- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een soortgelijke film (zelfde genre / onderwerp/doelgroep))
Ik zoek... een soortgelijke film (zelfde genre / onderwerp/doelgroep))
mrwhite
-
- 1521 messages
- 3499 votes
The Beach (thriller)
en natuurlijk The Pirates quadrilogie
Eventueel:
Seven Days, Seven Nights (komedie)
Deze heb ik allemaal gezien. maar toch bedankt.
schram101
-
- 16684 messages
- 2293 votes
Dacht ik wel, maar toch graag gedaan 
Misschien A Perfect Getaway (2009)
tom045
-
- 2 messages
- 0 votes
In Film > Genres en landen > Films over Vaticaan e.d.:
Hoi allemaal,
Ik ben op zoek naar films als de Da Vinci Code, Bernini Mysterie etc..
vooral de films waar mysterie, historie en toch realiteit een grote rol spelen
ik weet niet hoe goed hoe ik het genre wat ik zoek moet verwoorden
hoop dat iemand me kan helpen met het genre en enkele films
alvast bedankt!
kimberlyVD
-
- 5946 messages
- 1567 votes
The ninth gate is een enorme aanrader in dat genre!
Daan258
-
- 3671 messages
- 2445 votes
Ik zoek een gelijk soort film als Phone Booth.
Weet iemand wat?
Een thriller of horror maakt niet echt uit.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
In de zin van 'gebonden aan 1 locatie'? ---> Rear Window (1954), Rope (1948), Reservoir Dogs (1992), Murder on the Orient Express (1974), Terror Train (1980), Tape (2001).
Daan258
-
- 3671 messages
- 2445 votes
Ik was eigenlijk meer opzoek naar films met phone Calls, zoals phone booth en one missed call.
speedy007
-
- 110 messages
- 40 votes
Beste mensen,
Ik heb laatst The punisher 1&2 gekeken en Death Sentence(2007) deze bevielen me uitstekend. En ben al enige tijd opzoekn naar gelijksoorte films, met dezelfde klasse, maar kan er niet echt eentje vinden.
Aangezien jullie altijd wel een antwoord hebben met daarin geweldige titels, vroeg ik me af of jullie gelijksoorte titels weten.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2538 votes
The Brave One en Colombiana zijn gelijksoortig met Death Sentence. En iets wat op The Punisher lijkt zijn Max Payne en Hitman.
speedy007
-
- 110 messages
- 40 votes
Heel erg bedankt!
Ik waardeer jullie hulp en reactie's enorm! Al kan ik zelf niet altijd te hulp schieten
Waarschijnlijk moet ik de Filmwereld nog wat beter leren kennen.
leidie32
-
- 2 messages
- 1 votes
goedendag allemaal.
ik ben nieuw hier op de site dus ik weet nog niet zo goed hoe het allemaal werkt.
ik had begrepen van een goede vriend dat er hier op deze site mensen zijn die je aan bijna alle films kunnen helpen.
ik zoek een film die heet stand by your man.
gespeeld door annette o tool een film uit volgens mij 1981.
normaal kun je alle films doawnloden maar deze niet.
kan iemand mij helpen??
b.v.d.
met vriendelijke groet leidie32
bierbak
-
- 390 messages
- 0 votes
Ik heb laatst The punisher 1&2 gekeken en Death Sentence(2007) deze bevielen me uitstekend. En ben al enige tijd opzoekn naar gelijksoorte films, met dezelfde klasse, maar kan er niet echt eentje vinden.
Misschien ook eens Desperado (1995) checken. Erg goeie wraakfilm in de mexicaanse sfeer.
Leidie32: Ik denk niet dat het hier de bedoeling is dat je om downloadmateriaal vraagt. Tenzij het om legale sites gaat misschien.
speedy007
-
- 110 messages
- 40 votes
Weet iemand toevallig nog een goeie droge nederlandse komedie film? Waarbij je echt dubbel ligt van het lachen.
Jesper187
-
- 6434 messages
- 2462 votes
deze was volgens mij wel grappig: Simon (2004) lang geleden dat ik 'm gezien heb, dus weet zo niet meer of ik ook echt dubbel heb gelegen.
speedy007
-
- 110 messages
- 40 votes
De wraakfilms waren zeker top titels! Ook mooi welke beschrijving er word gebruikt, dit oogt direct in de goeie richting. Er zijn nog altijd meerdere Wraakfilms welkom! Ik vind dit soort films altijd erg mooi, en veel actie hebben. het liefst heb ik recente films, waar wat mordernere wapens etc in voorkomen 
schram101
-
- 16684 messages
- 2293 votes
De wraakfilms waren zeker top titels! Ook mooi welke beschrijving er word gebruikt, dit oogt direct in de goeie richting. Er zijn nog altijd meerdere Wraakfilms welkom! Ik vind dit soort films altijd erg mooi, en veel actie hebben. het liefst heb ik recente films, waar wat mordernere wapens etc in voorkomen
I Saw the Devil
Hard Candy
Recente titels:
The Losers
Taken
Law Abiding Citizen
Thriller/horror:
The Last House on the Left
I Spit on Your Grave
Eden Lake
Het zijn totaal verschillende films maar hebben allemaal hun wraak elementen.
Uzza_Sparta
-
- 1195 messages
- 2138 votes
.... Er zijn nog altijd meerdere Wraakfilms welkom! ....
de beste wraakfilm ooit gemaakt blijft OUATITW 
bierbak
-
- 390 messages
- 0 votes
Taken zou ik niet echt als een wraakfilm beschouwen. Het is eerder een soort eenmans-reddingsmissie a la Commando en dergelijke. Toppertje, daar niet van.
speedy007
-
- 110 messages
- 40 votes
Taken is zeker een toppertje, waar Liam Neeson een mooie stukje acteerwerk neerzet! Over het algemeen zijn bijna alle films waar Liam Neeson in meespeelt zeker te doen. Maar zoals Bierbak al zegt is Taken meer een Reddingsmissie verricht door een enkel persoon.
Maar nog altijd bedankt voor het vermelden van de Titel!
bierbak
-
- 390 messages
- 0 votes
Gamer zal ook wel iets zijn voor je wellicht. Niet echt een wraakfilm, maar gezien je dat zei van veel actie en moderne wapens zal het vermoedelijk wel in je kraam passen.
Verder zijn Kill Bill volume 1 en Drive Angry 3D erg goeie wraakfilms, maar misschien best eerst eens de trailers bekijken om te zien of de stijl wel voor jou is.
Jesper187
-
- 6434 messages
- 2462 votes
Wraakfilms:
bierbak
-
- 390 messages
- 0 votes
Is maar te zien of die stijlen hem liggen weer. Seppuku is een goeie film, maar hij zoekt in de trant van The Punisher en War Zone en dat is toch nog iets anders. En hij wil liefst recente films...
filmzoekert
-
- 11 messages
- 0 votes
Ik zoek een aantal indrukwekkende films over de Jappenkampen.
filmzoekert
-
- 11 messages
- 0 votes
Bedankt! Wat is dé aanrader? The bridge on the River Kwai?