- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een soortgelijke film (zelfde genre / onderwerp/doelgroep))
Ik zoek... een soortgelijke film (zelfde genre / onderwerp/doelgroep))
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16416 votes
Mij schieten de volgende twee te binnen
misschien heb ik er ook nog één
Bedankt.
Wat dacht je (ikzelf dus) van: Attenberg (2010)
MatthijsGr00t
-
- 14031 messages
- 1342 votes
Ik ben op zoek naar films in het genre romantiek/drama en romantiek/komedie. Films in de lijn van Dear John, De Rouille et d'Os, Crazy Stupid Love, Easy A, A Walk to Remember etc. Wil even een voorraad films aanleggen die ik samen met mn vriendin kan zien.
Hebben jullie leuke tips?
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Niet gekeken naar wat je al gezien hebt maar:
Before Sunrise en het vervolg Before Sunset
romantisch, maar misschien wat moeilijk:
EW101
-
- 1256 messages
- 2284 votes
Heeft iemand nog titels die iets lijken op the New York Ripper , Deep Red etc. ? Ik vind die namelijk geweldig goed en wil best meer van dat soort films zien.
MatthijsGr00t
-
- 14031 messages
- 1342 votes
Niet gekeken naar wat je al gezien hebt maar:
Before Sunrise en het vervolg Before Sunset
romantisch, maar misschien wat moeilijk:
Thanks! Daar zitten zeker een aantal leuke en boeiende tips tussen. Ze staan op de lijst:)
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ik zoek leuke films waarbij ijshockey centraal staat. Drama, Komedie etc. Maakt me weinig uit.
Jesper187
-
- 6434 messages
- 2462 votes
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Slap Shot ,maar die zou je eigenlijk al moeten kennen als je op zoek bent naar dat soort films.
schram101
-
- 16684 messages
- 2293 votes
Ik ben op zoek naar films in het genre romantiek/drama en romantiek/komedie. Films in de lijn van Dear John, De Rouille et d'Os, Crazy Stupid Love, Easy A, A Walk to Remember etc. Wil even een voorraad films aanleggen die ik samen met mn vriendin kan zien.
Hebben jullie leuke tips?
What Happens In Vegas
My Best Friends Girl
I Love You, Man
Forgetting Sarah Marshall
Good Luck Chuck
Horrible Bosses
schram101
-
- 16684 messages
- 2293 votes
Ik zoek leuke films waarbij ijshockey centraal staat. Drama, Komedie etc. Maakt me weinig uit.
Sudden Death
filmzoekert
-
- 11 messages
- 0 votes
Ik ben op zoek naar films zoals The Fugitive, waarin bijvoorbeeld ontsnappingen en achtervolgingen centraal staan.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Jesper187
-
- 6434 messages
- 2462 votes
drakin
-
- 59 messages
- 40 votes
The love guru
Youngblood
Miracle
Les Boys
drakin
-
- 59 messages
- 40 votes
Ik ben op zoek naar films zoals The Fugitive, waarin bijvoorbeeld ontsnappingen en achtervolgingen centraal staan.
Cube
The Long Kiss Goodnight
Thelma & Louise
The Bourne Identity
U.S. Marshals
Mad Max 2
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3230 votes
Misschien is het hier wat misplaatst maar ik kon in de zoek opties geen ander topic er over vinden.
Ben op zoek naar jaren 40/50films( in het bijzonder film-noirs) die gave covers hebben, om als een poster te kunnen afdrukken.
Jesper187
-
- 6434 messages
- 2462 votes
100 GREATEST MOVIE POSTERS of FILM NOIR! - wheredangerlives.blogspot.nl hier heb je alvast een mooi lijstje.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3230 votes
Bedankt Jesper! Jammer dat ze niet in hogere resoluties erop staan maar bedankt voor de ideeën!
Meer tips, aanraders en misschien links? 
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Film >> Genres en landen >> Film noir
en dan bovenaan in zoek bericht typen, posters.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3230 votes
Thanks Dick! 
(Oke, dit klinkt dubbelzinnig haha)
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Nooit geweten dat mijn kinderen ook op de site zijn. 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3230 votes
Haha, en ze hebben gelijk maar even The Big Bang gezien 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3230 votes
Jaren 50 horror filmpjes zoals House of Wax, The Tingler & House on Haunted Hill.
Sinds gisteren weer helemaal de smaak te pakken
Aanraders? 
niethie
-
- 7319 messages
- 7246 votes
The Haunting en Carnival of Souls zoiezo, al zijn die beide early 60's maar wel met soortgelijke sfeer. Moeten er meer te vinden zijn maar schiet me nu effe niet te binnen...
Edit: The Blob, Village of the Damned, Les Diaboliques, Invasion of the Body Snatchers, Dead of Night, The Body Snatcher, Invaders From Mars, The Invisible Man... Zowel monster, haunted house als dreiging from outer space door elkaar. 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3230 votes
Thanks Niels
Jij bent ook in alle genres thuis he 
Village of the Damned had ik al, vond de poster echt erg gaaf!
M1kee
-
- 64 messages
- 348 votes
Volgend jaar ga ik waarschijnlijk een masteropleiding sociale en organisatie psychologie volgen. Nu vind ik dat er een aantal films zijn die op dat gebied heel mooi in elkaar zitten. En daarom ben ik op zoek naar films die in het rijtje passen van Das Experiment en Lord of the Flies etc. Ik ben benieuwd wat jullie mij aanraden!