen verhaal, want wat je te zien krijgt is 70 minuten ranzigheid (en dan druk ik me nog zacht uit).
Dus Daan258, als je echt iets smerigs wilt zien !
Haha, volgens mij had je al is eerder tegen mij gezegd dat ik die film is moest bekijken:p
Nou ik weet het niet hoor haha, khou zeker wel van smerige horror films maar er mag van mij dan wel minstens een klein verhaal inzitten. En wat je gelijk al zei er zit helemaal geen verhaal in alleen 70 min gore. hmmm k weet het niet:p miscchien zal ik hem ooit is een x opzetten.
Daan258
-
- 3671 messages
- 2445 votes
Oooo nee niet weer he
Zo te horen vind jij het al helemaal niks:p
Theunissen
-
- 12273 messages
- 5515 votes
Haha, volgens mij had je al is eerder tegen mij gezegd dat ik die film is moest bekijken:p
Zou goed kunnen, als iemand vraagt om smerigheid dan is dat de eerste film die bij me opkomt 
Onze getatoeëerde vriend Bob vond er inderdaad niets aan. Kan ik me overigens wel goed voorstellen want velen vinden er niets aan.
Je kunt anders ook "Gurotesuku (2009)" proberen, die is flink grof en bevat wel een verhaal. Daar vond tattoobob overigens ook weinig aan.
Het is met wat met tattoobob 
tattoobob
-
- 8198 messages
- 2564 votes
Hahaha nee theunissen heeft die mij ook aangeraden....
Maar nee ik vind dat drie keer niets...ik vind het ook niet echt een film te noemen..meer gewoon smerigheid.
Geen goed verhaal,geen spanning,slecht acteerwerk enz enz.
Maar ieder z,n ding,ik vind het zo wie zo altijd leuk als iemand mij een film aanraad 
tattoobob
-
- 8198 messages
- 2564 votes
Dus Theunissen kom maar op met je vieze filmpjes 
Theunissen
-
- 12273 messages
- 5515 votes
Helaas weet ik er geen meer en de laatste grove films heb ik eigenlijk gezien op aanraden van jou.
Wat me nu wel nog te binnen schiet en ik eigenlijk ook wel een aparte film (zwarte humor) vond, was de film "Teeth (2007)".
tattoobob
-
- 8198 messages
- 2564 votes
Ja die moet ik nog ergens hebben liggen....hmm die ga ik maar eens opzoeken dan.
Jammer dat er verder weinig smerigheid uitkomt he? 
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12848 votes
De Guinea Pig serie is ook een klassiekertje in het genre, al mogen sommige niet op MM wegens te kort. Maar eerder iets voor een apart topic denk ik.
tattoobob
-
- 8198 messages
- 2564 votes
Ik had er nooit van gehoord...wel een beetje gedateerd zie ik ...
Theunissen
-
- 12273 messages
- 5515 votes
Wordt inderdaad weer eens tijd dat er wat smerigs uitkomt.
De Guinea Pig serie, die heb ik nog niet gezien.
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Misschien de Human Centipede films? Heb ze zelf nooit gezien, maar schijnen behoorlijk goor te zijn. Komt ook een deel drie van.
Theunissen
-
- 12273 messages
- 5515 votes
Daarvan heb ik beiden delen gezien en met name het 2e (laatste deel dus) film vond ik prima.
Wordt eigenlijk tijd dat meneer Lucifer Valentine nog eens wat gaat maken.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
De Guinea Pig serie is ook een klassiekertje in het genre
. Verder helaas vooral wat tamme suggesties hier; Hostel e.d zijn een beetje misplaatst in dergelijke lijstjes. Zowel de August Underground als de Lucifer series zijn haast niet door te komen, maar zijn wel hét alternatief. Als je een stap verder gaat kom je al bij de Shockumentary/Mondo en tsja...dan is er snuff.
Theunissen
-
- 12273 messages
- 5515 votes
Ja die moet ik nog ergens hebben liggen....hmm die ga ik maar eens opzoeken dan.
Die film (Teeth (2007)) heeft wel wat weg van de film "Deadgirl (2008)" welke je goed vond.
tattoobob
-
- 8198 messages
- 2564 votes
Nee dat soort films is niet aan mij besteed...het moet bij mij wel gewoon een"film"sfeer hebben...
Die huis,tuin en keuken zooi hoeft van mij niet,is mij allemaal wat te goedkoop.
Teeth uit 2007 ga ik zeker ff op zoeken tussen mijn dvd,s die ik vroeger nog gewoon brande!!
tattoobob
-
- 8198 messages
- 2564 votes
Misschien de Human Centipede films? Heb ze zelf nooit gezien, maar schijnen behoorlijk goor te zijn. Komt ook een deel drie van.
Ja die zijn best leuk...en voor sommige mensen best shocking!! 
tattoobob
-
- 8198 messages
- 2564 votes
Het word gewoon tijd dat er weer iets moois uit frankrijk of een ander land komt he jongens?
Net wel wat gelezen over de film Septic Man....schijnt ook nogal vies te zijn.
Maar die is nog niet uit en staat ook niet op MM.
YouTube - SEPTIC MAN Trailer hier is de trailer
Muhahahaha dit lijkt mij wel wat.
Theunissen
-
- 12273 messages
- 5515 votes
tussen mijn dvd,s die ik vroeger nog gewoon brandde!!
Nu kun je ze mooi gebruiken als onderzetters voor glazen. Vroeger (klinkt als heel lang geleden terwijl het pas een aantal jaren is) moest dat inderdaad. Sinds 2010 gebruik ik ze echter niet meer en speel ik alles af via Mediaplayers. Het hele Blu-ray gedoe is ook langs me heen gegaan.
tattoobob
-
- 8198 messages
- 2564 votes
Kep de trailer er ff bij gezet!
Ja ik gebruik ook de Mediaplayer....en de topfilms die brand ik op blu-ray of ik koop ze alsnog!!
Daan258
-
- 3671 messages
- 2445 votes
Helaas weet ik er geen meer en de laatste grove films heb ik eigenlijk gezien op aanraden van jou.
Wat me nu wel nog te binnen schiet en ik eigenlijk ook wel een aparte film (zwarte humor) vond, was de film "Teeth (2007)".
Haha volgens mij heb ik die wel is gezien alleen was dat idd geen horror maar meer comedy 
Daan258
-
- 3671 messages
- 2445 votes
Je kunt anders ook "Gurotesuku (2009)" proberen, die is flink grof en bevat wel een verhaal. Daar vond tattoobob overigens ook weinig aan.
Het is met wat met tattoobob
Ziet er wel leuk uit:) alleen heb ik altijd echt een hekel aan japansXD
tattoobob
-
- 8198 messages
- 2564 votes
Hahahaha ja ik ben een zeikerd met films 
Maar als je dan toch asian gaat kijk dan deze maar Cheuat Gon Chim (2009)
tattoobob
-
- 8198 messages
- 2564 votes
Nee ik dacht het niet....al zitten er volgens mij wel dergelijke scenes in.
Toch maar weer eens opzetten voor een heropfrissing!
Best pittige scenes overigens...
Theunissen
-
- 12273 messages
- 5515 votes
Zo te zien komt daar ook pittig Thaise eten aan te pas 
Daan258
-
- 3671 messages
- 2445 votes
@Daan258
Misschien deze?:
Frágiles (vond ik zelf overigens volledig k.. met peren, maar ja...)
Allemaal al is gezien behalve El Espinazo del Diablo maar daar lijkt mij eerlijk gezegd niet veel aan.
Maar bedankt